eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 72 38 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8831854-ad19-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych w związku z czasowym pobytem uchodźców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO-371-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3355484,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku internatu, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku internatu przy ul. Żółkiewskiego 8 w Legnicy na potrzeby usług społecznych, w związku z czasowym pobytem uchodźców, wybranego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, na potrzeby realizacji Projektu nr RPDS.12.04.00-02-0005/22, w ramach Działania 12.4 Inwestycje społeczne –długoterminowa integracja, Oś Priorytetowa nr 12 REACT EU/(EFRR) - Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i przygotowania do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność.
Zakres robót obejmuje m. in.:
1) wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian fundamentowych wraz z dociepleniem i opaską wokół budynku
2) docieplenie elewacji płytami styropianowymi, wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych
3) wymiana pokrycia dachowego papą termozgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich nad segmentem II i częściowe pokrycie dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich segmentu I, wymiana pionów spustowych
4) remont pomieszczeń (pokoi) - 46 sztuk, w tym:
a) 12 szt. pokoi z łazienkami:
 roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych
 roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)
 roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
b) 2 szt. pokoi z łazienką dla osób z niepełnosprawnościami:
 roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowych i łazienkowych, gładzie gipsowe z wyprawą malarską), ułożenie płytek ceramicznych ściennych
 roboty dot. instalacji sanitarnej (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej)
 roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
 planowane do realizacji w ramach projektu udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami to m.in.:
 pokoje i łazienki: likwidacja progów i wystających elementów
 łazienki: montaż płytek antypoślizgowych, montaż kontrastowych elementów okładzin wyznaczających strefy, montaż przyborów/armatury sanitarnej dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (z ograniczeniami ruchu) z uwzględnieniem wysokości ich umieszczenia
 pokoje: wyposażenie okien w urządzenia ułatwiające ich otwieranie, usytuowane nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi
 pokoje i łazienki: montaż włączników/wyłączników świateł, usytuowanych nie wyżej niż 1,2 m nad poziomem podłogi
 pokoje i łazienki: montaż sygnalizacji przywoławczej osoby z zewnątrz (np. buczek i sygnał świetlny nad drzwiami wejściowymi)
c) 32 szt. pokoi bez łazienki:
 roboty (m.in. wymiana posadzek, drzwi wejściowe, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
 roboty dotyczące instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
5) remont 3 szt. sanitariatów ogólnodostępnych oraz 2 szt. pomieszczeń socjalnych:
a) roboty budowlane (m.in. wymiana posadzek, ułożenie płytek na ścianach, drzwi wejściowe i wewnętrzne, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
b) roboty dot. instalacji sanitarnych (m.in. wymiana instalacji wodociągowej z wodomierzami, wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej, montaż przyborów sanitarnych)
c) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
6) remont korytarzy w budynku:
a) roboty budowlane (m.in. częściowa wymiana posadzek, drzwi wejściowe do budynku, okna –holl, gładzie gipsowe z wyprawą malarską)
b) roboty dot. instalacji elektrycznej (kompleksowa wymiana instalacji)
7) remont instalacji odgromowej
8) przemurowanie kominów ponad dachem
9) przebudowa instalacji wodociągowej, hydrantowej, CO
10) wymiana grzejników żeliwnych na dwupłytowe, w tym łazienkowych
11) wymiana okien z nawiewnikami, montaż w oknach nawiewników
12) budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
13) wymiana kratek wentylacyjnych we wszystkich pomieszczeniach
14) remont zadaszenia nad wejściem do budynku wraz z wymianą pokrycia
15) remont schodów
16) wyrównanie terenu pod budowę pochylni, karczowanie krzewów
17) wykonanie (w tym projekt), dostawa i montaż tablicy informacyjno –promocyjnej, pełniącej również funkcję tablicy pamiątkowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2960111,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2960111,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2960111,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólno-Budowlany Wojciech Piszczałka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp. C. PIONIER Iwona Wein

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744

7.3.3) Ulica: ul. Poselska 5-7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2960111,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.