eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2023 r. II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2023 r. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470006145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wólczańska 121/123

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-521

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 42-250-22-01

1.5.8.) Numer faksu: (48) 42- 630-93-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strazmiejska.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jednostki_uml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2023 r. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eee2bf0-7a04-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043923/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA/231/09/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242088,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z numeracją SWZ:
5.1 Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów
zamawiającego znajdujących się w Łodzi przy ul. Mokrej 10, ul. Rydla 19, Al. Politechniki 32, Al. Piłsudskiego 100 (COM), ul. Jagienki 21 (oraz ul. Wólczańskiej 121/123 w zakresie mycia okien i wywozu spryzmowanego śniegu oraz ewentualnego, okresowego sprzątania wnętrza obiektu i terenu zewnętrznego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik nr 1 „Szczegółowy zakres usług”.
5.2 Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia o wykonywanie usług w zakresie sprzątania terenu zewnętrznego i wnętrza obiektu zamawiającego znajdującego się w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 121/123. Usługa wykonywana będzie na pisemną prośbę zamawiającego. Łączna ilość dni w roku, w których usługa może być świadczona
nie przekroczy 60. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 „Szczegółowy zakres usług”.
5.3 Zamawiający przewiduje możliwość czasowej lub całkowitej rezygnacji z wykonywania usług w poszczególnych obiektach ze względów organizacyjnych. O terminie rezygnacji z wykonywania usług oraz o ewentualnym terminie ich wznowienia wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. W przypadku ograniczenia zakresu wykonywania usług
miesięczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę wynagrodzenia za sprzątanie wskazanych obiektów, wynikającą z oferty. Jeżeli rezygnacja z wykonywania usług nastąpi w trakcie miesiąca, kwota, o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie wykonawcy, zostanie obliczona w sposób następujący:
5.3.1. (kwota wynagrodzenia miesięcznego za usługi w obiekcie : liczba dni miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług) x liczba dni pozostała do końca miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
5.4 Na okoliczność rezygnacji z wykonywania usług, o której mowa w ust. 3.3, najpóźniej na jeden dzień przed terminem rezygnacji określonym w pisemnym powiadomieniu, zostanie sporządzony aneks określający termin rezygnacji oraz kwotę wynagrodzenia pomniejszoną zgodnie z zasadami, określonymi w ust. 5.3.
5.5 W toku wykonywania zamówienia wykonawca dostarczy wszelkie środki myjące, toaletowe i higieniczne, piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym oraz środki pielęgnacji i ochrony roślin, a także zapewni we własnym zakresie narzędzia (w szczególności miotły, łopaty, grabie, sekatory, taczki, drabiny) i urządzenia (w szczególności odkurzacze, kosiarka do trawy, odśnieżarka, podnośnik) niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
5.6 Osoby wykonujące usługi w obiektach zamawiającego muszą być wyposażone w dostosowaną do charakteru wykonywanej pracy i wymogów BHP, jednolitą i estetyczną odzież roboczą oraz muszą posiadać identyfikatory z imieniem i nazwiskiem osoby sprzątającej. W przypadku niespełnienia wskazanych wymogów zamawiający zastrzega sobie prawo
niedopuszczenia pracowników wykonawcy do wykonywania usług, a wszelkie wynikające z tego konsekwencje obciążać będą wykonawcę.
5.7 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży zamawiającemu listę osób, które będą realizować zamówienie w poszczególnych obiektach, z podaniem danych umożliwiających ich identyfikację, a w szczególności imienia i nazwiska oraz wzoru podpisu.
5.8 Wykonawca wyznaczy stałego koordynatora odpowiedzialnego za realizację zamówienia, do którego obowiązków należeć będzie w szczególności: nadzór nad prawidłowym i terminowym realizowaniem zamówienia przez osoby wykonujące usługi w poszczególnych obiektach zamawiającego, a w tym –z uwagi na zwiększone zagrożenie w zakresie
BHP – osobiste nadzorowanie wykonywania usług w zakresie mycia okien, usuwania nawisów śnieżnych i sopli oraz usuwania liści i oblodzeń z rynien dachowych; stałe czuwanie nad prawidłowym i dostosowanym do potrzeb zaopatrzeniem obiektów zamawiającego w środki higieniczne i sanitarne oraz inne wymagane dla prawidłowego wykonania zamówienia;
stały kontakt z przedstawicielami zamawiającego w sprawach związanych z wykonaniem zamówienia, a w szczególności przyjmowanie i potwierdzanie otrzymania zgłoszeń zamawiającego dotyczących usług, co do których zostały ustalone ścisłe terminy realizacji (m. in. odśnieżanie), a także przyjmowanie i niezwłoczne reagowanie na wszelkie uwagi co do jakości i terminowości wykonywanych usług.
5.9 Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności sprzątania i utrzymania w czystości w siedzibach Straży Miejskiej w Łodzi
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
- oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują
osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy.
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
- żądanie od wykonawcy poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy/podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL
pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji Informacje takie jak: data zawarcia umowy i rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
W przypadku niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w SWZ czynności w stopniu nie mniejszym niż wskazany w toku postępowania o udzielenie zamówienia, nieokazanie dokumentów lub oświadczeń wykazanych powyżej, może skutkować odstąpieniem przez zamawiającego od umowy z winy wykonawcy i naliczeniem kary umownej wymienionej w umowie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie złożone na piśmie w ciągu 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez
zamawiającego wiedzy o wymienionym powyżej zdarzeniu uzasadniającym odstąpienie od umowy.
5.10 Wykonawca wskaże osobę koordynatora w treści formularza oferty. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w treści formularza oferty w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem wcześniejszego przesłania przez wykonawcę pisemnej (również faks, e-mail) informacji zawierającej dane osoby, która będzie pełnić obowiązki koordynatora z podaniem
jej imienia i nazwiska, numeru telefonu komórkowego i adresu poczty elektronicznej (ewentualnie numeru telefaksu). Zmiana osoby koordynatora nie wymaga sporządzania aneksu do umowy.
5.11 Zaleca się - przed ustaleniem ceny ofertowej - zapoznanie się z obiektami zamawiającego, stanowiącymi miejsce przyszłej realizacji zamówienia oraz ich otoczeniem w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz
innych czynników koniecznych do przygotowania oferty.
5.12 Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt
2 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265091,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398462,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265091,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Everest Dariusz Stolarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271470081

7.3.3) Ulica: Rajdowa 10/269

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-003

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265091,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.