eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli "Wieliczka" - in house"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli "Wieliczka" - in house"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi gospodarcze prowadzone na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. na terenach należących do Kopalni Soli "Wieliczka" - in house"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdf3708f-82c5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493159

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/SIP/137

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4347155,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie usług (zwanych dalej „usługami”) polegających na:
1) utrzymaniu porządku i czystości:
a) w budynku szybu Regis,
b) teren wokół budynku szybu Regis,
c) teren w obrębie Tężni solankowej,
d) na terenie Parkingu dla pojazdów mechanicznych przy ul. Dembowskiego 22,
e) w budynku Parkingu dla pojazdów mechanicznych przy ul. Dembowskiego 22,
f) na innych placach, w tym placach postojowych, alejkach, drogach wewnętrznych, drogach dojazdowych, chodnikach, rampach i schodach, teren zewnętrzny szybu Wilson oraz na innych terenach zielonych,
g) w budynkach oraz na terenach zewnętrznych w obrębię nadszybia szybu Daniłowicz:
- w budynku nadszybia szybu Daniłowicza, budynku biurowym szybu Daniłowicz oraz budynku świetlicy Daniłowicz,
- w budynku maszyny wyciągowej szybu Daniłowicz,
- w budynku ochrony przy szybie Daniłowicz (portiernia Daniłowicz),
- w budynku przechowalni bagażu,
- w budynku toalet przy szybie Daniłowicz,
- w budynku DORT, budynku kasy przy szybie Daniłowicz oraz budynku Informacji Turystycznej przy szybie Daniłowicz,
- w pomieszczeniach wynajmowanych przez Zamawiającego w budynku MŻK, za wyjątkiem pomieszczeń zajmowanych przez Bistro „Posolone”,
- na terenach zewnętrznych w obrębie nadszybia szybu Daniłowicz,
h) w budynkach administracyjnych Zamawiającego:
- w budynkach administracyjnych Zamawiającego (budynki A, B i C),
- w budynku E - Nowych asortymentów, w zakresie obejmującym części, z których korzystać mogą wszyscy korzystający z budynku,
- w budynku Markowni,
- w budynku Warzelni, w zakresie części biurowej,
- w budynku G – „OSLO” GSTR,
- w budynku I – Młyn Solny, w części obejmującej przewiązkę oraz w budynku J, w części obejmującej parter budynku,
- w budynku nadszybia szybu Kinga,
- w budynku D (bez pomieszczeń stołówki oraz kuchni),
- w budynku Magazynu Głównego, w części obejmującej pomieszczenia biurowe i socjalne,
2) pielęgnacji trawników dywanowych na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., w zakresie:
a) pielęgnacji trawników dywanowych,
b) pielęgnacji krzewów, w tym róż i rabat bylinowych,
c) pielęgnacji powierzchni żwirowych,
3) pielęgnacji trawników parkowych, wraz z krzewami i rabatami, oraz koszeniu łąk na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.
4) wykonywaniu przeglądów polegających na konserwacji i czyszczeniu urządzeń klimatyzacyjnych oraz wymianie filtrów,
5) obsłudze, przeglądach i konserwacji, a także bieżących naprawach i pracach przy usuwaniu awarii instalacji,
6) obsłudze 4 kotłowni gazowych na terenie Kopalni Soli „Wieliczka”,
7) świadczeniu na zlecenia Zamawiającego innych usług określonych w załączniku nr 14 do umowy, w liczbie nieprzekraczającej 2 130 roboczogodzin.
2. Wykaz powierzchni w pomieszczeniach budynku szybu Regis, mapę obszaru wokół szybu Regis oraz szczegółowy zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i lit. b określa załącznik nr 1 do umowy.
3. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. c świadczone będą na wewnętrznych terenach Tężni oraz w granicach terenu ogrodzonego wokół Tężni. Szczegółowy zakres usług określa załączniki nr 2.
4. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. d i lit. e będą wykonywane na terenie oraz w zakresie określonym w załączniku nr 3 do umowy.
5. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. f świadczone będą na terenach działek, położonych w Wieliczce, szczegółowo wskazanych w załączniku nr 7 do umowy. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 4.
6. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. g będą wykonywane w zakresie określonym w załączniku nr 5 do umowy.
7. Usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. h będą wykonywane w zakresie określonym w załączniku nr 6 do umowy.
8. Usługi wskazane w ust. 1 pkt 2 i 3 Wykonawca jest zobowiązany świadczyć zgodnie z opisem, stanowiącym załącznik nr 8 do umowy. Załącznik ten określa również maksymalny zakres usług danego rodzaju, do wykonania których zobowiązany będzie Wykonawca.
9. Przeglądy, o których mowa w ust. 1 pkt 4 będą wykonywane raz w roku, w miesiącach kwiecień – maj, za wyjątkiem dodatkowej (nie więcej niż 1 raz do roku) wymiany filtrów centrali wentylacyjnej, objętej opcją Zamawiającego, z której skorzysta on udzielając Wykonawcy zlecenia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych konieczna będzie częstsza wymiana. Zestawienie urządzeń wraz z zakresem prac dla poszczególnych urządzeń określa załącznik nr 9 do umowy.
10. Świadczenie usług wskazanych w ust. 1 pkt 2, 3 lub 7 objęte jest opcją Zamawiającego. Zlecenie ich wykonania przez Zamawiającego będzie zależało od stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności wykonania danego rodzaju usług w oparciu o treść załącznika nr 8 do umowy oraz aktualne warunki pogodowe (w zakresie usług wskazanych w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3) albo potrzeb Zamawiającego wynikających z zaistniałych awarii, konieczności wykonania napraw lub bieżącej konserwacji, lub z związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością gospodarczą (w zakresie usług wskazanych w ust. 1 pkt 7).
11. Zamawiający ma prawo zrezygnować ze zlecenia całości lub części usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 7 oraz w zakresie wymiany filtrów centrali wentylacyjnej objętej opcją. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane usługi, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3 lub 7, lub w zakresie wymiany filtrów centrali wentylacyjnej w części objętej opcją.
12. Zlecenia, o których mowa w ust. 9, 10 i 11 będą przekazywane telefonicznie, za potwierdzeniem na piśmie, lub za pośrednictwem e-mail.
13. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do realizacji usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3 lub w zakresie wymiany filtrów centrali wentylacyjnej niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, nie później jednak niż w ciągu 2 dni roboczych, chyba że w zleceniu wskazano inny termin przystąpienia do realizacji zlecenia, pod warunkiem otrzymania od Zamawiającego materiałów niezbędnych do jego wykonania.
14. W odpowiedzi na zlecenie świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 pkt 7, Wykonawca, nie później niż w następnym dniu roboczym, zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu przewidywaną liczbę roboczogodzin, która będzie niezbędna do jego wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia sprzeciwu wobec określonej przez Wykonawcę liczby roboczogodzin, nie później niż w następnym dniu roboczym.
15. Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do realizacji usług, o których mowa w ust. 1 pkt 7 nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych po upływie terminu na wniesienie sprzeciwu wskazanego w ust. 14, lub po uzgodnieniu przez Strony liczby roboczogodzin niezbędnych do wykonania zlecenia, oraz po otrzymaniu od Zamawiającego materiałów niezbędnych do jego wykonania, chyba że w zleceniu wskazano inny termin przystąpienia do realizacji zlecenia.
16. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 5 określa załącznik nr 10 do umowy.
17. Zakres usług, o których mowa w ust. 1 pkt 6 określa załącznik nr 11 do umowy.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia Wykonawcy wykonywania usług na powierzchni, związanych z działalnością prowadzoną Zamawiającego, w szczególności działalnością związaną z organizacją imprez lub wydarzeń mających na celu promocję Kopalni Soli „Wieliczka”. Wykonawca będzie w takim przypadku zwolniony w danym dniu z obowiązku wykonania wskazanej przez Zamawiającego usługi objętej katalogiem określonym w ust. 1 pkt 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

77311000-3 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4510585,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kopalnia Soli "Wieliczka" Wsparcie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831705025

7.3.3) Ulica: Park Kingi 10

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4510585,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Kwoty podane w ogłoszeniu są kwotami netto.
2024-01-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.