eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług generowania i archiwizowania wyciągów elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-05

Warszawa: Świadczenie usług generowania i archiwizowania wyciągów elektronicznych
Numer ogłoszenia: 200082 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług generowania i archiwizowania wyciągów elektronicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Proces obsługi e-wyciągów będzie obejmować: 1) tworzenie Plików Wyciągu z rachunków bankowych w określonym w OPZ formacie z udostępnionego przez Zamawiającego Pliku z Danymi do Wygenerowania Wyciągów, 2) przesyłanie Plików Wyciągu pocztą elektroniczną na adresy wskazane przez klientów (rozwiązanie ma zapewnić Zamawiającemu możliwość dokonania w przyszłości zmiany w tym zakresie, tj. przesyłanie klientom informacji o wygenerowaniu Pliku Wyciągu zamiast przesyłania Pliku Wyciągu), 3) zapewnianie bezpiecznego i wygodnego dostępu do wygenerowanych dokumentów dla klientów Zamawiającego oraz określonej grupy pracowników Zamawiającego przynajmniej w Dni Robocze w godzinach 6:00 - 22:00 poprzez Repozytorium E-dokumentów, 4) archiwizacja wygenerowanych dokumentów w Repozytorium E-Dokumentów przez wymagany przez prawo okres 5 lat.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.90.00.00 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W zamówieniu podstawowym (sygn. BZP/79/BIZ/2013), przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, dopuszczona została możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 40% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych jest udzielane w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy (firmie CK Zeto S.A.) i stanowi nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia. Przedmiotem Umowy uzupełniającej tak samo jak umowy podstawowej jest realizowanie przez Wykonawcę obsługi wyciągów elektronicznych (outsourcing czynności bankowej) obejmującej następujące elementy: 1) tworzenie Plików Wyciągu z rachunków bankowych w określonym w OPZ formacie z udostępnionego przez Zamawiającego Pliku z Danymi do Wygenerowania Wyciągów, 2) przesyłanie Plików Wyciągu pocztą elektroniczną na adresy wskazane przez klientów 3) zapewnianie bezpiecznego i wygodnego dostępu do wygenerowanych dokumentów dla klientów Zamawiającego oraz określonej grupy pracowników Zamawiającego przynajmniej w Dni Robocze w godzinach 6:00 - 22:00 poprzez Repozytorium E-Dokumentów, 4) archiwizacja wygenerowanych dokumentów w Repozytorium E-Dokumentów przez wymagany przez prawo okres 5 lat. Szacowana wartość zamówienia podstawowego wyniosła 345 000,00 zł netto (426 000,00 zł brutto), zatem maksymalną dopuszczalną wartością zamówienia uzupełniającego jest kwota 138 000,00 zł netto (170 400,00 zł brutto). Bank jako szacunkową wartość zamówienia przyjął maksymalną możliwą kwotę zamówienia uzupełniającego, zatem nie przekracza ona limitu określonego przy zamówieniu podstawowym. Zamówienia uzupełniające, podobnie jak zamówienie podstawowe, udzielone ma zostać firmie Centrum Komputerowe ZETO Spółka Akcyjna z siedziba w Łodzi ul Narutowicza 136, 90-146 Łódź Przedmiot zamówienia, określony szczegółowo w OPZ zamówienia uzupełniającego, nie wykracza poza zakres określony w OPZ zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Centrum Komputerowe ZETO S.A., ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.