eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" inwestycji polegającej na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 do 50 kW na budynku przedszkola i żłobka w Siewierzu



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064567 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji polegającej na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 do 50 kW na budynku przedszkola i żłobka w Siewierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 326499400

1.5.8.) Numer faksu: 326499402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.siewierz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji polegającej na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy od 49 do 50 kW na budynku przedszkola i żłobka w Siewierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20a0b798-8ca8-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000788/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ogniw fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Siewierz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022853/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu, wybudowaniu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznej na budynku przedszkola i żłobka w Siewierzu zgodnie
z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) o nazwie: „Zaprojektowanie i budowa wraz z uruchomieniem mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW na budynku użyteczności publicznej – nowobudowany budynek przedszkola z żłobkiem w Siewierzu, ul. Sikorskiego; dz. nr 8602” i obejmuje w szczególności:
1) wykonanie niezbędnych ekspertyz - przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przedstawione przez Zamawiającego,
2) uzgodnienie wstępnej koncepcji projektu przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, co jest warunkiem umożliwiającym przystąpienie do prac projektowych i realizacji zadania. Koncepcja powinna zawierać między innymi szczegółowe określenie miejsca realizacji urządzeń oraz sposób ich montażu,
3) opracowanie dokumentacji projektowej w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie której realizowany będzie pełen zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz kosztorysu (dokumentacja projektowa powinna zawierać 5 egzemplarzy dokumentacji w wersji papierowej /kosztorys w dwóch egzemplarzach/ + wersja elektroniczna pdf, doc, dwg). Instalacja powinna zostać zaprojektowana w taki sposób, aby umożliwić maksymalny uzysk mocy w skali roku oraz długotrwałą, bezpieczną i bezawaryjną pracę,
4) zgodnie z przepisami uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń itp., w tym obowiązek uzgodnienia dokumentacji projektowej dla instalacji fotowoltaicznej z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej oraz zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z art. 56 ust. 1a Prawa Budowlanego po wykonaniu powyższej instalacji, wraz z uzyskaniem pozytywnej opinii i zgodności wykonania obiektu budowlanego z dokumentacją lub niezgłoszenie sprzeciwu lub uwag w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia.
5) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie instalacji fotowoltaicznej
o mocy do 50 kW (jednak nie mniej niż 49 kW) na budynku przedszkola wraz ze żłobkiem w Siewierzu na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej,
w oparciu o wytyczne w PFU,
6) wykonanie innych prac dodatkowych i elementów instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są niezbędne do poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania instalacji oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania,
7) przeprowadzenie rozruchu instalacji,
8) kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji,
9) zgłoszenie przyłączenia instalacji do właściwego zakładu energetycznego, w tym wypełnienie druku zgłoszenia (wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej) oraz dostarczenie zgłoszenia do zakładu energetycznego. Uruchamianie instalacji przez Wykonawcę ma następować po wymianie licznika prądu na dwukierunkowy.
10) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanej instalacji wraz z protokołem przeszkolenia oraz opracowaniem i przekazaniem instrukcji obsługi instalacji,
11) umożliwienie odczytu w skazanych przez Zamawiającego urządzeniach pomiarów wyprodukowanej energii i zaoszczędzonej emisji CO2 w poszczególnych panelach fotowoltaicznych oraz całościowo,
12) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej kompletnej instalacji,
13) serwis wykonanej instalacji w okresie gwarancji i przeglądy gwarancyjne,
14) w razie konieczności zgłoszenia robót wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę – pozyskania tych dokumentów.
2. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
1) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia
i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
2) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
3) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,
4) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
5) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt,
6) zgłaszania do odbioru Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
7) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
8) zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
9) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
10) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
11) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Pozostałe warunki zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę roboty / urządzenia / materiały spełniały wszystkie wymagania postawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
2) należy zachować warunki wynikające z decyzji, uzgodnień i opinii,
3) Wykonawca musi dysponować personelem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi konieczne uprawnienia.
4) w trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu, na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem,
5) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia, w tym na płaszczyźnie koordynacji robót związanych z projektowaniem i budową instalacji fotowoltaicznej,
6) niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny,
7) Wykonawca zobligowany jest do osiągnięcia efektu ekologicznego instalacji, zgodnie z PFU. Wykonawca powinien potwierdzić uzyskanie wskaźników z PFU dla instalacji oraz wykonać zestawienie zbiorcze,
8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie paneli fotowoltaicznych produkowanych poza terytorium Europy, pod warunkiem spełniania przez nie wszystkich wymagań określonych w PFU oraz norm oraz posiadania Deklaracji Właściwości Użytkowych lub Europejskiej Aprobaty Technicznej z oznaczeniem CE lub równoważnej. Wymaga się aby panele wyprodukowane zostały nie wcześniej niż w 2020 roku,
9) szczegółowy zakres prac zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, SWZ, kalkulacji cenowej Wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji
w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni
i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. Wykonawca do podpisania umowy dostarczy kalkulację cenową na cenę ofertową, w której wyodrębniona będzie kwota za wykonanie dokumentacji projektowej.
4. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności: zgodnie z zapisami Rozdziału III pkt 5 SWZ.
5. Warunki płatności: wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne w dwóch transzach, zgodnie z zapisami § 8 projektowanych postanowień umowy – załącznik 6 do SWZ, przelewem na rachunek Wykonawcy. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostaną zapłacone w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru częściowego/końcowego robót podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego.
6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu oferty – Zał. Nr 1 do SIWZ. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 96 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SIWZ.
7. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy o pracę: zgodnie z Rozdziałem III pkt 8 SWZ.
8. Zamawiający otrzymał dotację celową w ramach Programu działań na rzecz ograniczenia niskiej emisji w roku 2021 ze środków Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii. W związku z powyższym przewiduje się konieczność oznakowania dokumentacji, korespondencji oraz dostosowania procedur odbiorowych do wymogów instytucji dofinansowującej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149908,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149908,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWENT II Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452553479

7.3.3) Ulica: Główna 63

7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149908,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.