Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00564885/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
- 2024/BZP 00019333/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00027154/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników i testów do analizy moczu oraz odczynników NGS i odczynników do PCR.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/usk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników i testów do analizy moczu oraz odczynników NGS i odczynników do PCR.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9bfd78-9f30-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045304/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.70 Odczynniki różne dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laborytoryjnej oraz Pracowni Biologii Molekularnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.40-Z.2023, Postępowanie nr 98
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do diagnostyki moczu dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawiają: Formularz cenowo – ofertowy - odczynniki do Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), Formularz cenowo-ofertowy – dzierżawa analizatora do Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ), Zestawienie parametrów granicznych do Części nr 1 (Załącznik nr 4 do SWZ), Zestawienie parametrów ocenianych do Części nr 1 (Załącznik nr 5 do SWZ), Warunki gwarancji i serwisu analizatora do Części nr 1 (Załącznik nr 6 do SWZ), będące integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 1 - 24 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszcza łskładania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 29720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy testów kasetkowych do jakościowego wykrywania narkotyków i dopalaczy w moczu dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy - odczynniki do Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 2 - 24 miesięcy
4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 73600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników i zestawów NGS kompatybilnych z systemem MiSeq, jaki posiada Zamawiający dla Pracowni Biologii Molekularnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowe - odczynniki do Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 3 – 12 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 52142,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są odczynników do PCR dla Pracowni Biologii Molekularnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowe - odczynniki do Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 4 – 12 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4327,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.
Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.
W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.
Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.
W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.
Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.
W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.
Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.
W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/075/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZASTOSOWANIEM TECHNIK BIOLOGII MOLEKULARNEJ I BADAŃ GENETYCZNYCH - 5 PAKIETÓW
- Sukcesywne dostawy zestawów do badań, barwników, asortymentu jedno- i wielorazowego użytku na potrzeby ZDL i Pododdziału Urologii oraz odczynników do badań z zakresu serologii grup krwi
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora
- Zakup testów diagnostycznych do analizatora BIOFIRE TORCH 2
- ODCZYNNIKI CHEMICZNE
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.