Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00005500/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00019829/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a107e273-aa2e-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a107e273-aa2e-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00579923/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1659200,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo przewidzianego do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1.1. Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej wg branż, dokonania zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia tego sprzeciwu (art. 30 ustawy – Prawo budowlane) lub pozwolenia na budowę wydanego na podstawie art. 33 ustawy – Prawo budowlane lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektu wykonawczego wg branż, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót wg branż oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1886N zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - zał. nr 9 do SWZ ).
1.2. Przebudowany odcinek – początek opracowania należy nawiązać do projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1886N – etap I, tj. od wyjazdu z miejscowości Milewo (na wysokości starego PGR) w km 0+000 do miejscowości Turowo - koniec obszaru w km 1+500. Przewidywana długość jezdni głównej podlegająca zaprojektowaniu i wybudowaniu to ok. 1500 mb.
1.3. Należy wykorzystać istniejący ukształtowany korpus drogowy. Istniejące urządzenia odwadniające i melioracyjne (przepusty) należy oczyścić i w razie konieczności wydłużyć w celu dostosowania ich długości do projektowanego poszerzenia jezdni. W przypadku gdy nie będzie możliwa adaptacja przepustów do projektowanych zmian, w związku ze zmianą ukształtowania korony drogi, stwierdzenia wad uniemożliwiających ich dalsze użytkowanie lub niewystarczające średnice, w przepustach należy wymienić istniejące rury betonowe na rury karbowane z tworzyw sztucznych o średnicy wynikających z obliczeń hydraulicznych i odpowiednich przepisów.
2. W ramach planowanych robót należy zaprojektować i wykonać roboty dla przyjętego przekroju, tj.:
2.1. droga jednojezdniowa dwupasowa o szerokości jezdni min. 5,50 m od km 0+000 do km 1+500,
2.2. obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m lub większej, jeżeli zachodzi potrzeba lokalizacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
2.3. skarpy nasypu i wykopu drogowego ukształtowane, lokalna korekta i prawidłowe ukształtowanie korpusu drogi wraz z pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów odwadniających,
2.4. zaprojektowanie i wykonanie oznakowania pionowego i poziomowego grubowarstwowego,
2.5. przebudowa skrzyżowań dróg,
2.6. przebudowa zjazdów wraz z przepustami,
2.7. zaprojektowanie kanału technologicznego od km 0+000 do km 1+500.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - zał. nr 9 do SWZ. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania drogi powiatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami techniczno – budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi decyzjami, opiniami i warunkami technicznymi. Uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy.
4. Zakres rzeczowy planowanych robót do wykonania obejmuje:
4.1. roboty geodezyjne pomiarowe i inwentaryzacyjne,
4.2. roboty przygotowawcze i ziemne, doprowadzenie podłoża do grupy nośności G1,
4.3. wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię jezdni drogi, oraz nawierzchnię jezdni zjazdów indywidualnych i publicznych,
4.4. wykonanie nawierzchni jezdni głównej drogi z betonu asfaltowego, betonu cementowego lub mieszanek mineralno-emulsyjnych zamkniętym podwójnym powierzchniowym utrwaleniem o konstrukcji nawierzchni jezdni zdolnej do przenoszenia dopuszczalnego nacisku pojedynczej osi napędowej pojazdu wynoszącego 115 kN,
4.5. wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi,
4.6. wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej 0/10 gr. min. 15 cm,
4.7. oczyszczenie przepustów pod koroną drogi oraz rowów przydrożnych,
4.8. wykonanie oznakowania pionowego, poziomego grubowarstwowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
4.9. doprowadzenie terenu przyległego po wykonywanych robotach do stanu pierwotnego.
4.10. Zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej jednostronnej o wymiarach 180 x 120 cm ustawionej równolegle do drogi , sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) z uwzględnieniem rozporządzeń zmieniających, według wzoru zamieszczonego na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
Tablica musi być wykonana z kompozytu dibond gr. 3 mm zamontowana na słupkach ocynkowanych o średnicy 60 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
5.1. projekt budowlany i wykonawczy wg branż – po 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.3. przedmiar robót wg branż – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.4. projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.5. zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę lub decyzja zezwalająca na realizację inwestycji i pozostałe elementy dokumentacji – po 1 egz.
Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno - budowlanymi.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji od Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2007329,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3209881,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2007329,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMULEX KALINOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320812227
7.3.3) Ulica: ul. Czesława Tańskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-102
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2007329,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 550 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.