eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa oleju opałowego lekkiego do Grup Zabezpieczenia (Sekcji Obsługi Infrastruktury) w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-19

Białystok: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Grup Zabezpieczenia (Sekcji Obsługi Infrastruktury) w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer ogłoszenia: 472114 - 2013; data zamieszczenia: 19.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Grup Zabezpieczenia (Sekcji Obsługi Infrastruktury) w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych w rejonie działania 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białystok w 2014 roku. Olej opałowy lekki (CPV 09135100-5) powinien spełniać n/w wymagania określone w normie PN-C-96024: 2011: wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg; temperatura zapłonu min. +56 st. C; zawartość siarki max. 0,2 % (m/m); temperatura krzepnięcia nie wyższa niż -20 st. C; gęstość w temperaturze +15 st. C max. 860 kg/m3 2. Wielkość zamówienia: Rodzaj oleju opałowego: olej opałowy lekki, jm. 1000 litrów; Ilość (w tys. litrów): 96,2; Wadium (złotych): 8 000 - przy temperaturze referencyjnej 15 st. C 3.Sposób, ilość i miejsce dostawy 3.1 Szczegółowe miejsca, terminy i ilości dostaw oleju opałowego określa Plan dostaw oleju opałowego dla Grup Zabezpieczenia/Sekcji Obsługi Infrastruktury w rejonie działania 25 WOG w Białymstoku w 2014 roku - zał. nr 9 do niniejszej umowy 3.2 Zawarte w Planie dostaw ilości i miejsce dostaw, wielkości partii oraz terminy mogą ulec zmianie ze względu na warunki atmosferyczne oraz bieżące potrzeby kotłowni. 3.3 W takim przypadku Zamawiający dokona zmniejszenia u Odbiorcy lub przesunięcia między Odbiorcami ilości dostaw oleju opałowego w danym miesiącu na 7 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, na podstawie Korekty planu dostaw stanowiącym zał. nr 4 do wzoru umowy. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości (bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego) zmniejszenie ilości dostarczanego oleju opałowego do 25 WOG o nie więcej niż 45% (max. 43 290 litrów) łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw. 3.5 Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu napełnienia zbiornika magazynowego Odbiorcy i odebrania przez Odbiorcę partii oleju opałowego poprzez potwierdzenie na dokumencie przewozowym. Szczegółowe uwarunkowania są zawarte w § 5. wzoru umowy, załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 4. WARUNKI DOSTAWY/ODBIORU 4.1 Plan dostaw stanowiący załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ określa miejsca i ilości dostaw pozostające do dyspozycji Odbiorców w poszczególnych okresach (miesiącach) dostaw. 4.2Przed rozpoczęciem realizacji Planu dostaw Wykonawca dokona z Odbiorcą roboczych uzgodnień organizacyjno - technicznych w zakresie sposobu odbioru partii dostawy, w tym: sprawdzenia możliwości awizowania dostaw partii oleju opałowego do Odbiorcy, zaplombowania tych partii oraz wzorów plomb. 4.3 W oparciu o plan, o którym mowa w ust. 2. Odbiorca na 5 dni przed planowanym przez niego terminem dostawy, prześle Wykonawcy Szczegółowe zamówienie sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do umowy z podaniem żądanej ilości partii dostawy oraz miejsca i terminu realizacji partii dostawy. 4.4 Wykonawca na podstawie otrzymanego zamówienia ponosi odpowiedzialność za prawidłowe i skuteczne dostarczenie do Odbiorcy awiza w formie faxu informującego o planowanym miejscu, terminie i wielkości partii dostawy, nie później niż do godz. 14:00 na 2 dni poprzedzające ujawniony w treści awiza termin dostawy. 4.5 Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi, z zaplombowanymi komorami autocysterny, zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym urządzeniem - odmierzaczem w jednostkach miary - litr oraz drukarkę umożliwiającą wydanie raportu (dowodu wydania) o ilości dostarczonego paliwa do konkretnej kotłowni. 4.6 Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych według RID/ADR. 4.7 Przez partię dostawy rozumie się dostarczoną Odbiorcy autocysterną jednorazową dostawę oleju opałowego, jednego rodzaju i gatunku identyfikowaną dokumentem przewozowym (np. list przewozowy lub WZ) oraz certyfikatem (świadectwem) jakości lub innym dokumentem potwierdzającym jakość dostarczonego towaru (np. raport z badań), zrealizowaną jednego dnia. 4.8 Przyjęcie partii dostawy przez Odbiorcę będzie realizowane w dni i godziny robocze, w ustalonych przez Wykonawcę z Odbiorcą godzinach. 4.9 Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko (w cenę oleju opałowego wchodzą wszelkie koszty: olej opałowy, transport, podatki, ubezpieczenia oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą) do momentu napełnienia zbiornika magazynowego Odbiorcy i potwierdzenia przez Odbiorcę odebrania partii oleju opałowego w dokumencie przewozowym. 4.10 Jeżeli Odbiorca nie zgłosi zamówienia do 25 dnia danego miesiąca na ilość określoną w Planie dostaw na dany okres, to dostawy te Wykonawca dostarczy Odbiorcy w okresach następnych z zachowaniem zasad określonych w § 5 ust. 2 i 3 nie później jednak niż do dnia 15.12.2014 r. Jeżeli Odbiorca zgłosi zamówienie na wcześniejszy okres Planu dostaw, to dostawy te Wykonawca dostarczy Odbiorcy w ilościach i terminie określonym w tym zamówieniu, z zachowaniem zasad określonych w § 5 ust. 2 i 3. 4.11 Przyjęcie partii oleju opałowego musi być udokumentowane Protokołem przyjęcia, komisyjnie sporządzonym i podpisanym przez magazyniera Odbiorcy lub innego upoważnionego przedstawiciela Odbiorcy (np. druk MON-Gm32), opatrzonym pieczęcią i zatwierdzonym przez Kierownika Infrastruktury lub osobę upoważnioną przez Kierownika Infrastruktury, który powinien zawierać: numer protokołu (kolejny numer z rejestru); nazwę Wykonawcy i Odbiorcy; numer dokumentu przewozowego; datę przyjęcia oleju opałowego; nazwę rodzaju i gatunku oleju opałowego; jednostkę (jednostki) miary; ilość, obowiązującą cenę jednostkową brutto za 1 litr i wartość brutto przyjętego oleju opałowego; 4.12 Warunkiem przyjęcia partii dostawy przez Odbiorcę jest dostarczenie przez Wykonawcę do Odbiorcy następujących dokumentów dostawy: 4.12.1) dokumentu przewozowego (list przewozowy, WZ Wykonawcy) zawierającego następujące dane: numer dokumentu przewozowego; nazwę i adres Odbiorcy, miejsce dostawy; numery (oznaczenia) plomb zapewniających nienaruszalność partii dostaw w komorach autocysterny; wielkość zrealizowanej partii dostawy wyrażoną w litrach rzeczywistych i przeliczonych na warunki w temperaturze +15 oC w oparciu o dokonany przez Wykonawcę pomiar gęstości i temperatury oleju opałowego w komorze autocysterny w warunkach rzeczywistych, przed napełnieniem zbiornika magazynowego u Odbiorcy; datę zrealizowanej partii dostawy. Upoważniony przedstawiciel Odbiorcy potwierdza na dokumencie przewozowym przyjęcie partii dostawy oleju opałowego własnoręcznym czytelnym podpisem z podaniem daty przyjęcia tej partii. 4.12.2) raportu (dokumentu wydania) z drukarki samochodowej (autocysterny) o ilości dostarczonego oleju opałowego do konkretnej kotłowni. 4.12.3) certyfikatu (świadectwa) jakości lub innego dokumentu potwierdzającego jakość dostarczonego towaru (np. raport z badań), zawierającego dane określone w § 6 ust. 4.13 Brak któregokolwiek z dokumentów określonych w § 5 ust. 12 lub jego błędne wypełnienie spowoduje wstrzymanie odbioru towaru. 4.14 Wykonawca prześle niezwłocznie Odbiorcy kopię faktury na dostarczoną mu partię oleju opałowego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia przekazania dostawy. 4.15 Z chwilą pokwitowania dostawy w dokumencie przewozowym prawo własności przesyłki i ryzyko utraty, ubytku lub uszkodzenia przechodzi z Wykonawcy na Odbiorcę. 4.16 W dniu pierwszej dostawy Wykonawca przekaże Odbiorcy kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2001 r., Nr 11, poz. 84 z późn. zmianami). 4.17 Zamawiający zastrzega sobie możliwość (bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego) : 4.17.1 zmniejszenia ilości dostarczanego oleju opałowego o nie więcej niż 45 % (max 43 290 litrów) łącznej ilości dostaw ujętej w Planie dostaw, w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego zmniejszonych potrzeb na podstawie Korekty planu dostaw stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej umowy. 4.17.2 zwiększenia ilości dostaw u jednego Odbiorcy kompensując to zmniejszeniem ilości dostaw u drugiego Odbiorcy, w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego przesunięcia dostaw oleju opałowego na podstawie Korekty planu dostaw. 4.18 Niewykorzystanie przez Zamawiającego ilości oleju nie daje podstaw po stronie Wykonawcy roszczenia o zapłatę niewykorzystanej części. 5. Przedmiot zamówienia został zawarty w załącznikach nr 9 (plan dostaw),10 (szczegółowe zamówienie), 11 (korekta planu) do niniejszej SIWZ. 6. WYMAGANIA JAKOŚCIOWE 1. Dostarczony przedmiot umowy powinien spełniać wymagania określone w normie PN-C-96024:2011, co powinno być odzwierciedlone w formie dokumentu-certyfikatu (świadectwa) jakości lub innego dokumentu potwierdzającego jakość dostarczonego towaru (np. raport z badań), wydanego przez niezależny podmiot, dostarczonego na każdą partię dostawy. 2. Dokument potwierdzający jakość partii oleju opałowego powinien określać rzeczywiste parametry fizyko - chemiczne w odniesieniu do wymagań określonych § 1 niniejszej umowy. Certyfikat jakości lub inny równoważny dokument powinien być wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy. Certyfikat powinien ponadto zawierać: nazwę i adres podmiotu wystawiającego certyfikat oraz datę jego wystawienia, imię i nazwisko przedstawiciela podmiotu wystawiającego certyfikat, numer identyfikacyjny, nazwę oleju opałowego, miejsce załadunku i pobrania próbek, datę wykonania analizy, wyniki badań, odniesienia wyników badań do zgodności z PN-C-96024:2011, gęstość oleju opałowego w temperaturze +15 oC, 3. W odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie Deklaracja zgodności wyrobu wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN ISO/IEC 17050-1:2010 zawierającą dane określone w pkt. 2 i pkt. 1. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych u Odbiorcy (z komory autocysterny przed napełnieniem zbiornika magazynowego Odbiorcy) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub akredytowane laboratorium badawcze działające na zlecenie Zamawiającego, posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy w § 1. 5. Przedstawicielem Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 6. w rozumieniu niniejszego paragrafu jest kierowca, wskazany z imienia i nazwiska w liście przewozowym, wystawionym przez Wykonawcę na inspekcjonowaną partię towaru. 6. Wykonawca ma prawo wyznaczyć inną osobę niż kierowca do występowania w jego imieniu w trakcie inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych, wówczas jednak taka osoba musi posiadać odpowiednie pełnomocnictwo Wykonawcy do występowania w jego imieniu w trakcie inspekcjonowania i pobrania próbek do badań laboratoryjnych. 7. Pobrane próbki zostaną zaplombowane przez przedstawiciela Wykonawcy, Odbiorcę i laboratorium akredytowane z tym, że próbkę rozjemczą Odbiorca przekazuje laboratorium akredytowanemu, pozostałe dwie próbki pozostają w dyspozycji Wykonawcy - jedna próbka i Odbiorcy - jedna próbka. 8. Z przeprowadzonych czynności upoważniony przedstawiciel Wykonawcy i Odbiorca przy udziale akredytowanego laboratorium sporządzają protokół z inspekcyjnego pobrania próbek w tym jednej próbki rozjemczej, który powinien zawierać: nazwę oleju opałowego, wielkość partii dostawy, nr dokumentu przewozowego, o którym mowa w § 5 ust. 12 identyfikującego wielkość partii dostawy, miejsce, datę i godzinę pobrania próbek i sporządzenia protokołu, opis sposobu pobrania próbek, zaplombowania (rodzaj i numery plomb) i zabezpieczenia próbki rozjemczej przez Wykonawcę, Odbiorcę oraz laboratorium akredytowane, podpisy komisji: przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego lub Odbiorcy oraz laboratorium akredytowanego. W/w protokół powinien zostać niezwłocznie przesłany przez Odbiorcę do Zamawiającego w formie faksu, a następnie pocztą. Brak udziału przedstawiciela Wykonawcy mimo jego skutecznego uprzedniego powiadomienia przez Zamawiającego lub odmowa udziału w czynności pobrania próbek (podpisania protokołu) przez przedstawiciela Wykonawcy zostanie odnotowana w protokole i będzie rozumiana jako świadome zrzeczenie się prawa reprezentacji Wykonawcy w procedurze badań inspekcyjnych. 9. Wydane orzeczenie laboratorium akredytowanego z badań inspekcyjnych (wyniki analizy próbki rozjemczej z uwzględnieniem dopuszczonych błędów pomiaru) strony umowy traktować będą jako ostateczne. Koszty analizy ponosi Wykonawca, jeżeli jej wyniki nie będą spełniać wymagań określonych w § 1, w przeciwnym przypadku koszty te ponosi Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.10 - Niskosiarkowe oleje palne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.000,00 zł (osiem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają ważna koncesję w zakresie obrót paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (DZ.U. 2006, Nr 89 poz. 625 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada koncesję. Wymieniony dokument powinien być dostarczony i poświadczony za zgodność z oryginałem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie na dostawę oleju opałowego o wartości brutto nie mniejszej niż: 200.000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje co najmniej jedno zamówienie z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (osoba przewożąca olej opałowy), posiadającą uprawnienia ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych - obowiązek posiadania uprawnień wynikających z ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367 z poźn. zm.),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ewentualna zmiana postanowień umowy w trybie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 roku poz.907) wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, zmiany wartości umowy brutto w przypadku dostaw zaniechanych, zmiany ilości dostaw oleju spowodowanej nie dającymi się przewidzieć zmianami warunków atmosferycznych, zmian organizacyjnych, wzrostu cen oleju opałowego lekkiego powodującego wzrost wartości umowy. 2.W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność takich zmian zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony. 3.Spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 14 ust.5 umowy, (wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria Jawna (bud. nr 1 pok. 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.