eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczów › Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TCZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224031

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Tczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-706

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 676 80 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwtczow.e-zp.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c313a196-e4f8-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 450409W Brzezinki Nowe - Wilczy Ług o długości 519 mb” współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Inwestycja obejmuje swoim zakresem wykonanie robót wynikających z dokumentacji technicznej dla odcinka drogi o długości 519 mb od km 0+000 do km 0+519 w tym:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) podbudowy dróg i ulic,
4) nawierzchnie dróg,
5) pobocza i zjazdy,
6) oznakowanie pionowe,
7) roboty wykończeniowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określono w załącznikach:
1) Nr 9 do SWZ – projektowane postanowienia umowne,
2) Nr 10 do SWZ – dokumentacja techniczna zawierająca:
a) projekt architektoniczno – budowlany:
a. projekt architektoniczno-budowlany,
b. Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
c. mapa zasadnicza,
d. rys. 1 – plan zagospodarowania terenu – plan sytuacyjny,
e. rys. 2 – przekrój konstrukcyjny 1-1,
f. rys. 3 – przekrój konstrukcyjny 3-3,
g. plan orientacyjny,
h. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
b) projekt zagospodarowania:
a. opis projekt zagospodarowania terenu,
b. rys. 1 – plan zagospodarowania terenu – plan sytuacyjny,
c. rys. 2 – przekrój konstrukcyjny 1-1,
d. rys. 3 – przekrój konstrukcyjny 3-3,
e. plan orientacyjny;
c) projekt Stałej Organizacji Ruchu:
a. opis,
b. rys. 1 – projekt stałej organizacji ruchu,
c. zestawienie znaków;
d) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644506,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721004,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644506,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDROMOST - STARACHOWICE" Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664-19-36-388

7.3.3) Ulica: Św. Rocha

7.3.4) Miejscowość: Wąchock

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644506,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.