eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015249 z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Wywiadu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015179898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłobędzka 55

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 640 55 79

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://aw.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.aw.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0d73c10-6d0d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007104/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 333005 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ (formularz ofertowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

33711900-6 - Mydło

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39830000-9 - Środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie procedury otwarcia ofert, po odszyfrowaniu plików, nie udało się otworzyć oferty Przedsiębiorstwa Handlowego Admor Jerzy Moryto, 26-600 Radom, ul Wierzbicka 58/1. Zamawiający zwrócił się w dniu 24 lutego 2021 r. do Urzędu Zamówień Publicznych z prośbą o wyjaśnienie sytuacji. W dniu 5 marca 2021 r. UZP w wiadomości mailowej poinformował, że niepobranie właściwej ilości plików może leżeć po stronie przeglądarki. Zamawiający dokonał ponownego odszyfrowania na innej przeglądarce, która pobrała właściwą ilość plików. Zaistniała sytuacja uniemożliwiła zapoznanie się Zamawiającego z ofertą w terminie otwarcia ofert. W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu i powtórzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym. Wada postępowania, o której mowa powyżej skutkuje niemożnością zawarcia umowy zgodnej z głównymi zasadami ustawy PZP wyrażonymi w art. 16 ust. 1: zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-03-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.