eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa oleju opałowego lekkiego do Grup Zabezpieczenia (Sekcji Obsługi Infrastruktury) w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Białystok: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Grup Zabezpieczenia (Sekcji Obsługi Infrastruktury) w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Numer ogłoszenia: 196384 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 472114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 39, faks 85 749 88 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Grup Zabezpieczenia (Sekcji Obsługi Infrastruktury) w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białystok w 2014 roku. Olej opałowy lekki (CPV 09135100-5) powinien spełniać n/w wymagania określone w normie PN-C-96024: 2011: wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg; temperatura zapłonu min. +56 st. C; zawartość siarki max. 0,2 % (m/m); temperatura krzepnięcia nie wyższa niż -20 st. C; gęstość w temperaturze +15 st. C max. 860 kg/m3 2. Wielkość zamówienia: Rodzaj oleju opałowego: olej opałowy lekki, jm. 1000 litrów; Ilość (w tys. litrów): 96,2; Wadium (złotych): 8 000 - przy temperaturze referencyjnej 15 st. C 3.Sposób, ilość i miejsce dostawy 3.1 Szczegółowe miejsca, terminy i ilości dostaw oleju opałowego określa Plan dostaw oleju opałowego dla Grup Zabezpieczenia/Sekcji Obsługi Infrastruktury w rejonie działania 25 WOG w Białymstoku w 2014 roku - zał. nr 9 do niniejszej umowy 3.2 Zawarte w Planie dostaw ilości i miejsce dostaw, wielkości partii oraz terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni. 3.3 W takim przypadku Zamawiający dokona zmniejszenia u Odbiorcy lub przesunięcia między Odbiorcami ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu na 7 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw stanowiącym zał. nr 4 do wzoru umowy. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości (bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego) zmniejszenie ilości dostarczanego oleju opałowego do 25 WOG o nie więcej niż 45% (max. 43 290 litrów) łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw. 3.5 Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu napełnienia zbiornika magazynowego Odbiorcy i odebrania przez Odbiorcę partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. Szczegółowe uwarunkowania są zawarte w § 5. wzoru umowy, załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 4. WARUNKI DOSTAWY/ODBIORU 4.1 Plan dostaw stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ określa miejsca i ilości dostaw pozostające do dyspozycji Odbiorców w poszczególnych okresach (miesiącach) dostaw. 4.2Przed rozpoczęciem realizacji Planu dostaw Wykonawca dokona z Odbiorcą roboczych uzgodnień organizacyjno - technicznych w zakresie sposobu odbioru partii dostawy, w tym: sprawdzenia możliwości awizowania dostaw partii oleju opałowego do Odbiorcy, zaplombowania tych partii oraz wzorów plomb. 4.3 W oparciu o plan, o którym mowa w ust. 2. Odbiorca na 5 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, prześle Wykonawcy Szczegółowe zamówienie sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z podaniem żądanej ilości partii dostawy oraz miejsca i terminu realizacji partii dostawy. 4.4 Wykonawca na podstawie otrzymanego zamówienia ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i skuteczne dostarczenie do Odbiorcy awiza w formie faxu informującego o planowanym miejscu, terminie i wielkości partii dostawy, nie później niż do godz. 14:00 na 2 dni poprzedzające ujawniony w treści awiza termin dostawy. 4.5 Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, z zaplombowanymi komorami autocysterny, zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym urządzeniem - odmierzaczem w jednostkach miary - litr oraz drukarkę umożliwiającą wydanie raportu (dowodu wydania) o ilości dostarczonego paliwa do konkretnej kotłowni. 4.6 Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według RID/ADR. 4.7 Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną Odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego, jednego rodzaju i gatunku identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub WZ) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości lub innym dokumentem potwierdzającym jakość dostarczonego towaru (np. raport z badań), zrealizowaną jednego dnia. 4.8 Przyjęcie partii dostawy przez Odbiorcę będzie realizowane w dni i godziny robocze, w ustalonych przez Wykonawcę z Odbiorcą godzinach. 4.9 Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu napełnienia zbiornika magazynowego Odbiorcy i potwierdzenia przez Odbiorcę odebrania partii oleju opałowego w dokumencie przewozowym. 4.10 Jeżeli Odbiorca nie zgłosi zamówienia do 25 dnia danego miesiąca na ilość określoną w Planie dostaw na dany okres, to dostawy te Wykonawca dostarczy Odbiorcy w okresach następnych z zachowaniem zasad określonych w § 5 ust. 2 i 3 nie później jednak niż do dnia 15.12.2014 r. Jeżeli Odbiorca zgłosi zamówienie na wcześniejszy okres Planu dostaw, to dostawy te Wykonawca dostarczy Odbiorcy w ilościach i terminie określonym w tym zamówieniu, z zachowaniem zasad określonych w § 5 ust. 2 i 3. 4.11 Przyjęcie partii oleju opałowego musi być udokumentowane Protokołem przyjęcia, komisyjnie sporządzonym i podpisanym przez magazyniera Odbiorcy lub innego upoważnionego przedstawiciela Odbiorcy (np. druk MON-Gm32), opatrzonym pieczęcią i zatwierdzonym przez Kierownika Infrastruktury lub osobę upoważnioną przez Kierownika Infrastruktury, który powinien zawierać: numer protokołu (kolejny numer z rejestru); nazwę Wykonawcy i Odbiorcy; numer dokumentu przewozowego; datę przyjęcia oleju opałowego; nazwę rodzaju i gatunku oleju opałowego; jednostkę (jednostki) miary; ilość, obowiązującą cenę jednostkową brutto za 1 litr i wartość brutto przyjętego oleju opałowego; 4.12 Warunkiem przyjęcia partii dostawy przez Odbiorcę jest dostarczenie przez Wykonawcę do Odbiorcy następujących dokumentów dostawy: 4.12.1) dokumentu przewozowego (list przewozowy, WZ Wykonawcy) zawierającego następujące dane: numer dokumentu przewozowego; nazwę i adres Odbiorcy, miejsce dostawy; numery (oznaczenia) plomb zapewniających nienaruszalność partii dostaw w komorach autocysterny; wielkość zrealizowanej partii dostawy wyrażoną w litrach rzeczywistych i przeliczonych na warunki w temperaturze +15 oC w oparciu o dokonany przez Wykonawcę pomiar gęstości i temperatury oleju opałowego w komorze autocysterny w warunkach rzeczywistych, przed napełnieniem zbiornika magazynowego u Odbiorcy; datę zrealizowanej partii dostawy. Upoważniony przedstawiciel Odbiorcy potwierdza na dokumencie przewozowym przyjęcie partii dostawy oleju opałowego własnoręcznym czytelnym podpisem z podaniem daty przyjęcia tej partii. 4.12.2) raportu (dokumentu wydania) z drukarki samochodowej (autocysterny) o ilości dostarczonego oleju opałowego do konkretnej kotłowni. 4.12.3) certyfikatu (świadectwa) jakości lub innego dokumentu potwierdzającego jakość dostarczonego towaru (np. raport z badań), zawierającego dane określone w § 6 ust. 4.13 Brak któregokolwiek z dokumentów określonych w § 5 ust. 12 lub jego błędne wypełnienie spowoduje wstrzymanie odbioru towaru. 4.14 Wykonawca prześle niezwłocznie Odbiorcy kopię faktury na dostarczoną mu partię oleju opałowego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia przekazania dostawy. 4.15 Z chwilą pokwitowania dostawy w dokumencie przewozowym prawo własności przesyłki i ryzyko utraty, ubytku lub uszkodzenia przechodzi z Wykonawcy na Odbiorcę. 4.16 W dniu pierwszej dostawy Wykonawca przekaże Odbiorcy kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami). 4.17 Zamawiający zastrzega sobie możliwość (bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego) : 4.17.1 zmniejszenia ilości dostarczanego oleju opałowego o nie więcej niż 45 % (max 43 290 litrów) łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw, w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego zmniejszonych potrzeb na podstawie Korekty planu dostaw stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej umowy. 4.17.2 zwiększenia ilości dostaw u jednego Odbiorcy kompensując to zmniejszeniem ilości dostaw u drugiego Odbiorcy, w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego przesunięcia dostaw oleju opałowego na podstawie Korekty planu dostaw. 4.18 Niewykorzystanie przez Zamawiającego ilości oleju nie daje podstaw po stronie Wykonawcy roszczenia o zapłatę niewykorzystanej części. 5. Przedmiot zamówienia został zawarty w załącznikach nr 9 (plan dostaw),10 (szczegółowe zamówienie), 11 (korekta planu) do niniejszej SIWZ. 6. WYMAGANIA JAKOŚCIOWE 1. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2011, co powinno być odzwierciedlone w formie dokumentu-certyfikatu (świadectwa) jakości lub innego dokumentu potwierdzającego jakość dostarczonego towaru (np. raport z badań), wydanego przez niezależny podmiot, dostarczonego na każdą partię dostawy. 2. Dokument potwierdzający jakość partii oleju opałowego powinien określać rzeczywiste parametry fizyko - chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych § 1 niniejszej umowy. Certyfikat jakości lub inny równoważny dokument powinien być wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy. Certyfikat powinien ponadto zawierać: nazwę i adres podmiotu wystawiającego certyfikat oraz datę jego wystawienia, imię i nazwisko przedstawiciela podmiotu wystawiającego certyfikat, numer identyfikacyjny, nazwę oleju opałowego, miejsce załadunku i pobrania próbek, datę wykonania analizy, wyniki badań, odniesienia wyników badań do zgodności z PN-C-96024:2011, gęstość oleju opałowego w temperaturze +15 oC, 3. W odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie Deklaracja zgodności wyrobu wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010 zawierającą dane określone w pkt. 2 i pkt. 1. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych u Odbiorcy (z komory autocysterny przed napełnieniem zbiornika magazynowego Odbiorcy) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub akredytowane laboratorium badawcze działające na zlecenie Zamawiającego, posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy w § 1. 5. Przedstawicielem Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 6. w rozumieniu niniejszego paragrafu jest kierowca, wskazany z imienia i nazwiska w liście przewozowym, wystawionym przez Wykonawcę na inspekcjonowaną partię towaru. 6. Wykonawca ma prawo wyznaczyć inną osobę niż kierowca do występowania w jego imieniu w trakcie inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych, wówczas jednak taka osoba musi posiadać odpowiednie pełnomocnictwo Wykonawcy do występowania w jego imieniu w trakcie inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych. 7. Pobrane próbki zostaną zaplombowane przez przedstawiciela Wykonawcy, Odbiorcę i laboratorium akredytowane z tym, że próbkę rozjemczą Odbiorca przekazuje laboratorium akredytowanemu, pozostałe dwie próbki pozostają w dyspozycji Wykonawcy - jedna próbka i Odbiorcy - jedna próbka. 8. Z przeprowadzonych czynności upoważniony przedstawiciel Wykonawcy i Odbiorca przy udziale akredytowanego laboratorium sporządzają protokół z inspekcyjnego pobrania próbek w tym jednej próbki rozjemczej, który powinien zawierać: nazwę oleju opałowego, wielkość partii dostawy, nr dokumentu przewozowego, o którym mowa w § 5 ust. 12 identyfikującego wielkość partii dostawy, miejsce, datę i godzinę pobrania próbek i sporządzenia protokołu, opis sposobu pobrania próbek, zaplombowania (rodzaj i numery plomb) i zabezpieczenia próbki rozjemczej przez Wykonawcę, Odbiorcę oraz laboratorium akredytowane, podpisy komisji: przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego lub Odbiorcy oraz laboratorium akredytowanego. W/w protokół powinien zostać niezwłocznie przesłany przez Odbiorcę do Zamawiającego w formie faksu, a następnie pocztą. Brak udziału przedstawiciela Wykonawcy mimo jego skutecznego uprzedniego powiadomienia przez Zamawiającego lub odmowa udziału w czynności pobrania próbek (podpisania protokołu) przez przedstawiciela Wykonawcy zostanie odnotowana w protokole i będzie rozumiana jako świadome zrzeczenie się prawa reprezentacji Wykonawcy w procedurze badań inspekcyjnych. 9. Wydane orzeczenie laboratorium akredytowanego z badań inspekcyjnych (wyniki analizy próbki rozjemczej z uwzględnieniem dopuszczonych błędów pomiaru) strony umowy traktować będą jako ostateczne. Koszty analizy ponosi Wykonawca, jeżeli jej wyniki nie będą spełniać wymagań określonych w § 1, w przeciwnym przypadku koszty te ponosi Zamawiający...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10 - Niskosiarkowe oleje palne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Z. Niziński Zdzisław Niziński, ul. Serocka 11 A, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 367593,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 347813,36

  • Oferta z najniższą ceną: 347813,36 / Oferta z najwyższą ceną: 361959,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.