eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1401 D wraz z budową przejścia dla pieszych, remontem nawierzchni: jezdni, zjazdów, chodników w miejscowości Ruda Sułowska



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1401 D wraz z budową przejścia dla pieszych, remontem nawierzchni: jezdni, zjazdów, chodników w miejscowości Ruda Sułowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MILICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713841328

1.5.8.) Numer faksu: 713840704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@milicz-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/, http://bip.milicz-powiat.pl/m,23,ogloszenia.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1401 D wraz z budową przejścia dla pieszych, remontem nawierzchni: jezdni, zjazdów, chodników w miejscowości Ruda Sułowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7f4037-5909-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308561/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.7134.112.2021.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 325203,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1401 D wraz z budową przejścia dla pieszych, remontem nawierzchni: jezdni, zjazdów, chodników w miejscowości Ruda Sułowska.
1) Przedsięwzięcie obejmuje:
– opracowanie, wdrożenie i utrzymanie zastępczej organizacji ruchu na czas robót wraz z przywróceniem docelowej organizacji ruchu,
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych – roboty pomiarowe przy robotach drogowych w terenie płaskim,
- roboty rozbiórkowe (frezowanie nawierzchni jezdni, rozbiórka krawędzi jezdni na szer. ok. 0,5m, rozbiórka nawierzchni zjazdów, nawierzchni chodników, rozbiórka krawężników),
- wymiana i montaż wpustów ulicznych wraz z odtworzeniem nawierzchni jezdni (warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 CNR E2≥100MPa i Is≥1,00 gr. 15cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 CNR E2≥100MPa i Is≥1,00 gr. 10cm, skropienie emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,5kg/m2, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm),
- uzupełnienie i wyrównanie krawędzi jezdni na szer. 0,5m: zagęszczenie podłoża do E2≥80MPa i Is≥0,97, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 CNR E2≥100MPa i Is≥1,00 gr. 15cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 CNR E2≥100MPa i Is≥1,00 gr. 10cm, skropienie emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,5kg/m2, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4cm,
- remont nawierzchni jezdni (skropienie sfrezowanej nawierzchni jezdni i odtworzonej krawędzi jezdni emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,5kg/m2, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W 50/70 w ilości 75kg/m2, skropienie emulsją asfaltową C60 BP3 ZM w ilości 0,3kg/m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70
gr. 4cm),
- remont chodników szer. 1,25-2,0m: ułożenie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem, ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem lub ścianek żelbetowych typu L (h=50m), koryto pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem do E2≥80MPa Is≥0,97, warstwa wyrównawcza z piasku zagęszczona do E2≥80MPa Is≥0,97 gr. 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 zagęszczona do E2≥100MPa Is≥1,00 gr. 15cm, podsypka z miału kamiennego gr. 3-5cm, kostka brukowa betonowa szara gr. 8cm,
- remont zjazdów indywidualnych: ułożenie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem, ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, koryto pod warstwy konstrukcyjne wraz z zagęszczeniem do E2≥80MPa Is≥0,97, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/63 E2≥100MPa Is≥1,00 gr. 15cm, warstwa podbudowy z kruszywa łamanego CNR 0/31,5 E2≥100MPa Is≥1,00 gr. 10cm, podsypka z miału kamiennego gr. 3-5cm, kostka brukowa betonowa grafitowa gr. 8cm,
montaż latarni hybrydowej (solarno – wiatrowej) na przejściu dla pieszych 1 szt.,
– uporządkowanie pasa drogowego po zakończonych robotach.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
3) W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i zabezpieczenia robót na czas prowadzenia robót.
4) Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ Dokumentacją techniczną, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
5) Zamawiający wymaga złożenia do oferty kosztorysu ofertowego na podstawie którego będzie oszacowana wartość zadania, pod rygorem odrzucenia oferty. Kosztorys ofertowy ma odzwierciedlać pozycje z przedmiaru robót (przedmiar robót stanowi integralną część dokumentacji technicznej będącej załącznikiem nr 1 do SWZ).
6) Podstawę do zapłaty wynagrodzenia stanowić będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, po dokonaniu końcowego odbioru robót, płatna przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury, przy czym za dzień zapłaty uznawany będzie dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
7) Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.
II. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
III. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
V. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
VI. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
VII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
VIII. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- 45.23.31.40-2 – roboty drogowe,
- 45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317295,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 427692,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317295,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMBIAK-MIKSTACKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210038354

7.3.3) Ulica: Transportowa 3

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317295,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.