eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku ZP-117/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Warszawa: Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku ZP-117/2007
Numer ogłoszenia: 199942 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, fax 022 8341820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku ZP-117/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 16 pakietów, w tym: Pakiet 1 - Znieczulenia; pakiet 2 - Maski, cewniki do podawania tlenu; pakiet 3 - Zestawy do tracheotomii, odsysania i infuzyjne do pomp Graseby; pakiet 4 - Siatki przepuklinowe; pakiet 5 - Katetery; pakiet 6 - Zestawy do drenażu opłucnej; pakiet 7 - Filtry, układy oddechowe; pakiet 8 - Cewniki; pakiet 9 - Cewniki Foleya i do odsysania górnych dróg oddechowych; pakiet 10 - Kaniule; pakiet 11 - Dreny, zestawy i końcówki do odsysania; pakiet 12 - Worki do zbiórki moczu, sondy, zgłębniki, anoskopy; pakiet 13 - Pojemniki jednorazowe do ssaków Dreagera z drenami; pakiet 14 - Aparaty do pomp do żywienia, aparaty i skale do OCŻ; pakiet 15 - Igły specjalistyczne; pakiet 16 - Zestawy do jejunostomii, dreny do drenażu opłucnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (sprzęt jednorazowego użytku) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych dostaw, oddzielnie dla każdego pakietu, (wartość poszczególnych dostaw musi być nie mniejsza niż wartość określona przez zamawiającego dla każdego pakietu), która wynosi odpowiednio: Pakiet 1 - 53120,00 zł, Pakiet 2 - 8800,00 zł, Pakiet 3 - 3680,00 zł, Pakiet 4 - 2240,00 zł, Pakiet 5 - 8240,00 zł, Pakiet 6 - 800,00 zł, Pakiet 7 - 77360,00 zł, Pakiet 8 - 73600,00 zł, Pakiet 9 - 25760,00 zł, Pakiet 10 - 130400,00 zł, Pakiet 11 - 24400,00 zł, Pakiet 12 - 18240,00 zł, Pakiet 13 - 3360,00 zł, Pakiet 14 - 16000,00 zł, Pakiet 15 - 29680,00 zł, Pakiet 16 - 6400,00 zł, lub może to być jedna dostawa (sprzętu jednorazowego użytku), której wartość jest nie mniejsza niż suma wartości określonych przez zamawiającego dla pakietów, których dotyczy oferta. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena w trybie spełnia / nie spełnia, na podstawie analizy złozonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków: a) określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp,. b) określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem (sprzęt jednorazowego użytku) i wartością przedmiotowi zamówienia (wartości określone dla każdego pakietu przez zamawiającego). Do wykazu należy załączyć dokumenty wystawione przez zamawiających, na rzecz których wykonane zostały dostawy potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa, których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA. Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą. 2. materiały producenta (np. foldery, opisy techniczne, wyciągi z katalogów) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów oferowanego sprzętu medycznego i na tej podstawie dokonania oceny zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia. i jednoznacznego stwierdzenia, iż oferta podlega lub nie podlega odrzuceniu jako niezgodna z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Bielański w Warszawie, ul. Cegłowska 80, pok.138, paw.H..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Szpital Bielański w Warszawie, ul. Cegłowska 80, pokój 138, paw.H..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Znieczulenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę igieł do znieczuleń, zestawów do znieczuleń podpajęczynówkowych, zewnątrz oponowych kombinowanych i podobnego sprzętu medycznego do znieczuleń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Maski, cewniki do podawania tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe z drenem tlenowym dla doroslych i dzieci, cewniki do podawania tlenu przez nos, maski krtaniowe dla dorosłych i dzieci, łaczniki do drenów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do tracheotomii, odsysania i infuzyjne do pomp Graseby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do tracheostomii przezskórnej wielorazowym peanem do zabiegów metodą Griggsa, zestawy do odsysania w układzie zamknietym do rurki intubacyjnej, nierozbieralne, wymienialne po 24 godzinach, dreny do pompy Graseby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe w różnych rozmiarach w ilości 45 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katetery Frydmana, kattery inseminacyjne i do embolektomii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.26-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu opłucnej w ilości 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filtry, układy oddechowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry i układy oddechowe, łączniki, rury karbowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Gulwire, Pezzer, Dufor, Tiemann, moczowodowe z zakończenien Nelaton, cewniki Kher, Pig Tail, Couveliera, Cammings Melcot, do drenażu nerki, koreczki do cewników itp. sprzęt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Cewniki Foleya i do odsysania górnych dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya trójdrożne, dwudrożne z balonem w rozmiarach 8-24, cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych w rozmiarach 6-18.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule pediatryczne venflon 24G, kaniule dożylne od 0,9 do 2,0, koreczki do wenflonów różnego typu (Kombi, Possiflow itp), kaniule dotętnicze 20G x 45, rozdzielecze infuzyjne, łączniki do venflonów, wkłucia motylkowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dreny, zestawy do odsysania, końcowki do odsysania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny Redona, butelki Redona, dreny Ulmera, zestawy do masywnego odsysania pola operacyjnego, dreny do ssakow z końcówkami Pinpoint, Yankauer, Op-Fex, dreny do jamy otrzewnowej, łączniki do drenów itp..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Worki do zbiórki moczu, sondy, zgłębniki, anoskopy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do zbiórki moczu dla dorosłych i dla dzieci sterylne i niesterylne z miarką godzinową zbiórki, rektoskopy, anoskopy operacyjne jednorazowe i diagnostyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.11-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pojemniki jednorazowe do ssaków Dreagera z drenami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe zamknięte wkłady na wydzieliny do ssaków Dreager o poj. 700 ml, z drenem 200 cm w ilości 150 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Aparaty do pomp do żywienia dojelitowego, aparaty i skale do OCŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do żywienia dojelitowego do pomp Ascor, aparaty do żywienia dojelitowego Flocare itp. oraz aparaty do OCŻ i skale do pomiaru OCŻ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Igły specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nakłuć lędźwiowych, do biopsji wątroby i nerki automatyczne, do nakłuć mostka, opłucenj, otrzewnej i do nakłuć ropni okołomigdałkowych, kaniule z oliwką do wlewów proste.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do jejunostomii oraz dreny do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do jejunostomii 5 sztuk, dreny do drenażu opłucnej w ilości 100 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.