eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policzna › Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Czarnolesie gmina Policzna



Ogłoszenie z dnia 2021-05-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00057968 z dnia 2021-05-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Czarnolesie gmina Policzna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 677 00 39

1.5.8.) Numer faksu: 48 677 00 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://policzna.e-bip.eu/index.php?id=16097

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Czarnolesie gmina Policzna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2c9e3a2-9905-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057968

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005785/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Czarnolesie gmina Policzna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030152/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.GTB.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1179000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych technologiczno-instalacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Czarnolesie gmina Policzna” w celu poprawienia jakości uzdatniania wody. Inwestycja realizowana będzie na terenie miejscowości Czarnolas, gmina Policzna, powiat zwoleński, obręb 0007 Czarnolas: dz. nr 207/2. Zakres robót obejmuje wykonanie:1) przebudowę i remont budynku SUW poprzez docieplenie stropodachu, wykonanie wewnątrz fundamentów pod urządzenia technologiczne, wykonanie kanałów dla urządzeń technologicznych, wyłożenie posadzki płytkami antypoślizgowymi i odmalowaniu ścian i sufitu.2) wyposażenie studni głębinowej nr 1 i 2 3) montaż zbiornika retencyjnego4) odstojnik wód popłucznych5) fundament pod agregat prądotwórczy z wiatą6) studzienka z przepustnicą 7) sieć instalacji technologicznych8) montaż w budynku SUW urządzeń technologicznych:a) filtrów odżelaziania oraz odmanganiania,b) montaż centralnego aeratora powietrza,c) montaż pompowni II°,d) montaż przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armaturą,e) montaż sprężarek oraz dmuchaw,f) montaż instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej9) utwardzenie dojścia do zbiornika wyrównawczegoWymagania dotyczące realizacji robót: 1) Do obowiązków Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy należy zapewnienie ciągłej dostawy wody o parametrach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 07.12.2017 Dz.U. poz. 2294. Wykonawca w swojej ofercie zawrze koszty związane z przygotowaniem , wykonaniem i demontażem tymczasowej Wody Stacji Uzdatniania – na czas remontu stacji uzdatniania wody. Tymczasowa stacja uzdatniania wody może by w formie obiektu kontenerowego lub innego tymczasowego zapewniającego dostawy wody dla mieszkańców w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem. Jako wody ma by nie gorsza od jakości wg Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dn. 07.12.2017. Dz.U. poz. 2294 Wykonawca na swój koszt będzie okresowo – 1 raz na 2 tygodnie – przedkładał Zamawiającemu analizy fizykochemiczne i bakteriologiczne wody z suw potwierdzające pozytywny wynik badania wody. Jeżeli analiza fizykochemiczna lub bakteriologiczna będzie negatywna w zakresie jednego lub więcej parametrów to wówczas Wykonawca jest zobowiązany wdrożyć natychmiastowe działanie naprawcze poprawiające jakości wody udokumentowane pozytywnym wynikiem bada fizyko-chemicznych i bakteriologicznych. 2) Zamawiający dopuszcza przerwy w dostawie wody do mieszkańców jednak tylko w godzinach nocnych nie dłużej niż 8 godzin jednorazowo. Wszystkie przerwy muszą by uzgodnione z Zamawiającym3) Do obowiązków Wykonawcy należy demontaż istniejących odżelaziaczy (2szt.) z istniejącą instalacją towarzyszącą oraz ponowny montaż wg. dokumentacji projektowej.4) Do obowiązków Wykonawcy należy po zrealizowaniu robót wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego.Szczegółowy zakres robót opisany jest w projekcie budowlanym i przedmiarach robót.Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia ramowego kosztorysu ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej załącznik nr 10 i Przedmiarach Robót stanowiących załącznik nr 11 do niniejszej SWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1179000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1179000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Ekoidea Tomasz Olek"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670779674

7.3.3) Ulica: Warszawska 187

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane - remont budynku SUW, budowa wiaty na agregat prądotwórczy, odstojnik wód popłucznych.P.P.H.U. INSBUD Marek Sykuła, Sucha ul. Kasztanowa 14c, 26-800 Białobrzegi


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450170,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.