eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej



Ogłoszenie z dnia 2022-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351535611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Wawrzyńca

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@mim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mim.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&mmi=11058

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c51b55-4d1b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010965/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi ochrony osób, mienia i obiektów znajdujących się w użytkowaniu Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282168/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOT.26.34.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób, mienia i obiektów znajdujących się w użytkowaniu Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie na dwóch posterunkach ochrony tj. na terenie Hangaru Czyżyny na os. 2 Pułku Lotniczego 26 a oraz w Ogrodzie Doświadczeń im. Stanisława Lema, al. Pokoju 68 w systemie 24h na dobę 7 dni w tygodniu wraz z interwencją zmotoryzowanej grupy interwencyjnej zgodnie z zasadami opisanymi Załączniku nr 5 – wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia”. 3.3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie bezpośredniej ochrony fizycznej przez jednego pracownika ochrony fizycznej na dwóch posterunkach stałych. Godziny obejść i rejestracji na chronionym terenie mogą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy (w przypadku posterunku w Hangarze Czyżyny obchody powinny być wykonywane od godz. 19:00 co 2 h, w Ogrodzie Doświadczeń im. Stanisława Lema od 21:00 co 2 h). W okresie zimy dojście do punktów kontrolnych nie jest odśnieżane przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia sytuacji stanowiących zagrożenie dla osób i mienia, Wykonawca niezwłocznie wyśle grupę interwencyjną składającą się z dwóch kwalifikowanych pracowników z czasem na podjęcie interwencji: maksymalnie 15 minut w godzinach 7:00 ÷19:00, oraz 10 minut w godzinach 19:00÷7:00, licząc od odebrania zawiadomienia o ww. zagrożeniach do przybycia załogi na miejsce zdarzenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania osób wykonujących zamówienie (pracowników ochrony). Lista osób powinna zostać dostarczona Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Zmiana listy osób w trakcie realizacji zamówienia, wymaga każdorazowej akceptacji Zamawiającego.
Pracownicy ochrony w zakresie ochrony obiektu zlokalizowanego przy al. Pokoju 68 nie muszą spełniać wymogów kwalifikacyjnych pracowników ochrony o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. 2021 poz. 1995) zakresie ochrony osób i mienia.
Pracownicy ochrony w zakresie ochrony obiektu zlokalizowanego na terenie Hangaru Czyżyny
na os. 2 Pułku Lotniczego 26 w okresie od dnia 1 kwietnia 2022 r. do dnia 2 stycznia 2023 r. są zobowiązani do spełniania wszystkich wymogów kwalifikacyjnych pracowników ochrony o których mowa w art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. 2021 poz. 1995) zakresie ochrony osób i mienia. Podany wyżej termin jest terminem orientacyjnym, który może ulec zmianie w związku z realizowaną obecnie na terenie Hangaru inwestycją budowlaną.

3.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
a) wyznaczyć koordynatora ds. ochrony posiadającego zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydaną przez właściwy organ na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. z późn. zmianami (tj.: Dz.U. 2021 poz. 1995), posiadającego aktualne zaświadczenie o niekaralności, aktualne badania lekarskie oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu grupą pracowników ochrony, w tym w koordynowaniu w ww. okresie grupą co najmniej 10 pracowników ochrony który będzie zatrudniony przez Wykonawcę na podstawie umowy o prace w wymiarze 1 etatu;
b) wyposażyć pracowników ochrony w środki łączności (telefony komórkowe), przycisk napadowy umożliwiający przesłanie informacji do grupy interwencyjnej;
c) zamontować na chronionych nieruchomościach punkty kontrolne w ilości pięć dla każdej z nieruchomości. Dane za poszczególne miesiące pełnienia służby powinny być przesyłane do Zamawiającego maksymalnie do 5 dnia każdego miesiąca na adres: muzem@mim.krakow.pl lub inny adres wskazany przez Zamawiającego. Raport musi być w formacie umożliwiającym swobodny odczyt danych bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Lokalizacja punktów kontrolnych zostanie ustalona wspólnie z przedstawicielami Zamawiającego. Godziny obejść i rejestracji na chronionym terenie mogą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
d) ze względu na charakter ochranianego mienia i terenu, pracownik ochrony musi być sprawny psychicznie i fizycznie w stopniu nieutrudniającym wykonywanie powierzonych mu zadań (Zamawiający nie dopuszcza pracowników którzy otrzymali orzeczenie o niepełnosprawności ruchowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350649,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527722,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350649,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOL F S Ł U Ż B A O C H R O N Y S P . Z O . O .

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W O L F I I S Ł U Ż B A O C H R O N Y S P . Z O . O .

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6 7 7 2 2 9 2 4 4 8

7.3.3) Ulica: UL. ROMANA DMOWSKIEGO 15C lok. 204

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-203

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Agencja Ochrony Osób i Mienia JUSTUS sp. z o.o. - zakres: podjazd zmotoryzowanej grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350649,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.