eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Remont mostu gminnego Jasnowice Szymcze 617 089 S w Istebnej w km 0+0.000 - w ramach usuwania skutków powodzi z września 2010 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Istebna: Remont mostu gminnego Jasnowice Szymcze 617 089 S w Istebnej w km 0+0.000 - w ramach usuwania skutków powodzi z września 2010 roku
Numer ogłoszenia: 195889 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159285 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej, Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu gminnego Jasnowice Szymcze 617 089 S w Istebnej w km 0+0.000 - w ramach usuwania skutków powodzi z września 2010 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych pn: Remont mostu gminnego Jasnowice - Szymcze 617 089 S w Istebnej km 0+0.000 w ramach usuwania skutków powodzi z września 2010 roku W ramach zadania nie zmieni się sposób zagospodarowania terenu. Nie będzie dokonywana zmiana lokalizacji obiektu. Oś mostu pozostanie niezmieniona. Zaprojektowano most jednoprzęsłowy, płytowy o konstrukcji betonowej, oparty na żelbetowych podporach. Obiekt w planie znajduje się na prostej, a w profilu w spadku podłużnym i=1%, jezdnia ukształtowana jest w spadku daszkowym równym 2,0%. Most zaprojektowano zgodnie z wymaganiami rozporządzenia (9) na klasę B obciążenia taborem samochodowym (wg PN-85/S-10030). Zaprojektowano przyczółki żelbetowe, pełnościenne posadowione bezpośrednio na gruncie. Przyczółki posiadają ciosy podłożyskowe o wysokości dostosowanej do rzędnych spodu konstrukcji ustroju nośnego. W tylnej części ścianek żwirowych przyczółków wykształcono wsporniki pod płyty przejściowe o wysięgu 0,35 m. Zaprojektowano płyty przejściowe o długości 4,50 m i grubości 0,25 m. Zbrojenie przyczółków zaprojektowano ze stali BSt500S. Pod fundamentami przyczółków należy wykonać warstwę wyrównawczą o grubości 15 cm z betonu B15 (C12/15). Konstrukcję nośną mostu stanowi jednoprzęsłowa płyta betonowa z elementami nośnymi w formie belek prefabrykowanych typu Kujan NG 18 o długości 18,0 m, zespolonymi monolityczną płytą żelbetową. Wysokość ustroju nośnego wynosi od 0,87 m (linia załamania spadków) do 0,93 m (w środku przekroju poprzecznego). W strefie podparć (nad projektowanymi łożyskami) wykonstruowano belkę podwalinową o wysokości 0,40 m i szerokości 1,20 m Rozpiętość teoretyczna przęsła równa jest 18,40 m. Długość całkowita ustroju nośnego równa jest 19,30 m. Szerokość ustroju nośnego na przeważającej długości równa 5,70 m, przy przyczółku od strony Jasnowic zwiększa się do 9,47 m. Takie ukształtowanie ustroju nośnego wynikło z konieczności wykonstruowania skrzyżowania dróg gminnych w obrębie mostu. Płyta ustroju nośnego wykonana jest w spadku daszkowym równym 2,0%, pod kapami zastosowano przeciwspadek 4% w kierunku jezdni. W przekroju podłużnym płyta znajduje się w jednostronnym spadku równym 1% w kierunku Istebnej. Zbrojenie ustroju nośnego - zespalającej płyty betonowej wykonywanej na budowie, zaprojektowano ze stali zbrojeniowej BSt500S. 1) Podstawowe parametry techniczne projektowanego obiektu: Długość całkowita obiektu (łącznie z płytami przejściowymi) 29,20 m; Długość ustroju nośnego 19,30 m, Rozpiętość teoretyczna 18,40 m; Światło poziome 17,20 m; Szerokość całkowita 6,20 m; Spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2,0%; Kąt skosu 90o. 2) Przekrój poprzeczny na obiekcie: Szerokość jezdni: 2x2,50 = 5,00 m; Gzyms z bariero-poręczą 2 x 0,60 = 1,20 m; Łącznie: 6,20 m. 3) Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe: Ustrój nośny: belka Kujan NG beton B50 (C40/50); płyty zespalającej beton B35 (C30/37); Przyczółki: beton B35 (C30/37), stal zbrojeniowa A - IIIN BSt500S, Płyty przejściowe: beton B35 (C30/37), stal zbrojeniowa A - IIIN BSt500S, Kapy: beton B35 (C30/37), stal zbrojeniowa A - IIIN BSt500S. 4) Izolacja: Górną powierzchnię płyty ustroju nośnego oraz płyt przejściowych zabezpiecza się jednowarstwową izolacją z papy zgrzewalnej nie wymagającej warstwy ochronnej. Stykające się z gruntem powierzchnie fundamentów, trzonów, zaizolowane zostaną materiałem powłokowym z roztworu asfaltowego do stosowania na zimno ( liczba warstw wg instrukcji stosowania danego materiału). Od strony nasypu na korpusach ułożony zostanie geokompozyt drenażowy. 5) Nawierzchnia: Konstrukcja nawierzchni na obiekcie: 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8; 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16. Między krawężnikiem a warstwą ścieralną w warstwie ścieralnej należy zastosować bitumiczną taśmę uszczelniającą. W strefie płyt przejściowych konstrukcja nawierzchni składa się z: w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8; gr. 4 cm; w-wy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16; gr. 5 cm; podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/63; gr. 20÷70cm; 6) Kapy i krawężniki: Zaprojektowano kapy grubości 0,24 m wylewane na mokro posiadające przy zewnętrznych krawędziach wykształcone gzymsy monolityczne o wymiarach 0,25x0,55 m. Od strony jezdni kapy ograniczone są krawężnikiem kamiennym 20x20 cm. Krawężnik wystaje ponad poziom nawierzchni 14 cm. Na odcinkach dojazdów zastosowano krawężniki kamienne 20x30 cm na ławie betonowej B20 z oporem. Zakotwienie kap stanowią pręty w postaci pętli wypuszczone z płyty ustroju nośnego. W kapach należy przed betonowaniem umieścić typowe kotwy bariero poręczy. 7) Dylatacja: Na styku mostu z nasypem drogowym zastosowano dylatacje bitumiczne szczelne, dostosowane do przenoszenia przesuwów ?25 mm. 8) Łożysko: Ustrój nośny został oparty na podporach poprzez łożyska garnkowe. Zastosowano łożyska o nośności 2,5 MN. Minimalna nośność łożyska stałego na siły poziome powinna wynosić 0,07xVmax, a łożysk jednokierunkowo przesuwnych na siły poziome powinna wynosić 0,05xVmax. Łożyska powinny zapewniać swobodę przesuwów min. ?25 mm w kierunku podłużnym oraz ?10 mm w kierunku poprzecznym. 9) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Na krawędziach obiektu zastosowano bariero poręcze sztywne ze słupkami co 1 m. Wysokość górnej krawędzi prowadnicy bariery powinna wynosić 75 cm od poziomu góry krawężnika. Na długości łuków kołowych skrzyżowania zaprojektowano ułożenie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie oporowej z betonu B20. Ponadto wzdłuż skrzyżowania przewidziano wykonanie barier ochronnych SP-06. 10) Płyty przejściowe: Na połączeniu nasypu drogowego z obiektem zaprojektowano płyty przejściowe monolityczne o długości 4,50 i grubości 0,25 m oparte jedną krawędzią na wsporniku wykonstruowanym ze ścianki żwirowej przyczółka, a drugą na nasypie. 11) Zasypki: Grunt zasypki powinien być przepuszczalny, niewysadzinowy, możliwie jednorodny. Zasypkę podpór należy wykonać z pospółki i piasku. Wskaźnik zagęszczenia powinien wynosić Is=1,0. 12) Umocnienie koryta: W ramach inwestycji projektuje się wykonanie umocnienia skarp koryta rzeki Olzy w obrębie mostu za pomocą koszy siatkowo-kamiennych. W stanie istniejącym, od strony górnej wody na brzegu lewym, wzdłuż istniejącej drogi prowadzącej do tartaku, wykonane są już do wysokości 2,0 m kosze siatkowo - kamienne. Prace budowlane wymagać będą rozebrania tych koszy na długości 6 m licząc od istniejącego mostu w górę rzeki. Po wybudowaniu mostu umocnienie to zostanie odtworzone do wysokości 2,0 m - kosze o wymiarach 1,00x0,50+1,00x0,50+0,75x0,5+0,50x0,50 m. Ponadto, umocnienie koszami siatkowo kamiennymi zaprojektowano na pozostałych skarpach przy obiekcie na długości 5,0 m powyżej i 10,0 m poniżej mostu - kosze 0,75x0,5 +0,75x0,5+0,50x0,50 m. Wzdłuż w/w umocnień, na dnie rzeki, ułożone zostaną również kosze o wymiarach 1,50x0,50 m. Dno cieku pod obiektem oraz po 5,0 m przed i za mostem zostanie umocnione kamieniem łamanym typu ciężkiego układanym ręcznie. 13) Roboty rozbiórkowe: Szczegółowa technologia wykonywania robót rozbiórkowych zostanie opracowana przez Wykonawcę w Projekcie Technologicznym. Teren budowy zostanie ogrodzony i będzie niedostępny dla osób bezpośrednio niezatrudnionych przy robotach budowlanych. Harmonogram, kolejność realizacji poszczególnych robót i szczegółowa technologia wykonywania wszystkich robót w ramach inwestycji zostanie opracowana przez Wykonawcę. Koryto cieku zostanie zabezpieczone przed zanieczyszczeniami powstałymi w trakcie prowadzonych robót. Jakiekolwiek zanieczyszczenia będą natychmiast usuwane. Podczas wykonywania robót należy mieć na uwadze ochronę środowiska i zapewnić w Projekcie Technologii i Organizacji Robót jak najmniejszy wpływ inwestycji na środowisko. Gospodarkę odpadami, w tym niebezpiecznymi, prowadzone będą zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach (DZ. U. Nr 62 poz. 627 z późn. zm.). Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonawca powinien posiadać uregulowany sposób postępowania z odpadami przewidzianymi do wytworzenia w czasie realizacji inwestycji. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z ogólnymi przepisami BHP oraz z przepisami obowiązującymi przy wykonywaniu robót budowlano-montażowych. Prace należy prowadzić zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (DZ.U.2003r Nr 47, poz.401); Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (DZ.U.2001r Nr 118, poz.1263); Rozporządzenie Ministrów Komunikacji oraz Administracji, Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 10 lutego 1977r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót drogowych i mostowych (DZ.U.1977r Nr 7, poz.30). Warunki ogólne dla zadania 1. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty objęte zamówieniem minimum - 60 miesięcy. 2. Rozliczenie finansowe należy prowadzić na podstawie kosztorysu powykonawczego. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wprowadzenia projektu organizacyjnego ruchu na czas ich wykonywania. 4. Inwestor wymaga ciągłego nadzoru na zadaniu przez uprawnionego kierownika budowy. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, kosztorys ślepy, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacje projektowe tj: Projekt Wykonawczy Remont mostu gminnego Jasnowice Szymcze 617 089 S w km 0+0.000 w ramach usuwania skutków powodzi z września 2010 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlano - Montażowych EURO - BUD Sp. z o.o., ul. Górnicza 5B, 39-402 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 561993,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 553259,65

  • Oferta z najniższą ceną: 553259,65 / Oferta z najwyższą ceną: 1142055,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.