eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › USŁUG ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III (O KODZIE 20 01 08) Z PUNKTÓW ŻYWIENIA ZBIOROWEGO NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JW 4352 W GIŻYCKU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Giżycko: USŁUG ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III (O KODZIE 20 01 08) Z PUNKTÓW ŻYWIENIA ZBIOROWEGO NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JW 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 193122 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 161600 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUG ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III (O KODZIE 20 01 08) Z PUNKTÓW ŻYWIENIA ZBIOROWEGO NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JW 4352 W GIŻYCKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014r. poz.1923), kategorii 3, powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez JW. 4352. 1.1Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: 1)ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko; 2)ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko;3)ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz;4)ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz;5)ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema 7, 11-600 Węgorzewo.6)ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul.Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 7)ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap. Ilość odpadów: Pozycja 1- 8.000 kg, Pozycja 2-3.000 kg, Pozycja 3-20.000 kg, Pozycja 4-20.000 kg, Pozycja 5-10.000 kg, Pozycja 6-200.000 kg, Pozycja 7-3.000 kg, RAZEM:264.000 kg. Odbiór odpadów odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt wg potrzeb: co najmniej raz w tygodniu (od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 15.00). W przypadku wytworzonych odpadów pokonsumpcyjnych powyżej 800 kg w tygodniu, odbiór realizowany będzie dwa razy w tygodniu lub częściej wg. potrzeb. W takim wypadku o konieczności odbioru odpadów Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, faksem bądź pisemnie. W przypadku ćwiczeń poligonowych może zachodzić potrzeba częstszego odbierania odpadów pokonsumpcyjnych (nawet codziennie) nie częściej jednak niż 3 miesiące w roku. W takim przypadku może zachodzić konieczność odbierania odpadów z punktów polowych usytuowanych w obrębie administrowanym przez JW. 4352. 1.2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy niezbędną ilość pojemników hermetycznie zamykanych o pojemności 60l oraz 120l dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów (pojemniki mobilne). Wykonawca będzie przeprowadzał dezynfekcję pojemników we własnym zakresie oraz dbał o czystość i porządek w miejscu przechowywania odpadów. Pojemność i ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie odpadów pokonsumpcyjnych do dnia ponownego odbioru odpadów.1.3. Wykonawca może dostarczyć w miejsce odbioru odpadów nieodpłatnie kontenery chłodnicze na odpady (konstrukcja kontenera musi zapewnić szczelność trwale nieprzepuszczającą cieczy i gazów, obcych zapachów, komora wewnętrzna ma umożliwić łatwość mycia i dezynfekcji, kontener musi być szczelnie zamykany od zewnątrz, bez możliwości dostępu osób trzecich).1.4.Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia (kart przekazania odpadów) na podstawie wystawionego dokumentu handlowego przy przewozie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. III, zgodnie z przepisami w tej materii.1.5.Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. Płatność za ilość faktycznie odebranych unieszkodliwionych odpadów.1.6.Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru przez Wykonawcę, przyjęto że:beczka 60 l - 54 kg odpadów, beczka 120 l - 96 kg odpadów,chleb według faktycznej wagi (zwarzone przez kierownika stołówki).1.7.Wykonawca może wystawić fakturę VAT za rzeczywistą ilość odebranych odpadów w danym miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru odpadów przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. 4352) na dokumentach handlowych, oraz karcie przekazania odpadu (dokumenty dołączone do faktury).1.8. Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadów (w tym koszt załadunku, transportu, unieszkodliwienia odpadów, dostarczenia i dezynfekcji pojemników, etc.). 1.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg, jakość, terminowe wykonanie zamówienia oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Utyl-Service Bis Joanna Sochaczewska, ul. Mostowa 14/30, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347222,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216691,20

  • Oferta z najniższą ceną: 185328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216691,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.