eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Sukcesywny zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywny zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511283608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospomkg4@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-goldap.ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywny zakup wraz z dostawą oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cee213cf-b342-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cee213cf-b342-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, wymiana informacji i
dokumentów (nie dotyczy składania ofert) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-Zamówienia (treść wiadomości można podać w polu tekstowym, można
również dodać załączniki): Szczegółowy opis zawarty jest w części VII SWZ przedmiotowego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze informacje zawarte są w
części VII SWZ przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niniejsze informacje zawarte są w części XVIII SWZ przedmiotowego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w ilości 60 m3 na
potrzeby Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Gołdapi od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2023 r. 2. Dostarczany
olej powinien posiadać właściwości fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełniać wymogi normy PN-C 96024:2020-12 oraz określone w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań
jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane
ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008). 5. Olej opałowy ma zostać dostarczony na koszt Wykonawcy do
zbiorników w budynku kotłowni w następujących lokalizacjach położonych w Gołdapi:
1) ul. Boczna 5 (5 zbiorników x 2m3)
2) ul. Promenada Zdrojowa 7 (4 zbiorniki x 1m3)
3) ul. Promenada Zdrojowa 16 (3 zbiorniki x 2m3)
Zamawiający nie ma obowiązku jednorazowo napełniać wszystkich zbiorników. Ilość oleju opałowego i częstotliwość dostaw
mogą być zmienne ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące zapotrzebowanie kotłowni.
Zamawiający przewiduje, zapotrzebowanie na olej opałowy w ilości 60 m3. Niemniej jednak, nie jest w stanie precyzyjnie
określić ilości jaka zostanie zakupiona, w związku z tym zastrzega sobie możliwość zmiany ilości (bez skutków finansowych
i prawnych dla Zamawiającego) w zakresie zakupionego oleju opałowego w następujący sposób:
1) zwiększenia ilości dostarczanego oleju opałowego z 60m3 o nie więcej niż 30 % (tj. o 21 m3), w przypadku utrzymujących
się niskich (minusowych) temperatur na zewnątrz oraz większego zapotrzebowania na usługi świadczone w poszczególnych
obiektach przez CKiW OHP w Gołdapi,
2) zmniejszenie ilości dostarczanego oleju opałowego do Centrum Kształcenia i Wychowania OHP z 60 m3 o nie więcej niż 20 % dostaw, tj. o 12 m3, w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych (np.: „łagodna zima”) i obniżenia zapotrzebowania na usługi świadczone przez Zamawiającego.
W sytuacji zmiany zapotrzebowania Zamawiającego na dostawy oleju opałowego opisane powyżej, ilość zamówionego oleju
zmienia się automatycznie bez dodatkowych uzgodnień czy negocjacji (dostosowując umowę do zmienionych okoliczności).
Zasady określenia ceny dostaw, obowiązują dla całego okresu obowiązywania umowy, bez konieczności składania
dodatkowych oświadczeń woli przez którąkolwiek ze stron. Pełny opis zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Każdej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu zostanie przyznana ilość punktów wg poniższych zasad:
maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana w kryterium „cena ofertowa brutto” wynosi 100 czyli tyle ile waga tego
kryterium,
ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z formułą:
wartość punktowa C = (cena oferty najtańszej/cena oferty badanej) x 100
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie informacji wskazanych w formularzu ofertowym (w zw. ze szczegółowym
formularzem cenowym).
1Zamawiający dokona oceny ofert według jedynego kryterium:
„C” Cena ofertowa brutto (z marżą / opustem) – waga: 100%
Obliczenie ostatecznej liczby punktów będzie prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Oferta, która spełni wszystkie
warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych, zawierających nową cenę.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich
ofertach.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydawać się będą rażąco niskie w stosunku do przedmiotu
zamówienia i będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami
określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, w tym
złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający dokona oceny wyjaśnień Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli
dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku
do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunek udziału w postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej
działalności zawodowej określony poniżej.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli przedłoży aktualną koncesję na obrót paliwami
ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt 4
ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.).
3) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i
dokumentach.
4) Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w
postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na
podstawie art. 108 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
1) Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę:
a) który podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
b) który podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia, Wykonawca na wezwanie zamawiającego będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów:
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w: art. 108 ust. 1
pkt 1-6 ustawy – Prawo zamówień publicznych i art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 od SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : W celu
potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie zamawiającego będzie
zobowiązany do złożenia: ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w tym lekkimi olejami
opałowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo
energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane w ofercie:
1) Szczegółowy formularz cenowy wg. wzoru zawartego w załączniku nr 1 do SWZ.
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie
(konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie składa każdy Wykonawca. Informacje zawarte w ww. oświadczeniu, stanowią
wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy - w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta
została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy.
Dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę
upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy lub Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Niniejsze informacje zawarte są w rozdziale V, VI, VII pkt 10, XV pkt 7 SWZ przedmiotowego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający istotne postanowienia umowy zawarł w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w rozdziale XVI oraz
wzorze umowy - załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Strony dopuszczają możliwość dokonywania:
- zmian zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych dopuszczalna jest
zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,
- wszelkich nieistotnych zmian umowy, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień
publicznych, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i niewymagających przewidzenia w SWZ, a także zmian
których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w istotnych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.