Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304117/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻEGOCINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 316
1.5.2.) Miejscowość: Żegocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-731
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zegocina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zegocina.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da89e8b-579d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004076/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Żegocina w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.24.PN.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78091,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Bytomsko (odśnieżanie): (Nagórze, Depcok, Piech, Krawczyk, Stawki, Podlas- Prytko-Fąfara (Pańskie), Podlas- Majdan- Surma- Dzięgiel, Młyn, Działy (Strączek, Rozum), Żarnówka, Węgry- Fąfarowa Góra- Groń, Jakubczyk, Żarnówka (Fąfara), Górecki, Żegocina: Kępiaki- Piwowarczyk (Krawczyk), Szkoła- przedszkole, Kędziory – Żarnówka, Brzeg.Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 162,60 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 27,10 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 13109,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Łąkta Górna (odśnieżanie): Żarnówka – osiedle - Dział (Krawczyk, Perczak), Krawczyki, Przedszkole – Janickówka, Witkówka, Brzeziny, Podkosówka - Skrzydłówka (Kuce, Pitry, Orły, Florek, Rogóż, Wałach, Krawczyk), Rola, Madejówka (Krawczyk, Dudek), (Granice Rogóż), Kamionki- Madejówka, Mrozy – oczyszczalnia, Parking, Konice – Lisówki, Kępa – Kowalczyk, Lisówki – Wrony – Knap, Lisówki, Dział (Czamara, Steczko, Palej, Dudzic), Sikornice, Zagrody (Cebula – Szmyd – Bujak - Golemiec – Janas), Pod przylasek.Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 258 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 43,00 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 20800,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Bełdno (odśnieżanie) - Wieś od drogi powiatowej- centrum wsi, Konice (Granice), Wieś – Zastawie, Wieś - Kępy – Juszczyk, Wieś – Stawiska, Wieś – Szkoła, Podlas, Siandajówka, Połom, Marzec, Żegocina - Podlas- Potoki, Nowa Wieś, Nagórze- Podlesie, Koło Cmentarza Przewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 149,40 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 24,90 km.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 12243,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Żegocina (odśnieżanie) - Piechówka- Przybyszówka, Wiktorówka- Górczyna (Kaleta), Patrówka, Pasternik, Kowalówka, Nadole (Dudzic, Komunalna, Targowica), Centrum-parkingi, Ośrodek Zdrowia- Górczyna, Przysłop – Ciupagówka - Rdzawki, Nagórze- Góry, Kowalczyki, Mariany, Rozdziele - Góry (Ryba), Szkoła – Błaskówka, Rola – Sroka, Pławecki I, II, Jochany, Skolnik- Ogielówka, Szkoła – Rozdziele – Kamionka – Laskowa – Wieś, Zagrabie – Góry – Dwór -Wieś Odroniec, Doliny, Widoma – (Bacówka) – Lasowina – Błaskówka, chodnik Szkoła – Schronisko, DulanyPrzewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi: 349,20 km, w okresie 01.10.2022-31.12.2022r. wynosi: 58,20 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 40740,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Rozdziele: (Usuwanie samej śliskości/usuwanie śliskości przy odśnieżaniu) -Rozdziele – Magazyn-Kamionka – Laskowa, Zagrabie – Góry – Dwór, Doliny, Widoma – Bacówka, Rozdziele Góry (Ryba), Rozdziele Rola, Rozdziele BłaskówkaPrzewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi:
- usuwanie samej śliskości: 65,10 km,
- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 10,80 km,
w okresie 01.10.2022-31.12.2022r.
- usuwanie samej śliskości: 10,80 km,
- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 10,80 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 17280 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Bełdno – Żegocina (Usuwanie samej śliskości/usuwanie śliskości przy odśnieżaniu) - Wieś od drogi powiatowej - centrum wsi, Konice (Granice), Wieś – Zastawie, Bełdno – Siandajówka - Podlas – Podlesie – Potoki, Wieś - Kępa – Juszczyk – Połom, Żegocina - Ośrodek Zdrowia – Górczyna, Nagórze – Góry, Przysłop, Wiktorówka - Górczyna, Podlesie, Nowa Wieś, Ośrodek zdrowia, do cmentarza, Żarnówka (Fąfara), Kępiaki, Szkoła – Przedszkole, Brzeg, Patrówka, Łąkta Górna - Lisówki – Sikornice, Lisówki – Konice, Podkosówka, Brzeziny, Kuce, Janickówka, Przedszkole, Witkówka, Cebula (lotnisko), Łąkta Górna (Żarnówka osiedle) - Bytomsko (Figura), Kamionki, Madejówka, Bytomsko – Nagórze, Podlas- Prytko – Fąfara – Młyn, Podlas - MajdanPrzewidywana liczba kilometrów do zimowego utrzymania dróg w okresie 01.01.2022r.-30.04.2022r. wynosi:
- usuwanie samej śliskości: 170,10 km,
- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 24,30 km,
w okresie 01.10.2022-31.12.2022r.
- usuwanie samej śliskości: 24,30 km,
- usuwanie śliskości przy odśnieżaniu: 24,30 km,
Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego odśnieżania dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 38880 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13109,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13109,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13109,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „BOLMAX” S.C. M. Grabiasz, R. Grabiasz , 350, 32-731 Żegocina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681544129
7.3.4) Miejscowość: Łąkta Górna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "BOLMAX" S.C. M.Grabiasz, R.Grabiasz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "BOLMAX" S.C. M.Grabiasz, R.Grabiasz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13109,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20800,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20800,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20800,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „BOLMAX” S.C. M. Grabiasz, R. Grabiasz , 350, 32-731 Żegocina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681544129
7.3.4) Miejscowość: Łąkta Górna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "BOLMAX" S.C. M.Grabiasz, R.Grabiasz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "BOLMAX" S.C. M.Grabiasz, R.Grabiasz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20800,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12243,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12243,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12243,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa TrakDrew Stanisław Jelonek, Bełdno 34, 32-731 Żegocina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681002753
7.3.4) Miejscowość: Bełdno
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW JELONEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW JELONEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12243,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 z późn. zm.) odrzuca ofertę jeżeli oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z przepisami ustawy art. 226 ust. 1 pkt. 4.
Oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BUDPOL” S.C. Frączek Zbigniew, Sajdak Mieczysław, Rozdziele 57, 32-731 Żegocina.
Formularz oferty został podpisany profilem zaufanym przez Pana Sajdak Mieczysław. Do oferty nie zostało załączone pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla Pana Sajdak Mieczysław.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 z późn. zm.) odrzuca ofertę jeżeli oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna z przepisami ustawy art. 226 ust. 1 pkt. 4.
Oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BUDPOL” S.C. Frączek Zbigniew, Sajdak Mieczysław, Rozdziele 57, 32-731 Żegocina.
Formularz oferty został podpisany profilem zaufanym przez Pana Sajdak Mieczysław. Do oferty nie zostało załączone pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla Pana Sajdak Mieczysław.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31938,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31938,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Trans-Krusz Paweł Frączek, Rozdziele 236, 32-731 Żegocina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681813173
7.3.4) Miejscowość: Rozdziele
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31938,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.