Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533618/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00547695/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c924f8f1-9364-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c924f8f1-9364-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153232/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z lokalizacji: Marszałkowska, Floriańska, Nowoursynowska, Zielonka, Nowe Grobice, Płock, Siedlce, Radom - Zielińskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOU-IX.272.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225680,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w lokalizacjach:a) ul. Marszałkowska 3/5;
b) ul. Floriańska 10;
c) ul. Nowoursynowska 164A;
d) ul. 11 Listopada 2 Zielonka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 59382,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów znieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w lokalizacji ul. Główna 10 Nowe Grobice gm. Chynów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 25325,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w Delegaturze – Placówce Zamiejscowej w Płocku w lokalizacji ul. Kolegialna 15.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 22885,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w Delegaturze – Placówce Zamiejscowej w Siedlcach w lokalizacjach:a) ul. Piłsudskiego 4;
b) ul. Piłsudskiego 38.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 35673,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie w Delegaturze – Placówce Zamiejscowej w Radomiu w lokalizacji ul. Zielińskiego 13.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 17933,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51775,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67767,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61663,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BYŚ” Wojciech Byśkiniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180094315
7.3.3) Ulica: Arkuszowa 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86329,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12247,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12247,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12247,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Płocką Gospodarką Komunalną Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-22-33-499
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 31
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17146,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18273,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18273,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18273,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: Zawodzie 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO PŁOCKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO PŁOCKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25583,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Maksymalna łączna kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej Umowy w zakresie zamówienia podstawowego i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty 86 329,01 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt sześć tysięcy trzysta dwadzieścia dziewięć zł 01/100) w tym należny podatek VAT 6 394,74 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt cztery zł 74/100).
6. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 5 wchodzą następujące elementy:1) wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego, określonego w pkt III OPZ (stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy), w wysokości 61 663,68 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy sześćset sześćdziesiąt trzy zł 68/100) w tym należny podatek VAT 4 567,68 zł (słownie: cztery tysiące pięćset sześćdziesiąt siedem zł 68/100).2) wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji w wysokości 24 665,33 zł brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt pięć zł 33/100) w tym należny podatek VAT 1 827,06 zł (słownie: tysiąc osiemset dwadzieścia siedem zł 06/100).
Wartość umowy dla III części z uwzględnieniem prawa opcji:
Maksymalna łączna kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej Umowy w zakresie zamówienia podstawowego i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji
nie przekroczy kwoty 17 146,08 zł brutto (słownie: siedemnaście tysięcy sto czterdzieści sześć zł 08/100) w tym należny podatek VAT 1 270,08 zł (słownie: tysiąc dwieście siedemdziesiąt zł 08/100).
6. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 5 wchodzą następujące elementy:1) wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego, określonego w pkt III OPZ(stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy), w wysokości 12 247,20 zł brutto (słownie: dwanaście tysięcy dwieście czterdzieści siedem zł 20/100) w tym należny podatek VAT 907,20 zł (słownie: dziewięćset siedem zł 20/100).
2) wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji w wysokości 4 898,88 zł brutto (słownie: cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt osiem zł 88/100) w tym należny podatek VAT 368,88 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt osiem zł 88/100).
Wartość umowy dla IV części z uwzględnieniem prawa opcji:
Maksymalna łączna kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej Umowy w zakresie zamówienia podstawowego i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji nie przekroczy kwoty 25 583,04 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset osiemdziesiąt trzy zł 04/100) w tym należny podatek VAT 1 895,04 zł (słownie: tysiąc osiemset dziewięćdziesiąt pięć zł 04/100).
6. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 5 wchodzą następujące elementy:
1) wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego, określonego w pkt III OPZ (stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy), w wysokości 18 273,60 zł brutto (słownie: osiemnaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt trzy zł 60/100) w tym należny podatek VAT 1 353,60 zł (słownie: tysiąc trzysta pięćdziesiąt trzy zł 60/100).
2) wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji w wysokości 7 309,44 zł brutto (słownie: siedem tysięcy trzysta dziewięć zł 44/100) w tym należny podatek VAT 541,44 zł (słownie: pięćset czterdzieści jeden zł 44/100).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
- PN/04/2024 Roboty budowlane na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Włoszczowa w 2024 r."
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pokonsumpcyjnych oraz odbioru i wywozu odpadów komunalnych w pojemnikach wykonawcy na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 6021
- Prowadzenie całodobowego pogotowia interwencyjnego dróg oraz pozostałych terenów gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Ruda Śląska
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.