eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice



Ogłoszenie z dnia 2021-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 3340710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c61fab2-5cdb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003066/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozwój infrastruktury drogowej na terenie Gminy Śliwice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u dostępnego pod
adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@sliwice.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP u pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej przetargi@sliwice.pl
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
2. Złożenie oferty:
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2) Ofertę należy
zaszyfrować. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w
„Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3) Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w rozdziale XII SWZ.
4) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz
załączników składanych wraz z ofertą)
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty i załączniki składane wraz z
ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal”: „Formularz
do komunikacji”. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@sliwice.pl.
3) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy
posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
4) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email:
przetargi@sliwice.pl.
5) Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, podmiotowych środków dowodowych
(innych niż oferty i załączniki składane wraz z ofertą) oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania
na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Śliwice reprezentowana przez Wójta
Gminy Śliwice, z siedzibą Urzędu Gminy ul. ks. dra Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice;
2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez
adres poczty elektronicznej iod.gmina@sliwice.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 ustawy;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; 2) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Sosnowej w Śliwicach - droga gminna nr 010206C Śliwice - Łoboda od 0+030 km do 1+1959,08 km oraz od 2+113,95 km do 2+727 km oraz od 1+959,08 km do 2+113,95 km
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla zakresu ujętego w dokumentacjach projektowych):
droga gminna nr 010206C Śliwice - Łoboda odcinki od 0+030 km do 1+1959,08 km oraz od 2+113,95 km do 2+727 km
1) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Śliwice . Położony jest na działkach o nr ewid. 650, 729, 732, 750/3, 750/1, 766/8 obręb Śliwice w gminie Śliwice. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 4,0 - 6,0 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 2542,13 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 650, 729, 732, 750/3, 750/1, 766/8. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
3) Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
a) Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 11471,18 m2
b) Pobocza utwardzone – powierzchnia 2152 m2
c) Zjazdy bitumiczne – powierzchnia 439,8 m2
d) Krawężnik betonowy 100x25x12 – długość 485 mb
e) Tereny zielone - powierzchnia ok. 5100 m2
4) Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 2542,13 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 4,0- 6,0 m
5) Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej, zjazdy, skrzyżowania
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 13 cm
Zabruki z kostki kamiennej
e) warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17
f) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
g) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
6) Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
7) Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m.
8) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi (brak kolizji).
9) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr
WU.OZ.DB.WZN.5152.7.20.2020.AW z dnia 30 marca 2020r. Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Prace należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony
Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta Gminy Śliwice.
10) Organizacja ruchu drogowego
stałej organizacji ruchu który dostosowano do projektowanego zagospodarowania terenu (odrębne opracowanie zatwierdzone przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.11.2020 z dnia 10.04.2020).
11) Wyłączenia
Zakres zamówienia nie obejmuje budowy skrzyżowania z ulicą Przytorową w km 0+245 str. L. Skrzyżowanie zostanie wybudowane wg odrębnego opracowania.




droga gminna nr 010206C Śliwice - Łoboda odcinek od 1+959,08 km do 2+113,95 km
12) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Śliwice . Położony jest na działkach o nr ewid. 750/2 obręb Śliwice w gminie Śliwice. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
13) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 4,0 – 4,5 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 154,87 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 750/2. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
14) Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
Jezdnie - powierzchnia 654 m2
Pobocza utwardzone – powierzchnia 210 m2
Zjazdy bitumiczne – powierzchnia 31,4 m2
15) Podstawowe parametry techniczne drogi dojazdowej
a) długość 154,87 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) droga publiczna
e) kategoria ruchu: - KR-1,
f) szerokość jezdni: - 4,0-4,5 m
16) Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej, zjazdy, skrzyżowania
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 13 cm
17) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi (brak kolizji).
18) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr
WU.OZ.DB.WZN.5152.7.20.2020.AW z dnia 30 marca 2020r . Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest w strefie „B” ochrony konserwatorskiej. Prace należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony
Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta gminy Śliwice.
19) Organizacja ruchu drogowego
W ramach opracowania wykonano projekt zmian w stałej organizacji ruchu który dostosowano do projektowanego zagospodarowania terenu. ( odrębne opracowanie zatwierdzone przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.11.2020 z dnia 10.04.2020)
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.35.2020 z dnia 11 sierpnia 2020 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8a do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 10a do SWZ dla odcinków od 0+030 km do 1+1959,08 km oraz od 2+113,95 km do 2+727 km.
Natomiast dla odcinka od 1+959,08 km do 2+113,95 km szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.11.2021 z dnia 8 kwietnia 2021 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8b do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 10b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie
odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert
Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji
jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane
są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P
(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość
punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 010208C – Rosochatka-Zwierzyniec na odcinku od 0+767 km do 3+375 km. Zamawiający dysponuje dokumentacją na budowę drogi publicznej od km 0+085 do km 5+409 z wyjątkiem odcinka od km 0+650 do km 0+767, który został wyłączony z opracowania. Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku od km 0+085 do km 0+766 km oraz od 3+376 do 5+409, zatem nie należy uwzględniać tego zakresu w ofercie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla zakresu ujętego w dokumentacji projektowej):
1. Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest między miejscowościami Rosochatka a Zwierzyńcem. Położony jest na działkach o nr ewid. 69/14, 69/8, 68 obręb Rosochatka, 528, 619, 598, 599/3, 584, 583/6 obręb Lipowa, 500, 365, 364/7, 472, 502/1, 520/2 obręb Zwierzyniec. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2. Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,5 - 5,0 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 5207 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr”. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
3. Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
a) Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami , zjazdami - powierzchnia 20173 m2
b) Pobocza utwardzone – powierzchnia 7619,5 m2
c) Pobocza utwardzone z kostki granitowej – 920 m2
d) Krawężnik betonowy 100x25x12 – długość 1154 mb
e) Tereny zielone - powierzchnia ok. 10414 m2
4. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) długość 5207 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: 3,5- 5,0 m
5. Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej , zjazdy , skrzyżowania
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr 4cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 15 cm
Zabruki z kostki kamiennej
a) warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
zjazdy z kostki betonowej
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej 8cm grafit
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
chodnik z kostki betonowej
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej 6cm szara
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa z gruntocementu C1,5/2 gr 10 cm
6. Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
7. Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m..
8. Urządzenia obce
Na przedmiotowym odcinku drogi brak jest robót rozbiórkowych. Dodatkowymi pracami w pasie drogowym będą roboty zabezpieczające istniejące przewody elektroenergetyczne oraz teletechniczne rurą Arot 110 zgodnie z uzgodnieniem gestorów sieci.
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi ( brak kolizji).
9. Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr WU.OZ.DB.WZN.5152.7.41.2020.WP z dnia 22 grudnia 2020r . Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo w strefie „B” ochrony konserwatorskiej ( układ ruralistyczny wsi Rosochatka). W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta gminy Śliwice
10. Organizacja ruchu drogowego
Opracowano wykonano projekt zmian w stałej organizacji ruchu który dostosowano
do projektowanego zagospodarowania terenu (odrębne opracowanie zatwierdzone przez Starostę Tucholskiego nr DR.7121.1.6.2021 z dnia 12.05.2021)
11. Wyłączenia
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na budowę drogi publicznej od km 0+085 do km 5+409 z wyjątkiem odcinka od km 0+650 do km 0+767, który został wyłączony z opracowania.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku od km 0+085 do km 0+766 km oraz od 3+376 do 5+409, zatem nie należy uwzględniać tego zakresu w ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.37.2021 z dnia 6 sierpnia 2021 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.2 do SWZ, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 10.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie
odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert
Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji
jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane
są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P
(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość
punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg wewnętrznych w Łąskim Piecu na odcinku A-B i E-F. Z zamówienia jest wyłączny odcinek C-D, który został już wykonany. Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na przebudowę dróg wewnętrznych na odcinku A-B o długości 356 m, odcinku C-D o długości 80 m oraz odcinku E-F o długości 300 m. Niniejsze zamówienie nie obejmuje przebudowy drogi na odcinku C-D o długości 80 m i nie należy uwzględniać tego odcinka w ofercie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla zakresu ujętego w dokumentacji projektowej po wprowadzeniu zmian przez projektanta w zakresie technologii):
1) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Łąski Piec. Położony jest na działkach o nr ewid. 193, 204, 260, 100/2 obręb Łąski Piec w gminie Śliwice. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo kruszywem łamanym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości 3,5 o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa łamanego kamiennego wraz z poboczami i zjazdami.
3) Podstawowe parametry techniczne dróg
a) długość 736 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 3,5 m
f) pobocza – 2x0,75m
4) Konstrukcja nawierzchni jezdni
a) Warstwa odsączająca gr 10 cm
b) Warstwa dolna podbudowy z łamanego kruszywa kamiennego fr.0-31,5mm gr 20 cm
c) Warstwa wiążąca AC 16W
d) Warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm.
5) Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
6) Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m.
7) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami.
8) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr
1018/2019 z dnia 16.08.2019r. W wypadku odkrycia natrafienia na obiekt archeologiczny w czasie prowadzenia prac ziemnych, osoby prowadzące roboty budowlane i ziemne są zobowiązane zabezpieczyć znalezisko, wstrzymać wszystkie prace i niezwłocznie powiadomić Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
9) Wyłączenia:
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową na przebudowę dróg wewnętrznych na odcinku A-B o długości 356 m, odcinku C-D o długości 80 m oraz odcinku E-F o długości 300 m.
Niniejsze zamówienie nie obejmuje budowy drogi na odcinku C-D o długości 80 m, który został już wykonany i nie należy uwzględniać tego odcinka w ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej zaświadczeniem nr BD.6743.ŚL.54.2019 z dnia 9 września 2019 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.3 do SWZ, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie
odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert
Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji
jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane
są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P
(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość
punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Stan istniejący.
Teren będący przedmiotem opracowania zlokalizowany jest między miejscowościami Brzozowe Błota a Okoninami Nadjeziornymi. Położony jest na działkach o nr ewid. 303/4, 103/3 obręb Brzozowe Błota, 85, 35, 33/2, 36/3 obręb Okoniny Nadjeziorne. W przebiegu projektowanej drogi obecnie jest droga gruntowa utwardzona odcinkowo tłuczniem kamiennym oraz destruktem bitumicznym. Przedmiotowy odcinek dróg pełni funkcję dojazdową do przyległych nieruchomości i pól uprawnych. Odwodnienie drogi istniejącej odbywa się powierzchniowo w przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
2) Projektowany stan zagospodarowania terenu
W ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,5 o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 2183,85 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa drogi projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr”. Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych
3) Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
a) Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami, zjazdami - powierzchnia 8234 m2
b) Pobocza utwardzone – powierzchnia 3260,86m2
c) Pobocza utwardzone z kostki granitowej – 184 m2
d) Krawężnik betonowy 100x25x12 – długość 188mb
e) Tereny zielone - powierzchnia ok. 4347 m2
4) Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
Podstawowe parametry techniczne drogi dojazdowej
a) długość 2183,85 m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,
d) droga wewnętrzna
e) kategoria ruchu: - KR-1,
f) szerokość jezdni: - 3,5 z poszerzeniami na łukach
5) Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia drogi gminnej, zjazdy, skrzyżowania:
a) warstwa ścieralna MMA SMA Jena 16 gr 4 cm
b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr 4 cm
c) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 gr 7 cm
d) podbudowa zasadnicza z tłucznia betonowego 0-63mm gr. 15 cm
zabruki z kostki kamiennej:
a) warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
zjazdy z kostki betonowej, zatoka postojowa:
a) warstwa ścieralna z kostki betonowej 8cm grafit
b) podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr 6cm
c) podbudowa betonowa C8/10 gr 20 cm
6) Profil podłużny
Projektowane profile podłużne drogi nawiązują do profilów istniejących odcinków drogi i rzędnych zjazdów do posesji oraz urządzeń infrastruktury technicznej umieszczonej w pasie drogowym.
7) Projektowany plan sytuacyjny
Przebieg trasy w planie sytuacyjnym dostosowano do szerokości istniejącego pasa drogowego uwzględniając zlokalizowanie w nim elementy. Szerokość jezdni odcinków drogi dostosowano do warunków technicznych mając na uwadze prognozowaną strukturę rodzajową ruchu. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi poziomymi o promieniach R=20m.
8) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami. Projekt drogi nie koliduje z urządzeniami melioracji wodnej. Wszystkie urządzenia melioracyjne znajdują się poza zakresem budowy powyższej drogi (brak kolizji).
9) Ochrona zabytków
Dla przedsięwzięcia uzyskano pozytywną opinie WUOZ w Toruniu nr WUOZ.DB.WZN.5183.7.13.2021.WP z dnia 25 marca 2021r . Z opinia wynika jednoznacznie, iż planowana inwestycja zlokalizowana jest poza strefą ochrony konserwatorskiej. W wypadku odkrycia podczas prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych przedmiotu posiadającego cechy zabytku, należy je wstrzymać, a przedmiot i miejsce znalezienia zabezpieczyć i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Toruniu, a jeśli nie będzie to możliwe – Wójta gminy Śliwice.
10) Organizacja ruchu drogowego
W ramach opracowania wykonano projekt zmian w stałej organizacji ruchu który dostosowano do projektowanego zagospodarowania terenu (odrębne opracowanie zatwierdzone przez Wójta Gminy Śliwice nr RG.7221.16.2021 z dnia 21.06.2021).
1. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
CPV 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
CPV Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
CPV Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.49.2021 z dnia 8 września 2021 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.4 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9.4 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie
odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert
Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji
jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane
są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P
(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość
punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.5 budowa drogi gminnej Łoboda-Łoboda kąpielisko.
1) Stan istniejący.

2) Projektowany stan zagospodarowania terenu

3) Podstawowe parametry techniczne dróg gminnych
a) prędkość projektowana 40 km/h
b) szerokość jezdni 2x2,5m
c) przekrój daszkowy poprzeczny o spadku 2%
d) szerokość poboczy 2x5m
e) nawierzchni drogi na ruch lekki dla dróg klasy L i D w strefie zamieszkania.
4) Projektowana konstrukcja nawierzchni
a) warstwa odsączająca z piasku gr. 10cm
b) podbudowa z betonu B-15 gr 10cm
c) kostka betonowa bezfazowa gr. 8 cm
d) podsypka cementowo- piaskowa gr 5cm
e) pobocza z zagęszczonego kruszywa gruzu betonowego 0-31,5mm gr w-wy 10c.
5) Profil podłużny

6) Urządzenia obce
Uzgodnienia z właścicielami urządzeń obcych w pasie drogowym określają warunki prowadzenia prac w pobliżu tych urządzeń. Uzgodnienia należy w przypadku utracenia ważności uaktualnić przed przystąpieniem do realizacji inwestycji. Należy uwzględnić w wycenie likwidację możliwych kolizji z istniejącymi urządzeniami.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją nr ŚL.32.2011 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BD.6740.ŚL.32.2011 z dnia 1 sierpnia 2011 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.5 do SWZ, a także w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 9.5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie
odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. 2. Przy wyborze ofert
Zamawiający kierować się będzie następującym kryterium: A - Cena (waga 60%), B - Okres gwarancji
jakości (waga 40%). 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane
są punkty za powyższe kryteria. Zastosowanie będzie miał następujący wzór: P
(punkty) = A+B 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość
punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
1. Część I - budowa ul. Sosnowej w Śliwicach
1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
2. Część II - budowa odcinka drogi gminnej nr 010208C Rosochatka Zwierzyniec
1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
3. Część III - przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Łąski Piec
1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
4. Część IV - budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Okoniny Nadjeziorne
1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.
5. Część V - budowa drogi gminnej Łoboda - Łoboda kąpielisko.
1) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych w branży drogowej obejmującą budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi twardej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana z załączeniem dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie,
2) skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia następujących dokumentów:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2A do SWZ;
− w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
− w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z Załącznikiem Nr 2B do SWZ;
2) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
6) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium,
7) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio dla:
1)Części I-10 000,00 zł
2)Części II-10 000,00 zł
3)Części III-3 000,00 zł
4)Części IV-10 000,00 zł
5)Części V-3 000,00 zł.
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą,z wyjątkiem przypadków,o których mowa w art.98 ust.1 pkt2
i3 oraz ust2 ustawy.
3.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu
2)gwarancjach bankowych
3)gwarancjach ubezpieczeniowych
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art.6bust.5 pkt2 ustawy z
dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
Zamaw.: Bank Spółdzielczy Koronowo O/Śliwice 30 8144 0005 2006 0060 4514 0004.
Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku
bankowym Zamaw.,a nie datę wydania dyspozycji przelewu.
5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia,o których mowa w ust.3 pkt2-4, wykonawca przekazuje zamaw.oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci
elektronicznej.
6.Zamaw.zwraca wadium niezwłocznie,nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1)upływu terminu związania ofertą;
2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3)unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało
rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
7.Zamaw.,niezwłocznie,nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku
zwraca wadium wykonawcy:
1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2)którego oferta została odrzucona;
3)po wyborze najkorzystniejszej oferty,z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza;
4)po unieważnieniu postępowania,w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na
czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust.7, powoduje rozwiązanie stosunku
prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony
prawnej,o których mowa w dziale IX ustawy.
9.Zamaw.zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego,na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez wykonawcę.
10.Zamaw.zwraca wadium wniesione w in.formie niż w pieniądzu poprzez złożenie
gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
11.Zamaw.zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,a w przypadku wadium wniesionego w
formie gwarancji lub poręczenia,o których mowa w ust.3 pkt2-4,występuje odpowiednio do
gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium,jeżeli:
1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.28 ust.1
ustawy,z przyczyn leżących po jego stronie,nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub
przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności,o których mowa w art.57
lub art.106 ust.1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy, in.dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.223 ust.2 pkt3 ustawy,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2)Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo
należy złożyć wraz z ofertą.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań
dotyczących usługi.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

5. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 5% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę ……………………………………………… .
6. Kwota zaliczki wyliczona na podstawie złożonej oferty wynosi …………… zł.
7. Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
13. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki, jeżeli przewidywana wartość zaliczki, o której mowa w § 4 ust 6 projektu umowy przekracza 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy.
14. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się w formie określonej w art. 442 ust 3 PZP.
15. Zamawiający przewidywać możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji tej umowy przy zachowaniu ciągłości zabezpieczenia.
16. Zabezpieczenie zaliczki należy wnieść przed wypłatą zaliczki.
17. Zabezpieczenie zaliczki zostanie zwrócone po upływie 15 dni od dnia podpisania protokołu odbioru częściowego zadania, o którym mowa w § 11 ust 3 pkt 1 projektu umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W przypadku:
1.zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy Zamaw.dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia, określonego w umowie–zmianie ulega wartość brutto,wartość netto pozostaje bez zmian.
2. zmiany regulacji prawnych się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po jej zawarciu, wywołujących potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, Zamaw.dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji umowy,wysokości wynagrodzenia określonego w umowie, lub terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy.
3.przestojów lub opóźnień w realizacji przedmiotu umowy,wywołanych przyczynami niezależnymi od stron umowy,w szczególności:warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,przeprowadzanie prób i sprawdzeń,zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów,dokonywanie odbiorów.
4.zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem i utrzymywaniem się stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii,wpływających lub mogących wpłynąć na należyte
wykonanie umowy Zamaw.,dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia,czasowe zawieszenie wykonywania umowy,zmianę sposobu wykonywania umowy,zmianę technologii robót, oraz zmianę wynagrodzenia wykonawcy lub ograniczenie zakresu robót.
5.konieczności zmiany technologii wykonywania przedmiotu umowy,zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych.
6.gdy z przyczyn technicznych,które nie mogły być przewidziane przez Zamaw.pomimo dołożenia należytej staranności lub które ujawniły się podczas wykonywania prac,lub gdy jest to korzystne dla interesu publicznego lub interesu Zamaw.
7.działania siły wyższej rozumianej jako wszystkie zdarzenia zewnętrzne
niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia przez Stronę lub Strony umowy,a
zaistniałe po zawarciu umowy.
8.wystąpienia niemożliwych do przewidzenia warunków w miejscach realizacji
robót Zamaw.dopuszcza możliwość zmiany technologii wykonywania robót i
wynagrodzenia wykonawcy,określonego w umowie oraz jeżeli w wyniku opisanych powyżej
przeszkód wystąpi opóźnienie,Zamaw.dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji
przedmiotu umowy,poprzez przedłużenie o okres takiego opóźnienia.
9.przestojów lub opóźnień w wykonywaniu prac przez Wykonawcę będących
następstwem błędów w wymaganiach Zamaw.,jeżeli w skutek opóźnień w wykonywaniu
prac wystąpi wydłużenie czasu koniecznego dla wykonania przedmiotu umowy,Zamaw.
dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,poprzez wydłużenie o
okres takiego opóźnienia lub o okres konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po
wprowadzonych zmianach oraz możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy określonego w
umowie.
10.Dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy,terminu realizacji
zamówienia i wysokości wynagrodzenia,jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie materiałów,
urządzeń,rozwiązań lub technologii wskazanych w opisie przedmiotu umowy,w tym w
dokumentacji projektowej i polegać będzie na zastąpieniu ich materiałami,urządzeniami,
rozwiązaniami lub technologiami równoważnymi w przypadku zaistnienia okoliczności
uniemożliwiających,znacznie utrudniających lub świadczących o niecelowości i nieracjonalności
pozyskania materiałów,urządzeń,rozwiązań lub technologii wskazanych w opisie przedmiotu
umowy w tym w dokumentacji projektowej,w szczególności takich jak zaprzestanie produkcji,zaprzestanie importu,wykrycie wad istotnych.
11.Przez zmianę wynagrodzenia,o którym mowa w ust.2 oraz ust. 4–10 należy rozumieć zmniejszenie nie więcej niż o 20% wynagrodzenia umownego brutto określonego w §4 ust.2.
12.Zamaw.dopuszcza zmianę terminu realizacji niniejszej umowy spowodowaną koniecznością zmiany terminu wykonania którejkolwiek z pozostałych część zamówienia,wymienionych w §1 ust2 umowy,zgodnie z warunkami określonymi w Programie Rządowy Fundusz Polski Ład:Program Inwestycji Strategicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.