eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-21

Bytom: Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych.
Numer ogłoszenia: 196224 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 119683 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa oraz montaż oddawczych skrzynek pocztowych, znormalizowanych, w budynkach zarządzanych przez ZBM Sp. z o.o.. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12.06.2003r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z dnia 24.07.2003 r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.). Skrzynki oddawcze winny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. z dnia 14 października 2003 r.) wydanego na podstawie art. 37 ust. 5 w/w ustawy. 2. Skrzynki oddawcze winny spełniające następujące warunki: - skrzynki płaskie, wyposażony w patentowy zamek bębenkowy, - kolor: szary, - komplet dwóch kluczy do każdej skrzynki, - drzwiczki otwierane na bok lub na dół, - klapka wrzutowa zabezpieczona przed wyjęciem korespondencji, - perforacja umożliwiająca podgląd zawartości, - zestawy skrzynek 2,3,4,5,6 lub 7 - modułowe, 3. Istniejące skrzynki pocztowe należy zdemontować w porozumieniu z właściwym Oddziałem Poczty Polskiej w celu zabezpieczenia korespondencji. Montaż nowych skrzynek należy przeprowadzić w tym samym dniu co demontaż istniejących. 4. Instalowane skrzynki należy oznaczyć cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali mieszkalnych. 5. Wykonawca dokona reperacji tynku oraz malowania fragmentu powierzchni ściany, z której zdemontowano starą skrzynkę. Dobór skrzynek w zestawach (szafkach) w odniesieniu do liczby lokali w posesji. Montaż skrzynek w ogólnie dostępnej części nieruchomości, uzgodnionej z administratorem budynku. Odpowiedzialność za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót (montażu). Przyjęcie robót, jako wykonanych, po ich uprzednim odbiorze przez administratora danego terenu. Wymagany minimalny 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane zamówienie publiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ADM-1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InPost Sp. z o.o., ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28352.50
  • Oferta z najniższą ceną: 27837 / oferta z najwyższą ceną: 45879.50
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ADM-6.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InPost Sp. z o.o., ul. Malborska 130, 30-624 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42102.50
  • Oferta z najniższą ceną: 41337 / oferta z najwyższą ceną: 68129.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.