eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Antoniów › Modernizacja magistrali sieci ciep³owniczej miasta Ozimek. Nowy Polski £ad - Nowe Ciep³o



Og³oszenie z dnia 2024-01-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja magistrali sieci ciep³owniczej miasta Ozimek. Nowy Polski £ad - Nowe Ciep³o

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Antoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530569824

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców ¦l. 54

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Antoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkim@pgkim.ozimek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pgkim.ozimek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja magistrali sieci ciep³owniczej miasta Ozimek. Nowy Polski £ad - Nowe Ciep³o

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bab1d5a9-aa56-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00016906

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bab1d5a9-aa56-11ee-a681-52fe4aa7189e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail: pgkim@pgkim.ozimek.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopią elektroniczną tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne wskazane w SWZ, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
3. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drogą elektroniczną za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy e-Zamówienia za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostêpniaj±cych zasoby i ich pracowników jest Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Antoniów, ul. Powstañców ¦l. 54, 46 - 040 Ozimek.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych - Pani± Bo¿en± Krawczuk, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@pgkim.ozimek.pl lub pisemnie, przesy³aj±c korespondencjê na adres Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Antoniowie, ul. Powstañców ¦l. 54, 46-040 Ozimek z dopiskiem ”IOD” oraz telefonicznie: +48 (77) 444 91 01;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „Modernizacja magistrali sieci ciep³owniczej miasta Ozimek. Nowy Polski £ad - Nowe Ciep³o”, udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych oraz dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
2) ustawa z 27.08.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa,
w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym równie¿ profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
12. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/NC/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji magistrali sieci ciep³owniczej miasta Ozimek.
2. Inwestycja obejmuje:
1) odcinek sieci ciep³owniczej L1 - wykonany w technologii napowietrznej 2xDN500 i 1xDN300 (ruroci±g nieczynny), który nale¿y zast±piæ now± sieci± ciep³ownicz± wykonan± w technologii rur preizolowanych wysokich parametrów o ¶rednicy DN350 u³o¿on± w ziemi (ca³kowita d³ugo¶æ sieci L≈2 x 435,0m), w³±czenie z przy³±czami do budynków. Dodatkowo nale¿y zdemontowaæ istniej±c± estakadê dla odcinka L1 wraz z fundamentami i elementami towarzysz±cymi.
2) odcinek sieci ciep³owniczej L2 - wykonany w technologii napowietrznej 2xDN300, który nale¿y zast±piæ now± sieci± ciep³ownicz± wykonan± w technologii rur preizolowanych wysokich parametrów o ¶rednicy DN350 (ca³kowita d³ugo¶æ sieci L≈2 x 200,0m) u³o¿on± w ziemi. Dodatkowo nale¿y zdemontowaæ istniej±c± estakadê dla odcinka L2.
3) odcinki sieci ciep³owniczej L4, L5, L6 - wykonane w technologii tradycyjnej napowietrznej 2xDN300, które nale¿y zmodernizowaæ poprzez demonta¿ i odtworzenie nowej izolacji ruroci±gów, a tak¿e wyczyszczenie i pomalowanie istniej±cej konstrukcji ruroci±gów.
4) odcinek sieci ciep³owniczej L7 - wykonany w technologii tradycyjnej kana³owej 2xDN100, który nale¿y zast±piæ now± sieci± ciep³ownicz± wykonan± w technologii rur preizolowanych wysokich parametrów o ¶rednicy DN80 (ca³kowita d³ugo¶æ sieci L≈2 x 130,0 m) oraz sieæ niskotemperaturow± o ¶rednicy 2xDN65 nale¿y zast±piæ now± sieci± ciep³ownicz± wykonan± w technologii rur preizolowanych o ¶rednicy DN65 (ca³kowita d³ugo¶æ sieci L≈2 x 46,0 m) u³o¿on± w ziemi.
5) odcinek sieci ciep³owniczej L8 - wykonany w technologii tradycyjnej kana³owej 2xDN100, który nale¿y zast±piæ now± sieci± ciep³ownicz± wykonan± w technologii rur preizolowanych wysokich parametrów o ¶rednicy DN80 (ca³kowita d³ugo¶æ sieci L≈2 x 126,0 m) u³o¿on± w ziemi.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na przebudowê sieci ciep³owniczej preizolowanej wraz z zaprojektowaniem sieci teletechnicznej s³u¿±cej do celów monitoringu. Trasê projektowanej sieci ciep³owniczej nale¿y zaprojektowaæ zgodnie z istniej±c± tras± sieci.
4. Wykonawca uzyska wszystkie niezbêdne do wykonania niniejszego zamówienia zezwolenia i uzgodnienia.
5. Za³±czone do SWZ zestawienie ilo¶ci rur okre¶lone w PFU oraz w przedmiarach robót nale¿y traktowaæ jako pogl±dowe i u³atwiaj±ce Wykonawcy identyfikacjê robót budowlanych.
6. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ opisany w Czê¶ci III SWZ, tj. w Opisie przedmiotu zamówienia – Program Funkcjonalno-U¿ytkowy oraz we wzorze umowy, stanowi±cym Czê¶æ II SWZ.
7. Zadanie realizowane jest w ramach operacji dofinansowanej z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych i podlegaj±cej wymogom wynikaj±cym z regulaminu oraz zasad programu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45231112-3 - Instalacja ruroci±gów

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45262680-1 - Spawanie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45442100-8 - Roboty malarskie

45442200-9 - Nak³adanie pow³ok antykorozyjnych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
Ofert± najkorzystniejsz± jest ta, która jest wa¿na i nie podlega odrzuceniu oraz która wed³ug kryteriów oceny ofert okre¶lonych w
SWZ otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu oraz
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ.
2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, odnosz±cych siê do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. posiadania ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ : 2 500 000 z³otych (dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie warunki w/w Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
3. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, odnosz±cych siê do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, polegaj±cych na:
1) wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na wymianie/ budowie/ modernizacji sieci ciep³owniczej z rur preizolowanych wraz z kompleksow± dostaw± materia³ów budowlanych o ³±cznej d³ugo¶ci co najmniej 500 m, w tym sieci o ¶rednicach powy¿ej DN300 o d³ugo¶ci co najmniej 300 m
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki dotycz±ce do¶wiadczenia okre¶lone powy¿ej Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. Dopuszcza siê wskazanie jednej roboty budowlanej lub dwóch robót budowlanych dla wykazania spe³nienia warunków okre¶lonych w pkt 3.1).
2) dysponowaniu w trakcie realizacji zamówienia nastêpuj±cymi osobami:
a) Projektant (1 osoba) – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje i do¶wiadczenie:
 uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub z ograniczeniem do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,
 do¶wiadczenie zawodowe obejmuj±ce opracowanie dokumentacji projektowej dla co najmniej dwóch zadañ polegaj±cych na budowie/ przebudowie/ modernizacji sieci ciep³owniczych z rur preizolowanych o ¶rednicy co najmniej DN300 i d³ugo¶ci co najmniej 200 mb ka¿de zadanie
b) Kierownik budowy (1 osoba) – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
 uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub z ograniczeniem do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych oraz
 ¦wiadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022r., poz. 1392).
c) Pracownik (1 osoba) – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje: ¦wiadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji typu „E” w zakresie monta¿u sieci i instalacji cieplnych o mocy powy¿ej 50 kW (Grupa 2 pkt. 2).
d) Pracownik (1 osoba) – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje: ¦wiadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji typu „D” w zakresie monta¿u sieci i instalacji cieplnych o mocy powy¿ej 50 kW (Grupa 2 pkt. 2).
e) Pracownicy (2 osoby) – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje: uprawnienia spawalnicze zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. nr 40, poz. 470).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie warunki w/w Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie poszczególnych funkcji przez jedn± osobê pod warunkiem spe³niania przez t± osobê warunków w zakresie posiadanych uprawnieñ i kwalifikacji dla tych funkcji, do których pe³nienia zostanie wskazana.
W/w osoby musz± posiadaæ uprawnienia zgodne z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.), rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Ilekroæ zamawiaj±cy wymaga posiadania ¶wiadectw kwalifikacji w energetyce rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022r., poz. 1392), rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
Wskazane powy¿ej osoby musz± posiadaæ bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku, gdy wskazana osoba nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ t³umacza(y) jêzyka polskiego, zapewniaj±cego sta³e, bieg³e i fachowe t³umaczenie
w kontaktach miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
1) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót za³±czono do IDW – za³±cznik nr 4;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób za³±czono do IDW – za³±cznik nr 3.
2. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1.2) dotyczy robót budowlanych w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymienione w pkt 1 (tj. na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu), sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w zakresie dokumentów, które go dotycz±.
4. W przypadku podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 ustawy Pzp, wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymienione w pkt 1 (tj. na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu), w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Kompletna oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce, aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:
1) formularz Oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do IDW;
2) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (formularz uniwersalny dla wykonawcy oraz wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), z³o¿one wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do IDW;
3) pe³nomocnictwo do podpisania oferty (je¿eli dotyczy);
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy);
5) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów i o¶wiadczenie tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby), wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do IDW (je¿eli dotyczy);
6) o¶wiadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do IDW.
7) dokument wadialny (tylko w przypadku z³o¿enia wadium w formie niepieniê¿nej);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:
40 000,00 PLN s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych i 00/100.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w tre¶ci oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5) Warunek w zakresie do¶wiadczenia, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej musi potwierdzaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7) Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania, przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi.
9) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
11) Wype³niaj±c formularz oferty nale¿y wpisaæ dane (nazwa, adres itd.) Pe³nomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W innych dokumentach (za³±czniki) powo³uj±cych siê na Wykonawcê w miejscu np. nazwa, adres Wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Pe³nomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (za³±cznik) dotyczy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w Czê¶æ II SWZ - wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cym jest Gmina Ozimek, ul. Ks. Jana Dzier¿ona 4B, 46-040 Ozimek, w imieniu której niniejsze postêpowanie prowadzi na podstawie zawartej umowy nr S.271.1.2024.BD z dnia 02.01.2024r.:
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Antoniów,
ul. Powstañców ¦l. 54, 46 - 040 Ozimek - zwana dalej Zamawiaj±cym
2. Zamawiaj±cy zastosuje wobec Wykonawców dodatkowe obligatoryjne przes³anki wykluczenia, wynikaj±ce z wej¶cia w ¿ycie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
3. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497), wyklucza siê Wykonawcê, który:
1) jest wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww ustawy;
2) beneficjentem rzeczywistym Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww ustawy;
3) jednostk± dominuj±c± Wykonawcy w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz.. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.