Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047171 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych – Pakiet Nr 5 Pieczywo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690685006
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-005
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 178509047
1.5.8.) Numer faksu: +48 178538394
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz2rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych – Pakiet Nr 5 Pieczywo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11c2d69f-ae45-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001008/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie Podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych na Dostawę artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, znak sprawy: ZOZ2-PN-3/2021 (ogłoszenie z dnia 2 marca 2021 r. nr 2021/BZP 00012195), w Pakiecie Nr 5 - Pieczywo nie złożono żadnej oferty do Zamawiającego do godz. 10:00 w dniu 11 marca 2021 r. (termin składania ofert). W związku z tym postępowanie w tej części zostało unieważnione (podstawa prawna: art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.W związku z potrzebą zapewnienia dostawy artykułów spożywczych – pieczywa w unieważnionym Pakiecie Komisja proponuje zastosować tryb postępowania wynikający z art. 305 pkt 2 - zamówienie z wolnej ręki. Zaproszenie do negocjacji przekazać Firmie, która dostarcza pieczywo dla potrzeb Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-791630e0-7b41-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ2-PN-7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 – Pakiet Nr 5 do zaproszenia do negocjacji pn. „Formularz asortymentowo-cenowy”.2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do zaproszenia stanowi integralną część niniejszego zaproszenia. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1.3. Oferent dostarcza artykuły spożywcze i mięsne do:Pakiet Nr 5 – Magazynu Zakładu Opieki Długoterminowej w Błażowej ul. Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa, Magazynu Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Hyżnem, 36-024 Hyżne 104, Magazynu Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Dynowie ul. Ks. Ożoga 32, 36-065 Dynów,na własny koszt i ryzyko. Wraz z towarem dostawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę. Brak faktury spowoduje zwrot towaru. 4. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie telefonicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość o częstotliwościach określonych w poszczególnych pakietach. Towar świeży z długim terminem ważności.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej asortymentu w zależności od potrzeb w ramach wartości umowy.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostaw przedmiotu zamówienia wyszczególnionego w poszczególnych pakietach, stosownie do rzeczywistych potrzeb, a tym samym zmniejszenia wartości umowy. Łączna wartość zamawianego towaru będzie nie mniejsza niż 50% wartości umowy.7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy.8. Wykonawca zobowiązuje się do zagwarantowania stałości cen netto przez okres obowiązywania umowy.9. Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych w umowie produktów, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu tych produktów w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę.10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia innych pozycji poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.11. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa wymagania jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zgodnie z którymi oferowane artykuły żywnościowe podlegają zasadom określonym w wymaganiach czy normach dotyczących w szczególności: - Systemu HACCP (System Zarzadzania Bezpieczeństwem Zdrowotnym Żywności), - warunków transportu żywności określonych przepisami prawa w tym zakresie,- jakości artykułów żywnościowych, ich opakowań, dodatków do żywności oraz przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, określonych przepisami ustaw krajowych oraz rozporządzeń unijnych obowiązujących w tym zakresie,- przedmiot zamówienia jest dobrej jakości, posiada odpowiednie daty trwałości lub odpowiednie terminy przydatności do spożycia przewidziane dla danego artykułu żywnościowego.12. Wraz z pierwszą dostawą oferowanych artykułów żywnościowych do każdego produktu zostanie dołączona Specyfikacja produktu. W przypadku jakiejkolwiek zmiany, np. składu produktu, wraz z dostawą tego produktu zostanie dostarczona uaktualniona Specyfikacja produktu.14. Nomenklatura wg CPV: 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne; 15811000-6 Pieczywo.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 pn. „Formularz asortymentowo-cenowy” oraz wzór umowy, które stanowią integralną część niniejszego zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49141,62
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49141,62
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49141,62
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska” w Dynowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7950007374
7.3.3) Ulica: Rynek 7a
7.3.4) Miejscowość: Dynów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-065
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49141,62
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie ekspertyzy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem 4 x 4 dla potrzeb Działu ds. Wojskowych Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów
- "Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK9 w m. Głogów Małopolski"
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 6 w Chorzowie, ul. Gałeczki 56 - I/2024
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-XII 2024
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.