eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 72 38 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8831854-ad19-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych w związku z czasowym pobytem uchodźców

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/um_legnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_legnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/um_legnica, zwanej dalej „Platformą zakupową”.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem Platformy zakupowej z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej niniejszego postępowania.
UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie postępowania, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca, jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania, bezpośrednio na Platformie zakupowej, komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na Platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO-371-1/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku internatu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, na potrzeby realizacji Projektu nr RPDS.12.04.00-02-0005/22, w ramach Działania 12.4 Inwestycje społeczne –długoterminowa integracja, Oś Priorytetowa nr 12 REACT EU/(EFRR) - Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i przygotowania do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność.
Zakres robót obejmuje m. in.:
1) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem i opaską wokół budynku
2) docieplenie elewacji płytami styropianowymi, wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych
3) wymiana pokrycia dachowego papą termozgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich nad segmentem II i częściowe pokrycie dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich segmentu I, wymiana pionów spustowych
4) remont pomieszczeń (pokoi) - 46 sztuk, w tym:
a) 12 szt. pokoi z łazienkami:
 roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych
 roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)
 roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
b) 2 szt. pokoi z łazienką dla osób z niepełnosprawnościami:
 roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych
 roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej)
 roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
 planowane do realizacji w ramach projektu udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami to m.in.:
 pokoje i łazienki: likwidacja progów i wystających elementów
 łazienki: montaż płytek antypoślizgowych, montaż kontrastowych elementów okładzin wyznaczających strefy, montaż przyborów/armatury sanitarnej dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (z ograniczeniami ruchu) z uwzględnieniem wysokości ich umieszczenia
 pokoje: wyposażenie okien w urządzenia ułatwiające ich otwieranie, usytuowane nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi
 pokoje i łazienki: montaż włączników/wyłączników świateł, usytuowanych nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi
 pokoje i łazienki: montaż sygnalizacji przywoławczej osoby z zewnątrz (np. buczek i sygnał świetlny nad drzwiami wejściowymi)
c) 32 szt. pokoi bez łazienki:
 roboty (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowe, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
 roboty dotyczące instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
5) remont 3 szt. sanitariatów ogólnodostępnych oraz 2 szt. pomieszczeń socjalnych:
a) roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, ułożenie płytek na ścianach, drzwi wejściowe i wewnętrzne, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
b) roboty dot. instalacji sanitarnych (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)
c) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
6) remont korytarzy w budynku:
a) roboty budowlane (m.in. częściowa wymiana posadzek, drzwi wejściowe do budynku, okna –holl, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
b) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
7) remont instalacji odgromowej
8) przemurowanie kominów ponad dachem
9) przebudowa instalacji wodociągowej, hydrantowej, CO
10) wymiana grzejników żeliwnych na dwupłytowe, w tym łazienkowych
11) wymiana okien z nawiewnikami, montaż w oknach nawiewników
12) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
13) wymiana kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach
14) remont zadaszenia nad wejściem do budynku wraz z wymianą pokrycia
15) remont schodów
16) wyrównanie terenu pod budowę pochylni, karczowanie krzewów
17) wykonanie (w tym projekt), dostawa i montaż tablicy informacyjno –promocyjnej, pełniącej również funkcję tablicy pamiątkowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robot budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia będą roboty nieprzewidziane do wykonania w dniu wszczęcia postępowania, niezbędne do prawidłowego zakończenia prowadzonych robót. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości wykonanych robót.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem na stanowiskach:
a) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń,
b) kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,
c) kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń
osoby te powinny należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z tym, że osoby – obywatele państw członkowskich w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) udokumentują fakt wpisania na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali:
- 3 roboty budowlane związane z termomodernizacją obiektu o wartości łącznej nie mniejszej niż 750.000,00 zł brutto
- roboty budowlane polegające na remoncie/budowie/przebudowie obiektów lub pomieszczeń przeznaczonych na stały lub czasowy pobyt ludzi, np. hotele, internaty, szkoły, budynki mieszkalne, budynki biurowe, w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł z zastrzeżeniem, że minimalna wartość wykonanych prac w jednym obiekcie lub pomieszczeniu nie może być niższa niż 80 000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych robót budowlanych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
b) dowody określające czy wykazane w załączniku nr 6 roboty budowlane, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, pełniących funkcję kierownika budowy i robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7a do SWZ, a w odniesieniu do osób - obywateli państw członkowskich w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz.1117) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100) należy wnieść w terminie do dnia 02.03.2023 r. do godz. 9:00.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA 46 1240 3464 1111 0011 1361 8513. Wadium winno wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu 02.03.2023 r. do godz. 9:00.
3. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie określonej w ustawie, Wykonawca winien złożyć na Platformie zakupowej oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 2 składa ten z Wykonawców, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawcy występujący wspólnie przed podpisaniem umowy, winni przekazać Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, podpisaną przez wszystkich Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, jeżeli wynikać to będzie z później zawartej umowy o dofinansowanie projektu pomiędzy Gminą Legnica, a Województwem Dolnośląskim, o której mowa w rozdziale III ust.1, w tym z zakresu RODO.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_legnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.