eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz › Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz



Ogłoszenie z dnia 2024-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Zagórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd245a9b-bf49-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd245a9b-bf49-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075664/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Przebudowa dróg w miejscowości Zagórz 1
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę drogi gminnej – ul. Fabryczna, Osiedle Zasław, w tym należy wykonać:
a) naprawę poboczy
b) roboty ziemne
c) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
d) nawierzchnię
2) Przebudowę drogi gminnej - ul. Nowa, Osiedle Leska Góra-Żabnik, w tym należy wykonać:
a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) podbudowy
d) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
e) nawierzchnię
f) zjazdy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 220942,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Przebudowa dróg w miejscowości Zagórz 2
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę dróg gminnych - ul. Łowiecka, ul. Pola, na Osiedlu Pod Klasztorem-Skowronówka, w tym należy wykonać:
a) roboty przygotowawcze
b) naprawy poboczy
c) roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki
d) roboty ziemne
e) podbudowy
f) zjazdy
g) nawierzchnię
2) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 1326 na Osiedlu Wielopole, w tym należy wykonać:
a) roboty przygotowawcze
b) naprawę poboczy
c) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych
d) roboty ziemne
e) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
f) zjazdy
g) nawierzchnię
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 801582,29 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Przebudowa dróg w miejscowości Zagórz 3
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę dróg gminnych - ul. Kusocińskiego, ul. Zielna na Osiedlu Dolina, w tym należy wykonać:
a) roboty pomiarowe
b) roboty ziemne
c) wyrównanie istniejącej podbudowy
d) zjazdy
e) nawierzchnię
2) przebudowę drogi gminnej - ul. Graniczna, Zagórz wraz z budową odcinka oświetlenia ulicznego, w tym należy wykonać:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) roboty ziemne
c) podbudowy
d) nawierzchnię bitumiczną
e) pobocza tłuczniowe
f) odwodnienie liniowe na zjazdach
g) zjazdy indywidualne – przełożenie kostki na istniejących zjazdach i dojściach
h) oświetlenie uliczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1553388,21 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - Modernizacja drogi wraz z budową oświetlenia drogowego
i przebudową kanalizacji deszczowej przy UMIG w Zagórzu
Zadanie obejmuje:
1) modernizację drogi dojazdowej wraz z miejscami postojowymi, budowę oświetlenia drogowego i przebudowę kanalizacji deszczowej przy Urzędzie Miasta i Gminy w Zagórzu, w tym należy wykonać:
a) roboty pomiarowe
b) roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki
c) rozebranie mechaniczne nawierzchni
d) rozebranie mechaniczne podbudowy
e) roboty ziemne
f) podbudowy
g) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
h) nawierzchnię
i) budowę oświetlenia drogowego
j) przebudowę kanalizacji deszczowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 4).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

4.5.5.) Wartość części: 569727,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - Przebudowa drogi w miejscowości Zahutyń
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 105, 242, 246 w miejscowości Zahutyń, w tym należy wykonać:
a) demontaż oraz ponowny montaż elementów oznakowania (oznakowanie pionowe)
b) roboty ziemne
c) podbudowy
d) przebudowę zjazdów zwykłych (indywidualnych) wraz z przepustami oraz podbudową pod nawierzchnię
e) wymianę istniejących przepustów pod koroną drogi
f) nawierzchnie
g) zjazdy
h) pobocza
i) umocnienie skarp
j) odcinkowy montaż barier drogowych
k) wycinka dwóch drzew
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 5).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 901391,87 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - Modernizacja mostka w miejscowości Zahutyń
Zadanie obejmuje:
1) modernizacje mostka położonego na potoku Brodek w ciągu drogi wewnętrznej w miejscowości Zahutyń, w tym należy wykonać
a) rozbiórkę konstrukcji betonowych
b) wywóz gruzu z terenu rozbiórki
c) roboty przygotowawczo-wykończeniowe
d) roboty ziemne
e) mostek wraz z nawierzchnią
f) umocnienie potoku
g) montaż poręczy ochronnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

4.5.5.) Wartość części: 162601,61 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - Przebudowa dróg w miejscowości Łukowe
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę drogi gminnej Łukowe – Czaszyn, w tym należy wykonać:
a) rozebranie mechaniczne podbudowy
b) rozebranie mechaniczne nawierzchni
c) roboty ziemne
d) podbudowę
e) wyrównanie istniejącej podbudowy
f) zjazdy
g) nawierzchnię
2) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działkach o nr ewid. 106/3, 120/2, 122/5, 122/2, 440 w miejscowości Łukowe, w tym należy wykonać:
a) naprawę poboczy
b) roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki
c) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych
d) roboty ziemne
e) podbudowę
f) zjazdy
g) nawierzchnię
3) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 432/1
w miejscowości Łukowe, w tym należy wykonać:
a) mechaniczne karczowanie pni
b) roboty ziemne
c) podbudowy
d) nawierzchnie
4) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 421
w miejscowości Łukowe, w tym należy wykonać:
a) roboty ziemne
b) podbudowy
c) zjazdy
d) nawierzchnię
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 7).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 498667,75 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - Przebudowa dróg w miejscowościach Tarnawa Górna i Tarnawa Dolna
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 1591/1
w miejscowości Tarnawa Górna, w tym należy wykonać:
a) roboty pomiarowe
b) rozbiórkę rur pod zjazdami
c) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych
d) roboty ziemne
e) odwodnienie
f) wyrównanie istniejącej podbudowy
g) zjazdy
h) podbudowy
i) nawierzchnie
2) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 1583
w miejscowości Tarnawa Górna, w tym należy wykonać:
a) roboty przygotowawcze
b) odwodnienie
c) podbudowy
d) zjazdy
e) nawierzchnie
3) przebudowę drogi gminnej Szuszków w miejscowości Tarnawa Dolna, w tym należy wykonać:
a) naprawy poboczy wykonywane mechanicznie
b) roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki
c) rozbiórkę chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych
d) podbudowy
e) zjazdy
f) nawierzchnię
g) wyrównanie istniejącej podbudowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 8).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 536071,56 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 - Przebudowa dróg w miejscowości Poraż oraz Morochów
Zadanie obejmuje:
1) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 102
ul. Dworska w miejscowości Poraż, w tym należy wykonać:
a) roboty przygotowawcze
b) naprawy poboczy
c) roboty remontowe z wywozem materiału z rozbiórki
d) roboty ziemne
e) podbudowy
f) zjazdy
g) nawierzchnię
2) przebudowę drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ewid. 2/30
w miejscowości Morochów, w tym należy wykonać:
a) roboty pomiarowe
b) wyrównanie istniejącej podbudowy
c) podbudowy
d) zjazdy
e) nawierzchnie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej stanowiącej jednolicie Załącznik Nr 1 do SWZ (Część 9).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233228-3 - Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 477847,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220065,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371293,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220065,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220065,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 841085,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1341326,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 841085,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 841085,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1779085,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2937750,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1779085,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1779085,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587017,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850627,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587017,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587017,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921425,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1482109,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921425,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 921425,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224412,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1149359,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224412,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224412,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633163,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 914359,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633163,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633163,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456030,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737458,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456030,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa Transportowo Budowlana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371006245

7.3.3) Ulica: 50

7.3.4) Miejscowość: Zawadka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-711

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456030,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.