eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Śląski › Budowa, rozbudowa oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Gorzów Śląski.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035190 z dnia 2021-04-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Gorzów Śląski.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzów Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-310

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343505710

1.5.8.) Numer faksu: 3505710 wew.42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gorzowslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzowslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w gminie Gorzów Śląski.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7010a0e4-704e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000112/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, rozbudowa oraz przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Gorzów Śląski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010467/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-IV.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 1 zamówienia – „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Jamach na działkach nr 731/130; m15/7 i 19”:Opis robót – sieć wodociągowa:Zaprojektowano rozbudowę sieci wodociągowej z rur PVC 90 mm, która będzie włączona za pomocą trójnika 110/90 mm do istniejącej sieci wodociągowej o średnicy 110 mm, biegnącej przy krawędzi jezdni asfaltowej drogi powiatowej. Rurociąg wykonać z rur PVC 90/4,3 mm litych, o połączeniach kielichowych uszczelnianych pierścieniami gumowymi. Sieć wodociągową zakończyć hydrantem podziemnym Ø 80 mm z zasuwą. Przed rozpoczęciem robót w pasie drogi powiatowej (działka nr 19) należy uzyskać zgodę Powiatowego Zarządu Dróg w Oleśnie na zajęcie pasa drogowego, na czas prowadzenia robót.Opis robót – sieć kanalizacji sanitarnej:Rozbudowa sieci kanalizacyjnej została zaprojektowana w pasie drogi wewnętrznej o nawierzchni gruntowej. Wybudowany odcinek sieci zostanie włączony do istniejącego w drodze powiatowej kanału sanitarnego o średnicy 200 mm. Włączenie nastąpi poprzez studnię żelbetową Ø 1200 mm, zaprojektowaną na istniejącym kanale sanitarnym. Na trasie zaprojektowanej kanalizacji z rur PVC Ø 200 mm należy zabudować trzy studnie zbiorcze z PE Ø 425/200 mm do przyłączeń domowych oraz studnię żelbetową Ø 1200 mm, na końcu nowego odcinka sieci. Ze studni zbiorczych PE Ø 400/200 wyprowadzić rurociągi PVC 160 mm w kierunku działek budowlanych przyległych do pasa drogi wewnętrznej (do granicy działki). Rury przyłączeniowe zakończyć kielichem i korkiem.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 15 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 39488,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 2 zamówienia – „Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Jastrzygowicach na działce nr 358/214”:Włączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej projektuje się w poboczu drogi powiatowej, do ostatniej studni rewizyjnej betonowej Ø1200 mm. Kanalizację zaprojektowano w układzie grawitacyjnym, ze spadkiem terenowym w kierunku ostatniej studni, do której nastąpi włączenie. Kanał grawitacyjny wykonany będzie z rur PCV 200/5,9 litych o połączeniach kielichowych uszczelnianych pierścieniami gumowymi. Wyposażony będzie w studzienki rewizyjne betonowe Ø1200 mm. Ostatnią studnię rewizyjną na nowym kanale sanitarnym wyposażyć w kinetą umożliwiającą dalszą rozbudowę kanalizacji oraz włączenia przyłącza kanalizacyjnego z działki nr 244.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 16 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 130442,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 3 zamówienia – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Uszycach – I etap na działce nr 1102”:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i rozbudowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej przeciwpożarowej o łącznej długości 225 m wraz z 5 przyłączami, która zlokalizowana zostanie głównie wzdłuż drogi powiatowej nr 1902 O (dz. nr 1147), drogi gminnej wewnętrznej (dz. nr 1102) oraz na działkach przylegających do pasa drogowego w miejscowości Uszyce. Inwestycja ma na celu dostarczenie wody na cele bytowo-gospodarcze i ppoż. o odpowiedniej ilości i jakości oraz dostarczenie wody dla działek obecnie nieposiadających dostępu do gminnej sieci wodociągowej. Zgodne z projektem budowlanym sieć wodociągowa będzie realizowana metodami bezwykopowymi (przewiertami sterowanymi oraz przeciskami). Jedynie w miejscach lokalizacji komór startowych i odbiorczych, a także w węzłach połączeniowych i hydrantowych planuje się realizację wykopów.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 17, 23 oraz załącznik nr 24 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 106115,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 4 zamówienia – „Rozbudowa sieci wodociągowej rozdzielczej Gorzów Śląski – Pawłowice wraz z sieciową pompownią wody”:Opis robót:Inwestycja polega na budowie sieci wodociągowej z Gorzowa Śląskiego do Pawłowic, wraz z pompownią sieciową w Pawłowicach w gminie Gorzów Śląski, na działkach nr 387; 386; 385; 383; 382; 379; 377; 376; 375; 372; 371; 370 i 344 w obrębie ewid. Więckowice oraz nr 438; 489; 251/1; 252/2 i 503 w obrębie ewid. Pawłowice.Zaprojektowano sieć wodociągową z rur Ø180/16,4 PE HD 100 RC SDR11 PN16 o długości 3247 m. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej PVC Ø150 mm projektuje się na działce nr 344, poza pasem drogi wojewódzkiej DW487.Sieć została wytyczona wzdłuż ścieżki rowerowej, na odcinku od Gorzów Śląski – Pawłowice. Wykonana zostanie bezwykopowo, za pomocą przewiertu sterowanego na głębokości ok. 170 cm od poziomu terenu. Na trasie rurociągu występują kolizje z przepustami – ciekami wodnymi, gdzie należy zastosować na wodociągu rury ochronne stalowe Ø350 mm. Należy zabudować armaturę odpowiadającą warunkom technicznym wydanym przez ZUK w Gorzowie Śląskim. Na końcu nowo wybudowanej sieci, na działce nr 251/1 w Pawłowicach zostanie zabudowana kontenerowa pompownia wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą – przyłączami wodociągowymi i elektroenergetyczna wewnętrzną linią zasilającą. Zakres rzeczowy związany z budową pompowni obejmuje:- pompownia wody o parametrach Q=10,0 l/s, H = 45,0 m sł.w. z czterema pompami o mocy 2,2 kW każda, zabudowana w typowym kontenerze o wymiarach 2,8 x 5,0 x 2,95 m- studzienka bezodpływowa Ø1200 mm betonowa z włazem żeliwnym D400 - 1 kpl- studzienka chłonna Ø1200 mm betonowa z włazem żeliwnym D400 - 1 kpl - przyłącza wodociągowe: rurociąg ssawny Ø160PE o dług. 14,0 m z zasuwą Dn 150 oraz rurociąg tłoczny 2 x Ø110PE o dług. 3,5 m z zasuwą Dn 100- węzły W1, W2 – wpięcia do zaprojektowanej i istniejącej sieci, z armaturą i kształtkami- wewnętrzna linia zasilająca WLZ– YAKXS 4x35 o dług. 25 mSzczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlano-wykonawczy opracowany dla przedmiotowej inwestycji.W związku z możliwością istnienia w terenie inwestycyjnym niewykazanego geodezyjnie uzbrojenia podziemnego – sieci kablowych, inwestycję należy prowadzić pod nadzorem służb technicznych TAURON Dystrybucja S.A.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 18, 19 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.5.) Wartość części: 1407499,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 5 zamówienia – „Przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w Uszycach – Uszyce Nowe”:Przedmiotem inwestycji jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej przeciwpożarowej o łącznej długości 1224 m wraz z 6 przyłączami, która zlokalizowana zostanie wzdłuż pasa drogi gminnej nr 100803 O oraz na działkach przylegających do pasa drogowego w miejscowości Uszyce – os. Nowe. Inwestycja ma na celu dostarczenie wody do celów bytowo – gospodarczych i ppoż. dla terenów obecnie nieposiadających dostępu do gminnej sieci wodociągowej. Sieć wodociągowa będzie realizowana metodami bezwykopowymi (przewiertem sterowanym i przeciskami) z wyjątkiem miejsc krzyżowania się projektowanej sieci z istniejącym uzbrojeniem oraz miejsc lokalizacji komór technologicznych.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 20, 23 oraz załącznik nr 24 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 325533,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 6 zamówienia – „Rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Młyńskiej w Gorzowie Śląskim”: Inwestycja polega na budowie sieci wodociągowej w Gorzowie Śląskim, na działkach nr: 355; 565; 566; 567; 622 i 623 – ul. Młyńska.Zaprojektowano sieć wodociągową o długości 700 m z rur PEHD Ø 90 mm, układaną na głębokości 160 cm poniżej terenu. Trasa projektowanego wodociągu przebiega w pasie drogi gminnej, a miejsce włączenia do istniejącej sieci wodociągowej znajduje się w pasie drogi krajowej DK42, na działce nr 355. Rurociąg wykonać z rur PEHD PE100RC SDR17 Dn 90/4,3 mm, łączonych ze sobą metodą zgrzewania doczołowego. Na trasie wodociągu będą zamontowane dwa hydranty podziemne Ø 80 mm wraz z zasuwami odcinającymi Ø 80 mm. Przed rozpoczęciem robót w pasie drogi krajowej (dz. nr 355), należy wystąpić do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, o wydanie zgody na zajęcie pasa drogi krajowej, na czas prowadzenia robót (włączenie do istniejącej sieci wodociągowej). Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót , Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 21 do SWZ oraz opis techniczny – załącznik nr 25 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.5.) Wartość części: 71774,08 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 7 zamówienia – „Przebudowa sieci wodociągowej w Zdziechowicach, montaż studni redukcyjnej”:Przedmiotem inwestycji jest montaż prefabrykowanej studni betonowej o średnicy DN 2500 w której zostanie zabudowany zestaw służący do redukcji ciśnienia w istniejącym wodociągu w 160, doprowadzającym wodę do celów bytowo – gospodarczych z miejscowości Goła do miejscowości Zdziechowice. Zastosowanie redukcji ciśnienia wody ma na celu ochronę sieci wodociągowej i instalacji wodnych zlokalizowanych w najniższych punktach miejscowości Zdziechowice.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót opracowane dla niniejszego zamówienia – załącznik nr 22 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 45613,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37824,57

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54187,41

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37824,57

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511774083

7.3.3) Ulica: Bór II nr 1

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice - Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 43-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37824,57

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50430,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160730,07

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50430,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQM Wojciech Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827230817

7.3.3) Ulica: Generała Andersa 6/6

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50430,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86100,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112048,55

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86100,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQM Wojciech Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827230817

7.3.3) Ulica: Generała Andersa

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 990634,09

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQM Wojciech Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827230817

7.3.3) Ulica: Generała Andersa

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 920000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324406,89

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQM Wojciech Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827230817

7.3.3) Ulica: Generała Andersa

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64575,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64575,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQM Wojciech Urbaniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827230817

7.3.3) Ulica: Generała Andersa

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64575,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53623,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53623,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511774083

7.3.3) Ulica: Bór II nr 1

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 43-230

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53623,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.