eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Modernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 7324111

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5b5d71-5d79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001355/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316730/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.35.2021.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1150445,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków - pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku”
2. Podstawowy zakres robót obejmuje w szczególności:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
Budynek: - zdemontować rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie; - rozebrać pokrycie dachowe – dachówki (do ponownego ułożenia); - rozebrać więźbę dachową; - rozebrać strop nad parterem; - rozebrać schody wewnętrzne,
- rozebrać kominy i piece kaflowe; - zdemontować stolarkę okienną;
- zdemontować stolarkę drzwiową wewnętrzną i zewnętrzną; - rozebrać posadzkę parteru; - rozebrać ścianki działowe; - skuć i zdemontować okładziny ścienne remontowanych pomieszczeń; - skuć i zdemontować warstwy posadzkowe remontowanych pomieszczeń; - rozebrać fragmenty ścian na nowe otwory drzwiowe; - skuć odspojone tynki zewnętrzne; - usunąć gruz z przestrzeni między budynkami;
Taras: - zdemontować balustrady; - rozebrać posadzkę tarasu z kostki granitowej (do ponownego ułożenia); - rozebrać stopnie granitowe (do ponownego ułożenia); - rozebrać ściany tarasu do przemurowania;
b) Roboty budowlane:
Budynek: - wymurowanie i tynkowanie kominów; - wykonanie obróbek czapek oraz siatek zabezpieczających; - wykonanie więźby dachowej; - wykonanie pokrycia (istniejąca dachówka) dachu i obróbek blacharskich; - montaż płotków przeciw śniegowych i ław kominiarskich; - wykonanie docieplenia stropu nad poddaszem; - wykonanie stropu nad parterem; - wykonanie schodów na poddasze; - przebudowanie schodów do piwnicy; - wykonanie posadzek na poddaszu, na parterze i w piwnicy;- wymurowanie ścianek działowych;
- wykonanie zamurowania istniejących otworów; - wykonanie nadproży i elementów konstrukcyjnych; - wykonanie przebić w stropach i w ścianach,
- wykonanie warstw posadzkowych; - wykonanie fundamentów i wieńców obwodowych; - wykonanie obudów z gkf systemowych; - wykonanie okładzin ściennych; - wykonanie tynków i malowanie ścian i sufitów; - montaż parapetów i podokienników; - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
- montaż stolarki okiennej; - wykonanie tynków zewnętrznych i malowanie elewacji; - montaż rynien i rur spustowych;
Taras: - zamontować istniejącą balustradę uzupełnioną o nowe elementy;
- ułożyć posadzkę tarasu z kostki granitowej wykorzystując istniejącą kostkę granitową i uzupełnić; - ułożyć istniejące i uzupełnić o nowe stopnie granitowe;
- wykonać podbudowę pod ułożenie stopni; - wykonać mury oporowe oraz odtworzyć okładzinę kamienną;
Instalacje sanitarne: - demontaż instalacji wod.-kan. wewnętrznej; - montaż instalacji wod.-kan. wewnętrznej; - montaż instalacji klimatyzacji wewnętrznej i zewnętrznej; - wykonanie instalacji grzewczej c.o.; - wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej;
Instalacje elektryczne i teletechniczne: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej; - przebudowa projektowanych instalacji elektrycznych zasilania oświetlenia; - przebudowa rozdzielnicy elektrycznej; - montaż projektowanych opraw oświetleniowych; - demontaż osprzętu elektroinstalacyjnego w instalacji oświetleniowej; - wykonanie instalacji odgromowej; - montaż instalacji sygnalizacji pożaru SSP; - montaż instalacji okablowania strukturalnego;
- montaż instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu;
- montaż instalacji telewizji dozorowej CCTV, kontroli dostępu i systemu nagłośnienia;
Roboty drogowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni wokół tarasu i wzdłuż elewacji wschodniej; - ułożenie istniejącej kostki i uzupełnienie.
3. Budynek znajduje się pod ochroną Konserwatora Zabytków nr rej. M.-13B-4/50 i A-901/S zgodnie z decyzją KL.WKZ-534/41/D/83 z dnia 3.08.1983 r. 4. Wykonawca będzie prowadził prace ziemne pod stałym nadzorem archeologicznym, zgodnie z warunkami pozwolenia na wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, kanalizacji, gazowej, klimatyzacji w budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku nr WUOZ-ELK.5142.247.2021.EŚ z dnia 29.07.2021 r. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego w czynnościach związanych z uzyskaniem stosownych decyzji. Koszt nadzoru archeologicznego poniesie Wykonawca. 5. Wykonawca powinien uwzględnić, iż podczas prac, może zaistnieć konieczność usunięcia drzewa zlokalizowanego na tarasie przy budynku, gdyż po odsłonięciu fundamentów i ścian budynku, może dojść do stwierdzenia, iż rozrastający się system korzeniowy lipy destrukcyjnie oddziaływuje na konstrukcję budynku. W takiej sytuacji Zamawiający we własnym zakresie uzyska niezbędne dokumenty wymagane do usunięcia drzewa, natomiast w gestii Wykonawcy pozostanie usunięcie drzewa w ramach robót zamiennych przyjętych protokołem robót zamiennych. 6. Zamawiający wymaga szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń i osłon, utrzymywanie placu budowy w należytym porządku, organizowanie robót budowlanych w sposób nienarażający osób korzystających z nieruchomości sąsiadujących z zakresem zadania inwestycyjnego. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić koszty zabezpieczenia wykonywania robót w cenie oferty. Koszt ten należy uwzględnić w kosztach pośrednich.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa oraz STWiOR, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Zamawiający, stosownie do art. 95 Ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy dotyczy pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia w zakresie: a) robót rozbiórkowych,b) konstrukcji z betonu zbrojonego, c) robót murarskich, tynkarskich i malarskich, d) robót izolacyjnych, e) robót ciesielskich, dekarskich, f) robót elewacyjnych, g) robót instalacyjnych, h) prac wykończeniowych. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących wolne zawody, w tym projektantów, kierowników budowy i kierowników robót.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy przedłożyć wykaz tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie na umowę o pracę, a także na żądanie Zamawiającego, dowodów wskazujących na ich zatrudnienie na umowę o pracę. Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest również, na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę
i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę.
9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy oraz nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 96 Ustawy.
12. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności ciągów komunikacyjnych dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn zm.).
13. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac zgodnie z: a) postanowieniami SWZ, b) dokumentacją techniczną, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, d) warunkami technicznymi, normami, przepisami, zgodami administracyjnymi, e) projektowanymi postanowieniami umowy, f) przedmiarami robót, g) decyzją zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę nr 557.2021 z dnia 10.09.2021r., h) pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nr WUOZ-ELK.5142.79.2021.MW z dnia 31.03.2021r., i) pozwoleniem na wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, kanalizacji, gazowej, klimatyzacji w budynku przy ul. Warszawskiej 17 w Giżycku nr WUOZ-ELK.5142.247.2021.EŚ
z dnia 29.07.2021r., j) aktualnymi warunkami technicznymi i uzgodnieniami z gestorami sieci.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające.
14. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem rękojmi.

Ze względów na ograniczoną liczbę znaków Szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych znajdują się w ust. 13 Rozdziału 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

44112310-4 - Ścianki działowe

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1614800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1614800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1614800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450000984

7.3.3) Ulica: Mazurska 3

7.3.4) Miejscowość: Gziżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1614800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.