eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.4.2.) Miejscowość: Ełk

1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019829

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00005500

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo przewidzianego do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1.1. Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej wg branż, dokonania zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia tego sprzeciwu (art. 30 ustawy – Prawo budowlane) lub pozwolenia na budowę wydanego na podstawie art. 33 ustawy – Prawo budowlane lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektu wykonawczego wg branż, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót wg branż oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1886N zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - zał. nr 9 do SWZ ).
1.2. Przebudowany odcinek – początek opracowania należy nawiązać do projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1886N – etap I, tj. od wyjazdu z miejscowości Milewo (na wysokości starego PGR) w km 0+000 do miejscowości Turowo - koniec obszaru w km 1+500. Przewidywana długość jezdni głównej podlegająca zaprojektowaniu i wybudowaniu to ok. 1500 mb.
1.3. Należy wykorzystać istniejący ukształtowany korpus drogowy. Istniejące urządzenia odwadniające i melioracyjne (przepusty) należy oczyścić i w razie konieczności wydłużyć w celu dostosowania ich długości do projektowanego poszerzenia jezdni. W przypadku gdy nie będzie możliwa adaptacja przepustów do projektowanych zmian, w związku ze zmianą ukształtowania korony drogi, stwierdzenia wad uniemożliwiających ich dalsze użytkowanie lub niewystarczające średnice, w przepustach należy wymienić istniejące rury betonowe na rury karbowane z tworzyw sztucznych o średnicy wynikających z obliczeń hydraulicznych i odpowiednich przepisów.
2. W ramach planowanych robót należy zaprojektować i wykonać roboty dla przyjętego przekroju, tj.:
2.1. droga jednojezdniowa dwupasowa o szerokości jezdni min. 5,50 m od km 0+000 do km 1+500,
2.2. obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m lub większej, jeżeli zachodzi potrzeba lokalizacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
2.3. skarpy nasypu i wykopu drogowego ukształtowane, lokalna korekta i prawidłowe ukształtowanie korpusu drogi wraz z pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów odwadniających,
2.4. zaprojektowanie i wykonanie oznakowania pionowego i poziomowego grubowarstwowego,
2.5. przebudowa skrzyżowań dróg,
2.6. przebudowa zjazdów wraz z przepustami,
2.7. zaprojektowanie kanału technologicznego od km 0+000 do km 1+500.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - zał. nr 9 do SWZ. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania drogi powiatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami techniczno – budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi decyzjami, opiniami i warunkami technicznymi. Uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy.
4. Zakres rzeczowy planowanych robót do wykonania obejmuje:
4.1. roboty geodezyjne pomiarowe i inwentaryzacyjne,
4.2. roboty przygotowawcze i ziemne, doprowadzenie podłoża do grupy nośności G1,
4.3. wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię jezdni drogi, oraz nawierzchnię jezdni zjazdów indywidualnych i publicznych,
4.4. wykonanie nawierzchni jezdni głównej drogi z betonu asfaltowego lub mieszanek mineralno-emulsyjnych zamkniętym podwójnym powierzchniowym utrwaleniem o konstrukcji nawierzchni jezdni zdolnej do przenoszenia dopuszczalnego nacisku pojedynczej osi napędowej pojazdu wynoszącego 115 kN,
4.5. wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi,
4.6. wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej 0/10 gr. min. 15 cm,
4.7. oczyszczenie przepustów pod koroną drogi oraz rowów przydrożnych,
4.8. wykonanie oznakowania pionowego, poziomego grubowarstwowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
4.9. doprowadzenie terenu przyległego po wykonywanych robotach do stanu pierwotnego.
4.10. Zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej jednostronnej o wymiarach 180 x 120 cm ustawionej równolegle do drogi , sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) z uwzględnieniem rozporządzeń zmieniających, według wzoru zamieszczonego na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
Tablica musi być wykonana z kompozytu dibond gr. 3 mm zamontowana na słupkach ocynkowanych o średnicy 60 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
5.1. projekt budowlany i wykonawczy wg branż – po 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.3. przedmiar robót wg branż – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.4. projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.5. zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę lub decyzja zezwalająca na realizację inwestycji i pozostałe elementy dokumentacji – po 1 egz.

Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno - budowlanymi.

Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji od Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia
Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1886N w obrębie m. Milewo i Turowo przewidzianego do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1.1. Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje wykonanie projektu budowlanego przebudowy drogi powiatowej wg branż, dokonania zgłoszenia robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia organu administracji architektoniczno-budowlanej o braku podstaw do wniesienia tego sprzeciwu (art. 30 ustawy – Prawo budowlane) lub pozwolenia na budowę wydanego na podstawie art. 33 ustawy – Prawo budowlane lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wykonanie projektu wykonawczego wg branż, projektu stałej organizacji ruchu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót wg branż oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie wykonanie przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 1886N zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową dla całości zamierzenia - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym - zał. nr 9 do SWZ ).
1.2. Przebudowany odcinek – początek opracowania należy nawiązać do projektu przebudowy drogi powiatowej nr 1886N – etap I, tj. od wyjazdu z miejscowości Milewo (na wysokości starego PGR) w km 0+000 do miejscowości Turowo - koniec obszaru w km 1+500. Przewidywana długość jezdni głównej podlegająca zaprojektowaniu i wybudowaniu to ok. 1500 mb.
1.3. Należy wykorzystać istniejący ukształtowany korpus drogowy. Istniejące urządzenia odwadniające i melioracyjne (przepusty) należy oczyścić i w razie konieczności wydłużyć w celu dostosowania ich długości do projektowanego poszerzenia jezdni. W przypadku gdy nie będzie możliwa adaptacja przepustów do projektowanych zmian, w związku ze zmianą ukształtowania korony drogi, stwierdzenia wad uniemożliwiających ich dalsze użytkowanie lub niewystarczające średnice, w przepustach należy wymienić istniejące rury betonowe na rury karbowane z tworzyw sztucznych o średnicy wynikających z obliczeń hydraulicznych i odpowiednich przepisów.
2. W ramach planowanych robót należy zaprojektować i wykonać roboty dla przyjętego przekroju, tj.:
2.1. droga jednojezdniowa dwupasowa o szerokości jezdni min. 5,50 m od km 0+000 do km 1+500,
2.2. obustronne pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m lub większej, jeżeli zachodzi potrzeba lokalizacji urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
2.3. skarpy nasypu i wykopu drogowego ukształtowane, lokalna korekta i prawidłowe ukształtowanie korpusu drogi wraz z pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów odwadniających,
2.4. zaprojektowanie i wykonanie oznakowania pionowego i poziomowego grubowarstwowego,
2.5. przebudowa skrzyżowań dróg,
2.6. przebudowa zjazdów wraz z przepustami,
2.7. zaprojektowanie kanału technologicznego od km 0+000 do km 1+500.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) - zał. nr 9 do SWZ. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i użytkowania drogi powiatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami techniczno – budowlanymi dotyczącymi dróg publicznych. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi decyzjami, opiniami i warunkami technicznymi. Uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy.
4. Zakres rzeczowy planowanych robót do wykonania obejmuje:
4.1. roboty geodezyjne pomiarowe i inwentaryzacyjne,
4.2. roboty przygotowawcze i ziemne, doprowadzenie podłoża do grupy nośności G1,
4.3. wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnię jezdni drogi, oraz nawierzchnię jezdni zjazdów indywidualnych i publicznych,
4.4. wykonanie nawierzchni jezdni głównej drogi z betonu asfaltowego, betonu cementowego lub mieszanek mineralno-emulsyjnych zamkniętym podwójnym powierzchniowym utrwaleniem o konstrukcji nawierzchni jezdni zdolnej do przenoszenia dopuszczalnego nacisku pojedynczej osi napędowej pojazdu wynoszącego 115 kN,
4.5. wykonanie nawierzchni zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi,
4.6. wykonanie poboczy z mieszanki optymalnej 0/10 gr. min. 15 cm,
4.7. oczyszczenie przepustów pod koroną drogi oraz rowów przydrożnych,
4.8. wykonanie oznakowania pionowego, poziomego grubowarstwowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
4.9. doprowadzenie terenu przyległego po wykonywanych robotach do stanu pierwotnego.
4.10. Zakup i montaż 1 szt. tablicy informacyjnej jednostronnej o wymiarach 180 x 120 cm ustawionej równolegle do drogi , sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) z uwzględnieniem rozporządzeń zmieniających, według wzoru zamieszczonego na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych
Tablica musi być wykonana z kompozytu dibond gr. 3 mm zamontowana na słupkach ocynkowanych o średnicy 60 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.
Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące ilości egzemplarzy projektów:
5.1. projekt budowlany i wykonawczy wg branż – po 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.3. przedmiar robót wg branż – 3 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.4. projekt stałej organizacji ruchu – 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie pdf,
5.5. zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę lub decyzja zezwalająca na realizację inwestycji i pozostałe elementy dokumentacji – po 1 egz.

Poza tym Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych pozwoleń, decyzji i opinii.
W/w opracowania winny zostać sporządzone, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami techniczno - budowlanymi.

Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji od Zamawiającego dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.