eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 23 Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej projekcie systemowym PO KL pnAktywność zawodowa młodych szansą na lepszą przyszłość, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-07

Sękowa: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 23 Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej projekcie systemowym PO KL pn: Aktywność zawodowa młodych szansą na lepszą przyszłość, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 193138 - 2014; data zamieszczenia: 07.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej , Sękowa 252, 38-307 Sękowa, woj. małopolskie, tel. 18 35 18 010, 354 02 35, faks 18 35 18 010.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.malopolska.pl/gopssekowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 23 Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej projekcie systemowym PO KL pn: Aktywność zawodowa młodych szansą na lepszą przyszłość, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, Florysta, Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci, Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, Kucharz, Spawacz MAG, Cukiernik, kurs prawa jazdy kat E. z kwalifikacją wstępną, kurs prawa jazdy kat C. z kwalifikacją wstępną, kurs robót wykończeniowych, Trening umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych, Trening umiejętności rozwoju osobistego dla 23 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt: Aktywność zawodowa młodych szansą na lepszą przyszłość, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sękowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7. 1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Program szkolenia winien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług na rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.). 3. Przedmiot zamówienia został opisany poniżej i obejmuje opracowanie zakresu tematycznego kursów Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, Florysta, Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci, Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, Kucharz, Spawacz MAG, Cukiernik, kurs prawa jazdy kat E. z kwalifikacją wstępną, kurs prawa jazdy kat C. z kwalifikacją wstępną, kurs robót wykończeniowych, Trening umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych, Trening umiejętności rozwoju osobistego dla osób uczestniczących w projekcie w następujący sposób: a) Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi: Obsługa kasy fiskalnej w połączeniu z komputerem - cześć teoretyczna i praktyczna: a) Obsługa kas fiskalnych: - podstawowe akty prawne związane z zastosowaniem kas fiskalnych, - budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych, - przygotowanie kasy do pracy, - sprzedaż, wykonywanie raportów, współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi - czytnikiem kodów, komputerem, - praca kasjera (odpowiedzialność, raport kasowy, ochrona wartości pieniężnych, niedobory i nadwyżki w kasie itp.), - kontakt z klientem. b) Obsługa komputera: - podstawowe procedury Windows, praca z komputerem (uruchomienie, używanie myszki, terminologia, okna programowe, używanie okien dialogowych i pasków narzędzi itp.), - główne metody pracy z pakietem Office (wprowadzanie tekstu, zaznaczanie i zastępowanie tekstu, zaznaczanie i formatowanie obiektów, ustawianie marginesów na stronie, wybór drukarki i drukowanie, zapamiętywanie pliku i ponowne otwieranie itp.), - komunikowanie się droga elektroniczną, podstawowe umiejętności w obsłudze Internetu. Obsługa programów magazynowo - fakturujących - cześć teoretyczna i praktyczna: a) Obsługa Programu Subiekt: - tabela, lista kontrahentów, towarów i usług, wyszukiwarka Instynkt, typowe elementy okien, funkcje i skróty klawiszowe. Główne moduły: kartoteka kontrahentów, towarów i usług, dokumenty handlowe, sprzedaż - faktury i rachunki, zakupy - faktury i rachunki, magazyn, finanse, zestawienia, administracja. Podstawowe pojęcia: podmiot, magazyn, kontrahenci, personel, Urząd Skarbowy, rachunki bankowe, towary i usługi, dokumenty, kasy, stawki VAT, rabaty, formy płatności, należności i zobowiązania, odsetki, kategorie, grupy, wydruki, urządzenia fiskalne. b) fakturowanie komputerowe: - faktury - zakres i zastosowanie: faktury VAT i faktura korygująca, faktury wewnętrzne, faktury: VAT RR, VAT UE, VAT MP, VAT marża, handlowe, - elementy obowiązkowe faktury, - zasady wystawiania faktur, - nierzetelność faktury, - faktura korygująca a nota korygująca - różnice i zastosowanie, - faktury przy zaliczce, - faktury wystawiane elektronicznie, - faktury wystawiane przez przedstawiciela podatkowego, - dowody mające wpływ na stawkę opodatkowania podatkiem VAT, - klasyfikacja statystyczna ważnym elementem faktury, - czy warto podpisywać faktury?, - praktyczne obowiązki wystawiających i osób księgujących faktury, c) zasady gospodarki magazynowej: - organizacja prac magazynowych w przedsiębiorstwie (przyjęcie, składowanie, kompletowanie, wydawanie), - manipulacje materiałami i pakowani: manipulacje materiałami, podział sprzętu do manipulacji materiałami ze względu na jego konstrukcję i kryteria jego wyboru, opakowanie i jego wymogi projektowe, kody kreskowe, konteneryzacja, koncepcja systemu informacji logistycznej, d) technologie prac magazynowych: charakterystyka technologicznego procesu magazynowania, proces magazynowy (czynności przyjęcia towarów do magazynu), zasady i kryteria ustalenia miejsc składowania, procedury i dokumenty dostawy, proces magazynowy (czynności kompletacji i wydania z magazynu a w nim: określenie ścieżki kompletacyjnej jedno i dwustopniowej, określenie zasad i miejsc grupowania asortymentów wg zleceń wydania, przepakowania i zabezpieczania asortymentów do wysyłki, załadunku i wysyłki do odbiorców), e) BHP na stanowisku pracy osoby fakturującej i magazyniera oraz podstawowe zasady higieny, f) gospodarka zapasami: znaczenie zapasów, przyczyny utrzymywania zapasów, koszty i klasyfikacja zapasów, podstawowe decyzje w zarządzaniu zapasami, metoda stałej wielkości zamówienia przy znanym i pewnym popycie oraz przy niepewnym (nieokreślonym) popycie, metoda stałego okresu zamówienia, tradycyjne metody zarządzania zapasami, g) inwentaryzacja stanów magazynowych: pobranie aktualnych stanów magazynowych, wydruk spisu z natury dla komisji inwentaryzacyjnej, wprowadzenie ilości spisanych przez komisję do programu, aktualizacja stanów magazynowych, wydruk remanentu, rodzaje inwentaryzacji, inwentaryzacja ręczna, inwentaryzacja elektroniczna prowadzona przy pomocy inwentaryzatora, h) cele, zadania i wyposażenie magazynu: wymagania dotyczące obiektu magazynowego wynikające z warunków przechowywania, urządzenia do składowania, środki transportu, pomocnicze urządzenia magazynowe, funkcje i rodzaje magazynów. Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 3 osób - minimum 48 godzin w ciągu 8 dni po maksymalnie 6 godzin dziennie). Za godzinę zegarową kursu Sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. b) Florysta Zakres tematyczny obejmuje równocześnie elementy teoretyczne jak i praktyczne: a) anatomia i fizjologia roślin: - budowa anatomiczna roślin, - budowa morfologiczna roślin, - procesy fizjologiczne roślin, - sposoby rozmnażania roślin, b) zabiegi pielęgnacyjne roślin oraz szkodniki i choroby, c) główne aspekty uprawy roślin ozdobnych: - uprawy gruntowe, - uprawy pod osłonami, - produkcja roślin na termin, d) asortyment roślin ozdobnych: - rośliny cebulowe, - rośliny bulwiaste, - byliny, - zioła, - krzewy kwitnące, - rośliny na żywopłoty, - rośliny do zasuszania, - rośliny kwietnikowe, - rośliny doniczkowe, - rośliny na kwiat cięty, - zieleń cięta, e) metody utrwalania materiału roślinnego: - metoda zielarska, - metoda zielnikowa, - metoda piaskowo - boraksowa, - metoda glicerynowa, - metody chemiczne, f) główne czynniki zachowania kwiatów ciętych oraz pielęgnacja po ścięciu, g) narzędzia środki techniczne do wykonania kompozycji ozdobnych tj: narzędzia, naczynia, środki pomocnicze itp. h) artykuły dekoracyjne: trwałe i nietrwałe, i) podstawowe zasady wykonywania kompozycji roślinnych: - podział i właściwości barw, - punkt i linie, - płaszczyzna, - struktura i faktura, j) wymagania estetyczne tworzenia kompozycji roślinnych, k) style kompozycyjne: - styl wegetatywny, - styl dekoracyjny, - styl formalno - linearny, - styl formalny, l) charakterystyka roślinnych układów kompozycyjnych, ł) wykonywanie bukietów w ręce metodą paralelną i spiralną: - bukiet okrągły mieszany, - bukiet strukturalny, - bukiet formalno - linearny, - bukiet ażurowy, m) florystyka żałobna: - wiązanka pogrzebowa, - wieniec rzymski, n) florystyka ślubna i komunijna: - wiązanka biedermaier, - wiązanka angielska (spływająca), o) dekoracje z roślin suchych i sztucznych - podstawowe zasady, p) wykonanie kompozycji na stół i dekoracji w rożku z roślin suchych i sztucznych, r) ozdobne pakowanie kwiatów i floralne pakowanie prezentów, s) aranżacje kwiaciarni i wystawy okiennej - podstawowe zasady, t) kompozycje roślinne na różne okazje np.: imieniny, święta itp u) rodzaje ozdobnego pakowania, w) decoupage. Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 2 osób - minimum 48 godzin w ciągu 8 dni po maksimum 6 godzin dziennie). Za godzinę zegarową kursu Florysta przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. c) Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci Zakres tematyczny: Moduł teoretyczno - praktyczny: - przepisy BHP w salonie kosmetycznym, - wyposażenie stanowiska pracy, - urządzenie gabinetu kosmetycznego, - metody oraz środki do dezynfekcji, - budowa skóry, funkcje skóry, - rodzaje cer i ich charakterystyka (cera normalna, sucha, tłusta, mieszana, zniszczona, starcza, atroficzna, naczynkowa, wrażliwa), - pielęgnacja twarzy i ciała w gabinecie kosmetycznym (dostosowanie zabiegu do potrzeb klienta, rodzaje zabiegów, wybór zabiegu ze względu na rodzaj cery), - podstawy dermatologii (najczęściej spotykane schorzenia w gabinecie kosmetycznym, choroby skóry) - podstawy anatomii (anatomia twarzy, kończyn górnych i dolnych) - podstawy chemii kosmetycznej (składniki aktywne, zioła) - wygląd kosmetyczki i podejście do klienta - zagadnienia teoretyczne dotyczące poszczególnych zajęć praktycznych (wskazania i przeciwwskazania do wykonywanych zabiegów, schemat zabiegów wraz z opisem wykonywanych czynności) Moduł praktyczny: - wywiad z klientką i dobór odpowiedniego zabiegu - demakijaż oczu, twarzy, szyi i dekoltu - wykonywanie peelingów (enzymatyczne, drobnoziarniste, gruboziarniste, peelingi do ciała, dłoni, stóp) - nakładanie maseczek kremowych (nawilżające, odżywcze, przeciwzmarszczkowe, liftingujące) - henna brwi i rzęs - regulacja brwi - wykonywanie depilacji woskiem poszczególnych partii ciała: wąsik, pachy, bikini, uda, łydki, ręce - manicure - zdobienie i malowanie paznokci lakierami - kąpiel parafinowa dłoni - zabieg nawilżająco odżywczy na stopy - zabieg pedicure kosmetyczny - zdobienie i malowanie paznokci u stóp - przekłuwanie uszu i nosa trzema systemami firmy Studex - mikrodermabrazja diamentowa ( zabieg złuszczania naskórka wykonywany na twarzy i wybranych partiach ciała). Szkolenie winno się odbywać w profesjonalnym zakładzie kosmetycznym zamkniętym dla klienta zewnętrznego na czas trwania kursu. Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 4 osób - minimum 90 godzin, w zakresie teoretycznym - 30 godzin i praktycznym - 60). Za godzinę zegarową Kursu kosmetycznego przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. d) Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B Moduł teoretyczny dla przedstawiciela handlowego: - rola i zadania przedstawiciela handlowego ,zakres obowiązków, - reklama i promocja, pozyskanie klientów, utrzymanie kontaktów handlowych, - techniki i etapy sprzedaży ,sprzedaż w terenie, - organizowanie dostaw towarów do klientów, negocjacje, techniki negocjacji, - zagadnienia finansowo-prawne dotyczące sprzedaży i zawodu handlowca, zażalenia, reklamacje, - reklama i promocje, - marketing wystawienniczy, - komunikacja międzyludzka, Moduł teoretyczny dla kursu prawa jazdy kat. B: - przepisy ruchu drogowego, - technika jazdy, Moduł praktyczny dla prawa jazdy kat. B: Zakres z nauki jazdy odbywać się będą na podstawie indywidualnego planu kursanta Wykonawca we własnym zakresie zapewni: a) warunki lokalowe, plac manewrowy (120 m2 wyposażony w pachołki i tyczki ) i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), b) sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. Ponadto, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego, c) realizując praktyczną naukę jazdy, marki samochodów należy dostosować do wymagań Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu lub Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie. d) zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę spełniającą wymogi nałożone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), e) kurs prawa jazdy winien zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W koszt kursu wchodzi opłata za pierwszy egzamin (kolejne pokrywa uczestnik we własnym zakresie). Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 6 osób - minimum 90 godzin, w tym minimum 30 godzin zajęć teoretycznych dla przedstawiciela handlowego, minimum 30 godzin zajęć teoretycznych dla kursu prawa jazdy kat. B i 30 godzin zajęć praktycznych dla kursu prawa jazdy kat. B). Za godzinę zegarową na zajęciach teoretycznych przedstawiciela handlowego oraz prawa jazdy kat. przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy, natomiast na zajęciach praktycznych prawa jazdy kat. B przyjmuje się pełną godzinę zegarową. e) Kucharz małej gastronomii Zakres tematyczny obejmuje równocześnie elementy teoretyczne jak i praktyczne: - elementy etyki zawodowej, - podstawowe zasady Bezpieczeństwa Higieny Pracy, - podstawy żywienia człowiek, - obsługa maszyn i urządzeń (np.: krajalnicy, płuczko - obieraczki, maszynki do mielenia, zmywarki do naczyń, pieca itp.) używanych do obróbki i przygotowywania potraw. - sporządzanie potraw z warzyw: 1) zastosowanie warzyw i owoców w gastronomii, 2) technika sporządzania surówek sezonowych, 3) technika sporządzania sałatek jarzynowych, 4) sporządzanie bukietu z warzyw, 5) technika dekorowania i serwowania potraw z warzyw. - sporządzanie potraw z jaj i przetworów mleczarskich: 1) sporządzanie koreczków serowych, 2) sporządzanie chłodników, 3) desery i napoje z przetworów mleczarskich, 4) przygotowanie potraw z jaj gotowanych, 5) technika sporządzania jaj faszerowanych, 6) sporządzanie potraw z jaj smażonych, 7) technika formowania omletów, 8) technika sporządzania jaj nadziewanych, 9) technika sporządzania kotlecików z jaj, 10) technika sporządzania zakąsek z jaj, - sporządzanie zup: 1) technika wykonania zup kremowych, 2) sposoby zagęszczania zup kremowych, 3) etapy sporządzania zup zagęszczanych, 4) sporządzanie zup zagęszczanych składnikiem skrobiowym, 5) sporządzanie zup zagęszczanych zawiesiną, 6) sporządzanie zup zagęszczanych zasmażką, 7) dodatki stosowane do zup czystych i zagęszczanych, 8) porcjowanie i podawanie zup czystych i kremowych, 9) porcjowanie i podawanie zup zagęszczanych, 10) technika sporządzania sosów na gorąco, - sporządzanie potraw mącznych: 1) obróbka wstępna składników ciasta, 2) rodzaje ciast wyrabianych w naczyniu, 3) sporządzanie ciast zarabianych w naczyniu, 4) zastosowanie ciast gotowanych i smażonych, 5) ciasta wyrabiane na stolnicy, 6) rodzaje dodatków i sposoby formowania wyrobów, 7) przygotowanie pierogów i ich gotowanie, 8) technika sporządzania kołdunów i uszek, 9) techniki sporządzania ciast drożdżowych, 10) techniki sporządzania ciast kruchych i półkruchych, - ciasta ziemniaczane: 1) normatywy surowcowe na poszczególne rodzaje ciast ziemniaczanych, 2) sporządzanie klusek śląskich i kopytek, 3) sporządzanie knedli z owocami i mięsem, 4) sporządzanie kotletów ziemniaczanych, 5) sporządzanie potraw z ziemniaków surowych tartych, - zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii: 1) sposoby podawania potraw jarskich i półmięsnych, 2) zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii, 3) potrawy półmięsne gotowane, 4) potrawy półmięsne smażone i duszone, 5) potrawy półmięsne zapiekane, - potrawy z drobiu: 1. przygotowanie drobiu do obróbki wstępnej i cieplnej, 2. podstawowe i dodatkowe składniki drobiowej masy mielonej, 3. asortyment potraw smażonych z drobiu i stosowanych dodatków, 4. asortyment potraw pieczonych z drobiu i stosowanych dodatków, 5. asortyment potraw grillowanych z drobiu i stosowanych dodatków, - potrawy z ryb, asortyment potraw z ryb: 5.1. - normatyw surowców na potrawy z ryb, 5.2. - obróbka wstępna, 5.3. - sporządzanie drobiowej masy mielonej i formowanie półproduktów, 5.4. - techniki obróbki cieplnej półproduktów z drobiowej masy mielonej zgodnie z GHP/GMP. - sporządzanie przekąsek zimnych i gorących: 1) techniki sporządzania sosów zimnych, 2) sporządzanie różnych typów kanapek, 3) sporządzanie przekąsek gorących, 4) sporządzanie przekąsek zimnych ze szczególnym uwzględnieniem sposobu podawania i dekoracji, 5) przygotowanie zimnego bufetu; sposoby ustawiania napoi, przekąsek i dodatków. Szkolenie winno się odbywać w profesjonalnym zakładzie gastronomicznym zamkniętym dla klienta zewnętrznego na czas trwania kursu. Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 2 osób - minimum 90 godzin w ciągu 15 dni, jednocześnie w zakresie teoretycznym jak i praktycznym przy czym zajęcia praktyczne winny być zorganizowane w przeciągu minimum 60 godzin). Za godzinę zegarową Kucharz małej gastronomii przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. f) Spawacz MAG 135 Zakres tematyczny obejmuje aspekty teoretyczne jak i praktyczne: - Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, - Urządzenia spawalnicze, - Bezpieczeństwo i higiena pracy, - Bezpieczna praca na hali produkcyjnej, - Materiały dodatkowe do spawania, - Rysunek spawalniczy, - Spawanie w praktyce, - Oznaczenie i wymiarowanie spoin, - Metody przygotowania złączy do spawania, - Kwalifikowanie spawaczy, - Budowa i użytkowanie urządzeń do spawania MAG, - Materiały dodatkowe do spawania, - Bezpieczeństwo i higiena pracy, - Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry, - Instruktaż wstępny, - Zajęcia praktyczne, (dla 1 osoby - minimum 140 godzin w ciągu 18 dni po maksymalnie 8 godzin dziennie, w tym 120 godzin zajęć praktycznych). Za godzinę zegarową kursu Spawacz przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra gospodarki z dnia 27.04.2000r. w sprawie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40, poz. 470). Informacja dodatkowa: W przypadku szkolenia: Spawanie podstawowe metodą MAG 135 zaświadczenia i książeczki spawacza winny być wydane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000 roku w sprawie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. 2000, Nr 40, poz. 470). g) Kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną Zakres tematyczny: Moduł teoretyczny dla kursu prawa jazdy kat. C: - przepisy ruchu drogowego, - technika jazdy, Moduł praktyczny dla prawa jazdy kat. C: Zakres z nauki jazdy odbywać się będą na podstawie indywidualnego planu kursanta Wykonawca we własnym zakresie zapewni: a) warunki lokalowe, plac manewrowy (120 m2 wyposażony w pachołki i tyczki ) i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), b) sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. Ponadto, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego, c) realizując praktyczną naukę jazdy, marki samochodów należy dostosować do wymagań Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu lub Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie. d) zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę spełniającą wymogi nałożone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), e) kurs prawa jazdy winien zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W koszt kursu wchodzi opłata za pierwszy egzamin (kolejne pokrywa uczestnik we własnym zakresie). Moduł teoretyczny podstawowy i specjalistyczny dla kwalifikacji wstępnej: - poznanie charakterystyk układu przeniesienia napędu w celu jego optymalnego wykorzystania, - poznanie charakterystyki technicznej i sposobu działania urządzeń służących bezpieczeństwu, w celu zapewnienia panowania nad pojazdem, zminimalizowania jego zużycia i zapobiegania awariom - stosowanie przepisów tj: maksymalny czas pracy kierowcy w transporcie drogowym, stosowanie rozporządzeń: Rady (EWG) nr 3821/85 i Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 561/2006; kary za nieużywanie, nieprawidłowe używanie i ingerencję w urządzenie rejestrujące, prawa i obowiązki kierowców w zakresie kwalifikacji wstępnej i szkolenia okresowego, przepisy BHP, poznanie przepisów regulujących przewóz towarów, w tym co najmniej tematy: warunki uzyskania licencji przez wykonującego przewóz drogowy i dostępu do rynku przewozów drogowych, - racjonalna jazda z zastosowaniem przepisów BHP, - bezpieczeństwo, obsługa i logistyka w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska, Moduł praktyczny dla kwalifikacji wstępnej: - jazda w ruchu drogowym, - jazda w warunkach specjalnych na płycie poślizgowej, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 2 osób - minimum 200 godzin, w tym - minimum 30 godzin zajęć teoretycznych z kursu prawa jazdy kat. C, - minimum 30 godzin praktycznych z kursu prawa jazdy kat. C, - minimum 97 godzin teoretycznych podstawowych dla kwalifikacji wstępnej, - minimum 33 godziny teoretyczne specjalistyczne dla kwalifikacji wstępnej, - minimum 8 godzin praktycznych jazdy w ruchu drogowym, - minimum 2 godziny praktyczne jazdy na płycie poślizgowej, Za godzinę zegarową na zajęciach teoretycznych i praktycznych uznaje się pełna godzinę zegarową. h) Kurs prawa jazdy kat. E z kwalifikacją wstępną Zakres tematyczny: Moduł teoretyczny dla kursu prawa jazdy kat. E/C: - przepisy ruchu drogowego, - technika jazdy, Moduł praktyczny dla prawa jazdy kat. E/C: Zakres z nauki jazdy odbywać się będą na podstawie indywidualnego planu kursanta Wykonawca we własnym zakresie zapewni: a) warunki lokalowe, plac manewrowy (120 m2 wyposażony w pachołki i tyczki ) i wyposażenie dydaktyczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), b) sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. Ponadto, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego, c) realizując praktyczną naukę jazdy, marki samochodów należy dostosować do wymagań Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu lub Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie. d) zajęcia będące przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę spełniającą wymogi nałożone przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 ze zm.), e) kurs prawa jazdy winien zakończyć się przeprowadzeniem egzaminu państwowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W koszt kursu wchodzi opłata za pierwszy egzamin (kolejne pokrywa uczestnik we własnym zakresie). Moduł teoretyczny podstawowy i specjalistyczny dla kwalifikacji wstępnej: - poznanie charakterystyk układu przeniesienia napędu w celu jego optymalnego wykorzystania, - poznanie charakterystyki technicznej i sposobu działania urządzeń służących bezpieczeństwu, w celu zapewnienia panowania nad pojazdem, zminimalizowania jego zużycia i zapobiegania awariom - stosowanie przepisów tj: maksymalny czas pracy kierowcy w transporcie drogowym, stosowanie rozporządzeń: Rady (EWG) nr 3821/85 i Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 561/2006; kary za nieużywanie, nieprawidłowe używanie i ingerencję w urządzenie rejestrujące, prawa i obowiązki kierowców w zakresie kwalifikacji wstępnej i szkolenia okresowego, przepisy BHP, poznanie przepisów regulujących przewóz towarów, w tym co najmniej tematy: warunki uzyskania licencji przez wykonującego przewóz drogowy i dostępu do rynku przewozów drogowych, - racjonalna jazda z zastosowaniem przepisów BHP, - bezpieczeństwo, obsługa i logistyka w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska, Moduł praktyczny dla kwalifikacji wstępnej: - jazda w ruchu drogowym, - jazda w warunkach specjalnych na płycie poślizgowej, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla 1 osoby - minimum 185 godzin, w tym - minimum 20 godzin zajęć teoretycznych z kursu prawa jazdy kat. E, - minimum 25 godzin praktycznych z kursu prawa jazdy kat. E, - minimum 97 godzin teoretycznych podstawowych dla kwalifikacji wstępnej, - minimum 33 godziny teoretyczne specjalistyczne dla kwalifikacji wstępnej, - minimum 8 godzin praktycznych jazdy w ruchu drogowym, - minimum 2 godziny praktyczne jazdy na płycie poślizgowej, Za godzinę zegarową na zajęciach teoretycznych i praktycznych uznaje się pełną godzinę zegarową. i) Trening umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych: Celem szkolenia jest: - nabycie podstawowych umiejętności i kompetencji społecznych (funkcjonowanie w społeczeństwie), - dostarczenie wiedzy w zakresie: komunikacji interpersonalnej, treningu asertywności i umiejętności społecznych oraz powstawania konfliktów i sposobów ich rozwiązywania, - nabycie podstawowych umiejętności dobrej komunikacji interpersonalnej, - nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz bycia asertywnym, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - podstawowe informacje dotyczące dobrej komunikacji, jej cechy, zakłócenia, - skuteczne komunikowanie się ludźmi, - radzenie sobie w sytuacjach trudnych, - asertywność, jej definicje, najważniejsze elementy, asertywność w życiu i w pracy, - konflikty i sposoby ich rozwiązywania, - budowanie własnego wizerunku przez komunikację, - kreacja własnego wizerunku, autoprezentacja, - etapy wejścia w środowisko ludzi pracy, - kompetencje społeczne a sukces w pracy zawodowej, - rozumienie organizacji, kontaktu i kariery, - zaaranżowana rozmowa z przykładowym pracodawcą, Liczba godzin szkoleniowych grupowych (dla grupy 10 osób - minimum 30 godzin w ciągu 4 dni). Za godzinę zegarową Trening umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych przyjmuje się 45 minut zajęć edukacyjnych oraz 15 minut przerwy. Zamawiający zastrzega aby zajęcia z Trening umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych odbyły się w terminie do 30.06.2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem składania ofert: a) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i programami magazynowo - fakturującymi, i b) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Florysta, i c) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze, Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci i d) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B , i e) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Kucharz, i f) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Spawacz MAG, i g) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Cukiernik h) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze kurs prawa jazdy kat E. z kwalifikacją wstępną i) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze kurs prawa jazdy kat C. z kwalifikacją wstępną j) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze kurs robót wykończeniowych, k)co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Trening umiejętności psychospołecznych i interpersonalnych l) co najmniej dwóch różnych usług, odpowiadających swoim rodzajem usłudze Trening umiejętności rozwoju osobistego przy jednoczesnym braku usług wykonanych nienależycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę osób (kadra zawodowa - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.: - za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę osób (kadra zawodowa - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.: - co najmniej jeden trener - psycholog lub osoba posiadająca uprawnienia do prowadzenia szkoleń z zakresu umiejętności psychospołecznych, minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć z informatyki (obsługa komputera), minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne oraz ukończony kurs instruktorski z zakresu obsługi kas fiskalnych, minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne do nauczania w zakresie technologii żywności, minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów, i - co najmniej jeden trener - osoby posiadająca uprawnienia do wykonywania zawodu kucharza i posiadająca przygotowanie pedagogiczne, minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy kucharza, i - co najmniej jeden instruktor nauki jazdy, posiadający kwalifikacje i uprawnienia zawodowe określone przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. j.t. 2014, poz. 600) oraz przepisami wykonawczymi, w tym w Rozporządzeniu MINISTRA TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji (Dz. U. 2013, poz. 93) i wpisana do ewidencji instruktorów prowadzoną przez starostę w zakresie nauki prawa jazdy kat. B i kat. C i E, minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy instruktora, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne do przeprowadzenia kursu (szkolenia) w zawodzie przedstawiciela handlowego , minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu robót budowlanych, minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu florystyki i bukieciarstwa, minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów, i - co najmniej jeden trener - osoba posiadająca uprawnienia pedagogiczne do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu kosmetologii, 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/gopssekowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOPS Sękowa 38-307 Sękowa 252.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 08:00, miejsce: GOPS Sękowa 38-307 Sękowa 252.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.