eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach



Og³oszenie z dnia 2021-10-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001023003

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Geodetów 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8614544

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.400000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.podkarpackie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe pod³óg obejmuj±ce dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach IAS w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f697272f-2fe5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00240146

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015208/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Roboty remontowe pod³óg - monta¿ wk³adzin/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Oferta powinna byæ sporz±dzona w
jêzyku polskim z zachowaniem, pod rygorem niewa¿no¶ci, postaci elektronicznej, w szczególno¶ci w formacie danych pdf., doc, odt., docx. i musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby uprawnion±/uprawnione pod rygorem niewa¿no¶ci. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z rozpoczêciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, i¿ na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. bêd± Pani/Panu przys³ugiwa³y okre¶lone poni¿ej prawa zwi±zane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbê Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w Rzeszowie).
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzib± przy ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl).
2. Wspó³administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister w³a¶ciwy do spraw finansów publicznych z siedzib± przy ul. ¦wiêtokrzyska 12, 00-916 Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email: kancelaria@mf.gov.pl).
3. W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê drog± elektroniczn± pod adresem e-mail: iod.rzeszow@mf.gov.pl .
4. IAS w Rzeszowie mo¿e przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe w nastêpuj±cych celach:
• postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 1801-ILZ.260.104.2021;
• realizacji zamówienia przez Wykonawcê.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 4, Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym pañstwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 4, lecz nie krócej ni¿ okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
7. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji zamówienia, w której Pani/Pan bêdzie bra³/a udzia³.
8. W zwi±zku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo do:
• dostêpu do tre¶ci danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrze¿eniem, ¿e udostêpniane dane osobowe nie mog± ujawniaæ informacji niejawnych, ani naruszaæ tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowi±zany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie;
• sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
• ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
9. W przypadku uznania, i¿ przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51 RODO.
10. Udostêpnione dane nie bêd± podlega³y profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.104.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych
dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew
przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w
nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych
jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Ja¶le, ul. Stanis³awa Staszica 3;
2. Delegatura Podkarpackiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Ja¶le, ul. 3-go Maja 30

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432110-8 - K³adzenie pod³óg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Urzêdu Skarbowego w w Kro¶nie, ul. Sk³adowa 5, i/lub
Delegatury Podkarpackiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Kro¶nie, ul. Pu¿aka 18 i/lub Urzêdu Skarbowego w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1.
2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 17.01.2022 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 17.01.2022 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê
odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych
dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew
przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych
jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Dêbicy, ul. Kolejowa 21;
2. Urz±d Skarbowy w Stalowej Woli, ul. Metalowców 6;
3. Urz±d Skarbowy w Tarnobrzegu, ul. Wyspiañskiego 12;
4. Urz±d Skarbowy w Nisku, ul. 3-maja 32B.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Urzêdu Skarbowego w Dêbicy, ul. Kolejowa 21.
2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 17.01.2022r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,
3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 17.01.2022 r

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê
odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych, wg dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia, w nastêpuj±cych pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie oraz podleg³ych jednostkach:
1. Urz±d Skarbowy w Jaros³awiu, ul. Przemys³owa 2 a;
2. Urz±d Skarbowy w Przemy¶lu, ul. Lwowska 9a;
3. Oddzia³ Celny Jaros³aw, ul. Przemys³owa 2a ;
4. Mobilny Referat Realizacji w Przemy¶lu, ul. Katedralna 3A.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44112200-0 - Wyk³adziny pod³ogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zastosowanie przez Zamawiaj±cego prawa opcji ma polegaæ na wykonaniu, przez Wykonawcê, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, robót remontowych pod³óg obejmuj±cych dostarczenie i po³o¿enie wyk³adziny pod³ogowej/paneli wraz z monta¿em listew przypod³ogowych w pomieszczeniach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie ul. Geodetów 1 i/lub Delegatury PUCS w Rzeszowie ul. Przemys³owa 14.
2. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia dla Zamówienia podstawowego dotycz± tak¿e zamówienia w ramach prawa opcji. Warunkiem wykorzystania opcji bêdzie mo¿liwo¶æ sfinansowania tej czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji wg nastêpuj±cych zasad:
3.1. Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w terminie do dnia 17.01.2022 r.,
3.2. skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
3.3. uruchomienie opcji mo¿e nast±piæ w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego,3.4. Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, je¿eli Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji,
3.5. uruchomienie opcji nast±pi poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z opcji w okre¶lonym przez niego zakresie, przy czym czê¶æ opcja mo¿e zostaæ uruchomiona wraz z zamówieniem podstawowym natomiast pozosta³a czê¶æ najpó¼niej do dnia 17.01.2022 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najni¿sz± cenê
odnosz±c± siê do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej, tj.: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 250
m2.
Uwaga: Je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ winien siê wykazaæ odpowiedni± krotno¶ci± zdolno¶ci technicznej: tj. sk³adaj±c ofertê na dwie czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 500 m2; sk³adaj±c ofertê na trzy czê¶ci winien wykazaæ zamówienie lub zamówienia obejmuj±ce swym zakresem k³adzenie wyk³adzin/paneli o powierzchni minimum 750 m2;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±:
1. O¶wiadczenia, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, wzór O¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ (je¶li dotyczy).
2. Zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, wg wzoru O¶wiadczenia stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, warunek okre¶lony w pkt 5.2. mo¿e zostaæ spe³niony przez jednego Wykonawcê lub ³±cznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w granicach unormowania w art. 455 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagaj± obustronnej zgody wyra¿onej na pi¶mie w formie aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Niezale¿nie od postanowieñ paragrafu 13 Wzoru umowy, maj±c na uwadze fakt, ¿e trwaj±ca obecnie na ¶wiecie i w Polsce pandemia choroby COVID-19 jest przypadkiem si³y wy¿szej, a zarazem Strony nie s± w stanie przewidzieæ dalszego rozwoju COVID-19 i jego wp³ywu na realizacjê Umowy, niniejsze regulacje nale¿y stosowaæ z uwzglêdnieniem powszechnie obowi±zuj±cych przepisów zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem
COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych. W szczególno¶ci dla umo¿liwienia realizacji niniejszej Umowy w tych warunkach, Strony postanawiaj±, ¿e:
1) ocena przewidywalno¶ci wp³ywu COVID-19 i/lub jego skutków na realizacjê niniejszej Umowy bêdzie dokonywana wed³ug stanu wiedzy na dzieñ sk³adania ofert,
2) podczas realizacji niniejszej Umowy, Zamawiaj±cy po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19 wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku okoliczno¶ci, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19,
innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, w uzgodnieniu z Wykonawc± dokonuje odpowiedniej zmiany Umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dowodów, w szczególno¶ci przez:
a) zmianê terminu wykonania Umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej czê¶ci,
b) zmianê sposobu wykonywania robót budowlanych,
c) zmianê zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy,
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Ostateczny termin realizacji zamówienia podstawowego wynosi maksymalnie 40 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia opcjonalnego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 60 dni od dnia uruchomienia prawa opcji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.