eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 3340710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c61fab2-5cdb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003066/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321468/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6028026,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Sosnowej w Śliwicach - droga gminna nr 010206C Śliwice - Łoboda od 0+030 km do 1+1959,08 km oraz od 2+113,95 km do 2+727 km oraz od 1+959,08 km do 2+113,95 km
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla zakresu ujętego w dokumentacjach projektowych):
droga gminna nr 010206C Śliwice - Łoboda odcinki od 0+030 km do 1+1959,08 km oraz od 2+113,95 km do 2+727 km
1) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Śliwice . Położony jest na działkach o nr ewid. 650, 729, 732, 750/3, 750/1, 766/8 obręb Śliwice w gminie Śliwice. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 4,0 - 6,0 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 2542,13 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 650, 729, 732, 750/3, 750/1, 766/8. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
3) Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
a) Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 11471,18 m2
b) Pobocza utwardzone – powierzchnia 2152 m2
c) Zjazdy bitumiczne – powierzchnia 439,8 m2
d) Krawężnik betonowy 100x25x12 – długość 485 mb
e) Tereny zielone - powierzchnia ok. 5100 m2
4) Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 2542,13 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 4,0- 6,0 m
5) Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej, zjazdy, skrzyżowania
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 13 cm
Zabruki z kostki kamiennej
e) warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17
f) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
g) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
6) Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
7) Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m.
8) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi (brak kolizji).
9) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr
WU.OZ.DB.WZN.5152.7.20.2020.AW z dnia 30 marca 2020r. Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Prace należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony
Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta Gminy Śliwice.
10) Organizacja ruchu drogowego
stałej organizacji ruchu który dostosowano do projektowanego zagospodarowania terenu (odrębne opracowanie zatwierdzone przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.11.2020 z dnia 10.04.2020).
11) Wyłączenia
Zakres zamówienia nie obejmuje budowy skrzyżowania z ulicą Przytorową w km 0+245 str. L. Skrzyżowanie zostanie wybudowane wg odrębnego opracowania.




droga gminna nr 010206C Śliwice - Łoboda odcinek od 1+959,08 km do 2+113,95 km
12) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Śliwice . Położony jest na działkach o nr ewid. 750/2 obręb Śliwice w gminie Śliwice. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
13) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 4,0 – 4,5 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 154,87 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 750/2. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
14) Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
Jezdnie - powierzchnia 654 m2
Pobocza utwardzone – powierzchnia 210 m2
Zjazdy bitumiczne – powierzchnia 31,4 m2
15) Podstawowe parametry techniczne drogi dojazdowej
a) długość 154,87 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) droga publiczna
e) kategoria ruchu: - KR-1,
f) szerokość jezdni: - 4,0-4,5 m
16) Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej, zjazdy, skrzyżowania
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 13 cm
17) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi (brak kolizji).
18) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr
WU.OZ.DB.WZN.5152.7.20.2020.AW z dnia 30 marca 2020r . Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Prace należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony
Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta gminy Śliwice.
19) Organizacja ruchu drogowego
W ramach opracowania wykonano projekt zmian w stałej organizacji ruchu który dostosowano do projektowanego zagospodarowania terenu. ( odrębne opracowanie zatwierdzone przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.11.2020 z dnia 10.04.2020)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.35.2020 z dnia 11 sierpnia 2020 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8a do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 10a do SWZ dla odcinków od 0+030 km do 1+1959,08 km oraz od 2+113,95 km do 2+727 km.
Natomiast dla odcinka od 1+959,08 km do 2+113,95 km szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.11.2021 z dnia 8 kwietnia 2021 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8b do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 10b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1664311,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 010208C – Rosochatka-Zwierzyniec na odcinku od 0+767 km do 3+375 km. Zamawiający dysponuje dokumentacją na budowę drogi publicznej od km 0+085 do km 5+409 z wyjątkiem odcinka od km 0+650 do km 0+767, który został wyłączony z opracowania. Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku od km 0+085 do km 0+766 km oraz od 3+376 do 5+409, zatem nie należy uwzględniać tego zakresu w ofercie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla zakresu ujętego w dokumentacji projektowej):
1. Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest między miejscowościami Rosochatka a Zwierzyńcem. Położony jest na działkach o nr ewid. 69/14, 69/8, 68 obręb Rosochatka, 528, 619, 598, 599/3, 584, 583/6 obręb Lipowa, 500, 365, 364/7, 472, 502/1, 520/2 obręb Zwierzyniec. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2. Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,5 - 5,0 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 5207 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr”. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
3. Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
a) Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami , zjazdami - powierzchnia 20173 m2
b) Pobocza utwardzone – powierzchnia 7619,5 m2
c) Pobocza utwardzone z kostki granitowej – 920 m2
d) Krawężnik betonowy 100x25x12 – długość 1154 mb
e) Tereny zielone - powierzchnia ok. 10414 m2
4. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 5207 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: 3,5- 5,0 m
5. Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej , zjazdy , skrzyżowania
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 15 cm
Zabruki z kostki kamiennej
a) warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
zjazdy z kostki betonowej
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej 8cm grafit
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
chodnik z kostki betonowej
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej 6cm szara
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa z gruntocementu C1,5/2 gr 10 cm
6. Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
7. Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m..
8. Urządzenia obce
Na przedmiotowym odcinku drogi brak jest robót rozbiórkowych. Dodatkowymi pracami w pasie drogowym będą roboty zabezpieczające istniejące przewody elektroenergetyczne oraz teletechniczne rurą Arot 110 zgodnie z uzgodnieniem gestorów sieci.
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi ( brak kolizji).
9. Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr WU.OZ.DB.WZN.5152.7.41.2020.WP z dnia 22 grudnia 2020r . Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo w strefie „B” ochrony konserwatorskiej ( układ ruralistyczny wsi Rosochatka). W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta gminy Śliwice
10. Organizacja ruchu drogowego
Opracowano wykonano projekt zmian w stałej organizacji ruchu który dostosowano
do projektowanego zagospodarowania terenu (odrębne opracowanie zatwierdzone przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.6.2021 z dnia 12.05.2021)
11. Wyłączenia
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na budowę drogi publicznej od km 0+085 do km 5+409 z wyjątkiem odcinka od km 0+650 do km 0+767, który został wyłączony z opracowania.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku od km 0+085 do km 0+766 km oraz od 3+376 do 5+409, zatem nie należy uwzględniać tego zakresu w ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.37.2021 z dnia 6 sierpnia 2021 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.2 do SWZ, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 10.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1885931,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych w Łąskim Piecu na odcinku A-B i E-F. Z zamówienia jest wyłączny odcinek C-D, który został już wykonany. Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na przebudowę dróg wewnętrznych na odcinku A-B o długości 356 m, odcinku C-D o długości 80 m oraz odcinku E-F o długości 300 m. Niniejsze zamówienie nie obejmuje przebudowy drogi na odcinku C-D o długości 80 m i nie należy uwzględniać tego odcinka w ofercie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla zakresu ujętego w dokumentacji projektowej po wprowadzeniu zmian przez projektanta w zakresie technologii):
1) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Łąski Piec. Położony jest na działkach o nr ewid. 193, 204, 260, 100/2 obręb Łąski Piec w gminie Śliwice. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo kruszywem łamanym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5 o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego kamiennego wraz z poboczami i zjazdami.
3) Podstawowe parametry techniczne dróg
a) długość 736 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 3,5 m
f) pobocza – 2x0,75m
4) Konstrukcja nawierzchni jezdni
a) Warstwa odsączająca gr 10 cm
b) Warstwa dolna podbudowy z łamanego kruszywa kamiennego fr.0-31,5mm gr 20 cm
c) Warstwa wiążąca AC 16W
d) Warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm.
5) Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
6) Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m.
7) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami.
8) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr
1018/2019 z dnia 16.08.2019r. W wypadku odkrycia natrafienia na obiekt archeologiczny w czasie prowadzenia prac ziemnych, osoby prowadzące roboty budowlane i ziemne są zobowiązane zabezpieczyć znalezisko, wstrzymać wszystkie prace i niezwłocznie powiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
9) Wyłączenia:
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na przebudowę dróg wewnętrznych na odcinku A-B o długości 356 m, odcinku C-D o długości 80 m oraz odcinku E-F o długości 300 m.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku C-D o długości 80 m, który został już wykonany i nie należy uwzględniać tego odcinka w ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej zaświadczeniem nr BD.6743.ŚL.54.2019 z dnia 9 września 2019 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.3 do SWZ, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 525832,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest między miejscowościami Brzozowe Błota a Okoninami Nadjeziornymi. Położony jest na działkach o nr ewid. 303/4, 103/3 obręb Brzozowe Błota, 85, 35, 33/2, 36/3 obręb Okoniny Nadjeziorne. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,5 o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 2183,85 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa drogi projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr”. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych
3) Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
a) Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami, zjazdami - powierzchnia 8234 m2
b) Pobocza utwardzone – powierzchnia 3260,86m2
c) Pobocza utwardzone z kostki granitowej – 184 m2
d) Krawężnik betonowy 100x25x12 – długość 188mb
e) Tereny zielone - powierzchnia ok. 4347 m2
4) Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
Podstawowe parametry techniczne drogi dojazdowej
a) długość 2183,85 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) droga wewnętrzna
e) kategoria ruchu: - KR-1,
f) szerokość jezdni: - 3,5 z poszerzeniami na łukach
5) Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej, zjazdy, skrzyżowania:
a) warstwa ścieralna MMA SMA Jena 16 gr 4 cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 15 cm
zabruki z kostki kamiennej:
a) warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
zjazdy z kostki betonowej, zatoka postojowa:
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej 8cm grafit
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
6) Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
7) Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m.
8) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi (brak kolizji).
9) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr WUOZ.DB.WZN.5183.7.13.2021.WP z dnia 25 marca 2021r . Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest poza strefą ochrony konserwatorskiej. W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta gminy Śliwice.
10) Organizacja ruchu drogowego
W ramach opracowania wykonano projekt zmian w stałej organizacji ruchu który dostosowano do projektowanego zagospodarowania terenu (odrębne opracowanie zatwierdzone przez Wójta Gminy Śliwice nr RG.7221.16.2021 z dnia 21.06.2021).
1. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
CPV Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
CPV Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.49.2021 z dnia 8 września 2021 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.4 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 1503057,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.5 budowa drogi gminnej Łoboda-Łoboda kąpielisko.
1) Stan istniejący.

2) Projektowany stan zagospodarowania terenu

3) Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) prędkość projektowana 40 km/h
b) szerokość jezdni 2x2,5m
c) przekrój daszkowy poprzeczny o spadku 2%
d) szerokość poboczy 2x5m
e) nawierzchni drogi na ruch lekki dla dróg klasy L i D w strefie zamieszkania.
4) Projektowana konstrukcja nawierzchni
a) warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm
b) podbudowa z betonu B-15 gr 10cm
c) kostka betonowa bezfazowa gr. 8 cm
d) podsypka cementowo- piaskowa gr 5cm
e) pobocza z zagęszczonego kruszywa gruzu betonowego 0-31,5mm gr w-wy 10c.
5) Profil podłużny

6) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją nr ŚL.32.2011 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BD.6740.ŚL.32.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.5 do SWZ, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 9.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 448894,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2268077,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2571681,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2268077,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921813172

7.3.3) Ulica: POMORSKA 26A,

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża elektroenergetyczna


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2268077,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2063130,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2431619,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2063130,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marbruk Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552083736

7.3.3) Ulica: Długa 1

7.3.4) Miejscowość: Charzykowy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-606

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2063130,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618153,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638886,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618153,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo – Transportowy Czesław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610000981

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie nawierzchni


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618153,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1956145,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2024759,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1956145,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marbruk Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610000981

7.3.4) Miejscowość: Charzykowy

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1956145,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622599,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 671611,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622599,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzętowo – Transportowy Czesław Pawłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5610000981

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót brukarskich


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622599,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.