eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawy odczynników i testów do analizy moczu oraz odczynników NGS i odczynników do PCR.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników i testów do analizy moczu oraz odczynników NGS i odczynników do PCR.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/usk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy odczynników i testów do analizy moczu oraz odczynników NGS i odczynników do PCR.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9bfd78-9f30-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045304/42/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.70 Odczynniki różne dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laborytoryjnej oraz Pracowni Biologii Molekularnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.40-Z.2023, Postępowanie nr 98

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do diagnostyki moczu dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawiają: Formularz cenowo – ofertowy - odczynniki do Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), Formularz cenowo-ofertowy – dzierżawa analizatora do Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ), Zestawienie parametrów granicznych do Części nr 1 (Załącznik nr 4 do SWZ), Zestawienie parametrów ocenianych do Części nr 1 (Załącznik nr 5 do SWZ), Warunki gwarancji i serwisu analizatora do Części nr 1 (Załącznik nr 6 do SWZ), będące integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych, będących integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 1 - 24 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszcza łskładania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 29720,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy testów kasetkowych do jakościowego wykrywania narkotyków i dopalaczy w moczu dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy - odczynniki do Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 2 - 24 miesięcy
4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 73600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników i zestawów NGS kompatybilnych z systemem MiSeq, jaki posiada Zamawiający dla Pracowni Biologii Molekularnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowe - odczynniki do Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 3 – 12 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 52142,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są odczynników do PCR dla Pracowni Biologii Molekularnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowe - odczynniki do Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym, będącym integralną częścią SWZ przez okres: Część nr 4 – 12 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 4327,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.

Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.

W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.

Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.

W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.

Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.

W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 ust. 1 pkt 6) Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 20.12.2023r. wszczął postępowanie o sygnaturze jak wyżej, zamieszczając SWZ wraz z załącznikami na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/usk oraz publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Dodatkowo w tym samym dniu Zamawiający na podstawie art. 270 ust. 1 udostępnił ogłoszenie o zamówieniu na swojej stronie internetowej prowadzonego postępowania.
W trakcie trwania procedury przetargowej Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ. W odpowiedzi na złożone wnioski Wykonawców Zamawiający, dokonał zmiany treści SWZ. Zmiana ta była istotna dla sporządzenia oferty, w związku z tym Zamawiający przedłużył termin składania ofert o czas niezbędny na ich przygotowanie. Informacje o przedłużeniu terminu składnia ofert Zamawiający zamieścił w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamawiający opublikował wyjaśnienia treści SWZ w dniu 09.01.2024r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tego samego dnia Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Zamawiający nie udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w tym samym dniu tj. 09.01.2024r. Ogłoszenie to zostało zamieszczone w dniu 11.01.2024r.

Zamawiający nie udostępnił ogłoszenia o zmianie ogłoszenia o zamówieniu, zgodnie z art. 271 ust. 4 Pzp w nawiązaniu do art. 270 ust. 1 Pzp tj. niezwłocznie po zamieszczeniu zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o ile opublikował ogłoszenie o zamówienie w ten sposób.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało na stronie internetowej prowadzonego postępowania, w związku z tym ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu winno być także opublikowane na tej stronie.

W związku z naruszeniem przepisów ustawy Pzp postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.