Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00111331/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Jesionowej w miejscowości Narkowy i remont chodnika w ul. Zamkowej w miejscowości Subkowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A
1.5.2.) Miejscowość: Subkowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585368501
1.5.8.) Numer faksu: 585368501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://auth.sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ul. Jesionowej w miejscowości Narkowy i remont chodnika w ul. Zamkowej w miejscowości Subkowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3153fe6e-e302-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000953/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja ul. Jesionowej w Narkowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RK.ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 169163,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139163,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja drogi ul. Jesionowa w miejscowości Narkowy (nr 216001G) na dz. nr 15, obręb ewidencyjny Subkowy:1) długość – 64 mb;
2) szerokość – 5 mb;
3) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca 6 cm, warstwa ścieralna 4cm na podbudowie z kruszywa łamanego – 348,5 m²;
4) utwardzenie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm z litej skały C90/3 – 62,30 m².
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 45488,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont chodnika ul. Zamkowa w m. Subkowy na dz. nr dz. nr 423/5 i 423/6 obręb ewidencyjny Subkowy:1) długość – 210 mb
2) szerokość – 2 mb.
Remont chodnika ul. Zamkowa w miejscowości Subkowy polega na wymianie istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz płytek betonowych na betonowa kostkę brukową 20x10x8 cm oraz 20x10x6 cm (na przepuście), obramowanego krawężnikiem od strony jezdni i opornikiem 12x25 od strony zjazdów. Obejmuje również remont nawierzchni dojścia do pomnika oraz podstawy pomnika polegający na wymianie istniejącej kostki brukowej na kostkę kamienną, remont istniejących zjazdów oraz przesuniecie istniejącego wpustu deszczowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 123668,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122877,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe „GLADPOL” Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-26-14-737
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148118,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252181,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148118,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT, USŁUGI HANDEL, skład opału, mat. bud., skup złomu Tadeusz Decka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 593-153-87-09
7.3.4) Miejscowość: Morzeszczyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148118,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
- Przebudowa dróg gminnych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Budzyń
- "Przebudowa ul. Wrocławskiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do szkoły PCKZiU w Jaworze" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi S3 w rejonie miejscowości Borów, Dobromil, Kochlice, ROD "Stokrotka" (obręb Lipce)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni dróg w m. Osetno,,
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.