Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067388/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082561 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Roboty budowlane polegające na modernizacji systemów SSWiN i CCTV w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 00001775600442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Tomasza Zana 36-38C
1.5.2.) Miejscowość: ˜Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜20-601
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜+48 81 535 77 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜ZAP_Lublin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
˜Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Roboty budowlane polegające na modernizacji systemów SSWiN i CCTV w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-8810c661-bf7d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00002043/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane polegające na modernizacji systemów SSWiN i CCTV w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00067388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜200000/271/01/2021 - ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemów SSWiN i CCTV w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji systemów SSWiN i CCTV, obejmujące w szczególności następujący zakres prac: częściowy demontaż elementów systemu SSWiN i CCTV; trasowanie; wykonanie przejść przez ściany i stropy; układanie listew elektroinstalacyjnych; układanie przewodów; rozbudowa systemu włamania i napadu SSWiN wraz z możliwością przesyłania sygnałów alarmowych na zewnątrz budynku do firmy monitorującej sygnały; wykonanie układu detekcji wody wraz z wpięciem do centrali SSWiN; wymiana systemu telewizji przemysłowej CCTV; wykonanie robót naprawczych po robotach demontażowych i montażowych, polegających w szczególności na uzupełnieniu tynków wewnętrznych i zewnętrznych, a także malowanie fragmentów uszkodzonych ścian; wykonanie pomiarów i badań; wykonanie próby i uruchomienie systemów; szkolenie personelu użytkownika; czynności serwisowe (przeglądy, konserwacje, naprawy) zapewniające utrzymanie zainstalowanych urządzeń i systemów oraz wykonanych instalacji w stałej sprawności technicznej w okresie gwarancji.3. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) lub wskazane została norm, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, o których mowa w art. 101 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca powinien przyjąć, że zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.4. Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej, zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie realizowanej umowy na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie prowadzonych robót budowlanych, o wartości przedstawionej w Ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony zgodnie z powyższymi wymaganiami. 5. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbędzie się na podstawie sporządzonego kosztorysu powykonawczego z zastrzeżeniem, że wartość rozliczenia nie będzie mogła przekroczyć maksymalnej wartości umowy ustalonej na podstawie wartości kosztorysu ofertowego powiększonej o procentowy wskaźnik wzrostu ryzyka ustalony przez Zamawiającego. Wartość ta będzie wskazana w umowie o udzielenie zamówienia.6. Zamawiający informuję, iż prace prowadzone będą w czynnych obiektach użyteczności publicznej, w związku z tym Wykonawca ma obowiązek organizacji prac w taki sposób aby w jak najmniejszym zakresie zakłócały one funkcjonowanie obiektów i pracę pracowników ZUS oraz osób trzecich, a także bezpieczną komunikację w budynkach.7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględniania wszystkich elementów dokumentacji technicznej oraz wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostosowanie przestrzeni komunikacyjnej na potrzeby poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami budynku głównego USK Nr 4 w Lublinie oraz remont posadzek na bloku operacyjnym
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania Odpłatne pozyskanie w trwały zarząd oraz przebudowa nieruchomości w Świdniku przy ul. Konopnickiej 3 na potrzeby Pierwszego US w Lublinie
- Remont pokoju nr 30 na Wydziale Chemii UMCS - budynek "Małej Chemii"
- Wykonanie robót malarskich w Domach Studenckich UMCS
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.