eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Bytom: Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych.
Numer ogłoszenia: 119683 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa oraz montaż oddawczych skrzynek pocztowych, znormalizowanych, w budynkach zarządzanych przez ZBM Sp. z o.o.. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 12.06.2003r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z dnia 24.07.2003 r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm.). Skrzynki oddawcze winny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003 r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz. U. z dnia 14 października 2003 r.) wydanego na podstawie art. 37 ust. 5 w/w ustawy. 2. Skrzynki oddawcze winny spełniające następujące warunki: - skrzynki płaskie, wyposażony w patentowy zamek bębenkowy, - kolor: szary, - komplet dwóch kluczy do każdej skrzynki, - drzwiczki otwierane na bok lub na dół, - klapka wrzutowa zabezpieczona przed wyjęciem korespondencji, - perforacja umożliwiająca podgląd zawartości, - zestawy skrzynek 2,3,4,5,6 lub 7 - modułowe, 3. Istniejące skrzynki pocztowe należy zdemontować w porozumieniu z właściwym Oddziałem Poczty Polskiej w celu zabezpieczenia korespondencji. Montaż nowych skrzynek należy przeprowadzić w tym samym dniu co demontaż istniejących. 4. Instalowane skrzynki należy oznaczyć cyframi arabskimi odpowiadającymi numerom samodzielnych lokali mieszkalnych. 5. Wykonawca dokona reperacji tynku oraz malowania fragmentu powierzchni ściany, z której zdemontowano starą skrzynkę. Dobór skrzynek w zestawach (szafkach) w odniesieniu do liczby lokali w posesji. Montaż skrzynek w ogólnie dostępnej części nieruchomości, uzgodnionej z administratorem budynku. Odpowiedzialność za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót (montażu). Przyjęcie robót, jako wykonanych, po ich uprzednim odbiorze przez administratora danego terenu. Wymagany minimalny 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane zamówienie publiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1), 2) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 w/w ustawy (załącznik nr 2), 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 5) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - spełnienie powyższego warunku nastąpi poprzez złożenie co najmniej 2 referencji lub dokumentów potwierdzających rzetelne wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia (załącznik nr 3), 6) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 150 000 zł; ważna na dzień składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę, 7) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia, określającą szczegóły udzielenia zamówienia pobierać można w Dziale Zamówień (pok. Nr 306 II p.) ZBM Sp. z o.o. Bytom ulica Kolejowa 2a od godz. 9 do 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty składać należy osobiście lub przesłać na adres: ZBM Sp. z o.o., 41-902 Bytom, ulica Kolejowa 2a, Dział Zamówień, pokój numer 306..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ADM - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż oddawczych skrzynek pocztowych, znormalizowanych w rejonie ADM - 1 - 1031 - sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.20-9, 93.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ADM - 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oraz montaż oddawczych skrzynek pocztowych, znormalizowanych w rejonie ADM - 6 - 1531 - sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.51.29.20-9, 93.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.