eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach



Og³oszenie z dnia 2022-01-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8614544

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f697272f-2fe5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00009783

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015208/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Roboty remontowe pod³óg - monta¿ wk³adzin/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00240146/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.104.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 267487,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Ja¶le, ul. Stanis³awa Staszica 3;
2. Delegatura Podkarpackiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Ja¶le, ul. 3-go Maja 30

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 67555,73 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych
dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew
przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych
jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Dêbicy, ul. Kolejowa 21;
2. Urz±d Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6;
3. Urz±d Skarbowy w Tarnobrzegu, ul. Wyspiañskiego 12;
4. Urz±d Skarbowy w Nisku, ul. 3-maja 32B.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 120827,68 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Jaros³awiu, ul. Przemys³owa 2 a;
2. Urz±d Skarbowy w Przemy¶lu, ul. Lwowska 9a;
3. Oddzia³ Celny Jaros³aw, ul. Przemys³owa 2a ;
4. Mobilny Referat Realizacji w Przemy¶lu, ul. Katedralna 3A.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 79103,65 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 101355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multi – Floors Grzegorz Wochniak z siedzib± Wieniawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991255117

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kochanów Wieniawski

7.3.5) Kod pocztowy: 26-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 113000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 150977,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATANET Mateusz Momot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462416975

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 14/38

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-860

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 113000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SWZ Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ kwotê 329 009,09 brutto, w tym: dla czê¶ci III - 97 297,49 z³ brutto. W wyznaczonym terminie w czê¶ci III zamówienia wp³ynê³a jedna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu: ACORDI DOMINIK ZIOBRO z siedzib± w
Rzeszowie na kwotê 124147,00 z³ brutto. Ze wzglêdu na fakt, ¿e cena najkorzystniejszej oferty przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy
zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia i brak jest mo¿liwo¶ci zwiêkszenia tej kwoty, Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie uniewa¿ni³a postêpowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umów zostanie wykonany w terminie:
1) zamówienie podstawowe do 4 0 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
2) zamówienie w ramach prawa opcji do 6 0 dni kalendarzowych od daty z³o¿enia o¶wiadczenia woli, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 6 umowy.
Warto¶æ umowy
Czê¶æ I:
Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê zamówienia podstawowego 54 120,00 z³ brutto
Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê zamówienia w ramach prawa opcji (w przypadku uruchomienia) 25 830,00 z³ brutto;
Czê¶æ II:
Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê zamówienia podstawowego 61 000,00 z³ brutto
Wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê zamówienia w ramach prawa opcji (w przypadku uruchomienia) 52 000,00 z³ brutto

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.