eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III (O KODZIE 20 01 08) POWSTAŁYCH W ZWIĄZKU Z ŻYWIENIEM ŻOŁNIERZY W PUNKTACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JW 4352 W GIŻYCKU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Giżycko: USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III (O KODZIE 20 01 08) POWSTAŁYCH W ZWIĄZKU Z ŻYWIENIEM ŻOŁNIERZY W PUNKTACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JW 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 161600 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH KATEGORII III (O KODZIE 20 01 08) POWSTAŁYCH W ZWIĄZKU Z ŻYWIENIEM ŻOŁNIERZY W PUNKTACH ŻYWIENIA ZBIOROWEGO NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ JW 4352 W GIŻYCKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i unieszkodliwienie odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 wg. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014r. poz.1923), kategorii 3, powstałych w związku z żywieniem żołnierzy w punktach żywienia zbiorowego na terenie administrowanym przez JW. 4352. 1.1Usługa obejmuje odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych: 1)ze stołówki nr 5 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko; 2)ze stołówki nr 35 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko;3)ze stołówki nr 12 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz;4)ze stołówki nr 136 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz;5)ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. Gen. J. Bema 7, 11-600 Węgorzewo.6)ze stołówki na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul.Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 7)ze stołówki nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap.Ilość odpadów:Pozycja 1- 8.000 kg, Pozycja 2-3.000 kg, Pozycja 3-20.000 kg, Pozycja 4-20.000 kg, Pozycja 5-10.000 kg,Pozycja 6-200.000 kg, Pozycja 7-3.000 kg, RAZEM:264.000 kg. Odbiór odpadów odbywać się będzie środkiem transportu wykonawcy i na jego koszt wg potrzeb: co najmniej raz w tygodniu (od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 - 15.00). W przypadku wytworzonych odpadów pokonsumpcyjnych powyżej 800 kg w tygodniu, odbiór realizowany będzie dwa razy w tygodniu lub częściej wg. potrzeb. W takim wypadku o konieczności odbioru odpadów Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, faksem bądź pisemnie.W przypadku ćwiczeń poligonowych może zachodzić potrzeba częstszego odbierania odpadów pokonsumpcyjnych (nawet codziennie) nie częściej jednak niż 3 miesiące w roku. W takim przypadku może zachodzić konieczność odbierania odpadów z punktów polowych usytuowanych w obrębie administrowanym przez JW. 4352. 1.2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na czas obowiązywania umowy niezbędną ilość pojemników hermetycznie zamykanych o pojemności 60l oraz 120l dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów (pojemniki mobilne). Wykonawca będzie przeprowadzał dezynfekcję pojemników we własnym zakresie oraz dbał o czystość i porządek w miejscu przechowywania odpadów. Pojemność i ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie odpadów pokonsumpcyjnych do dnia ponownego odbioru odpadów.1.3. Wykonawca może dostarczyć w miejsce odbioru odpadów nieodpłatnie kontenery chłodnicze na odpady (konstrukcja kontenera musi zapewnić szczelność trwale nieprzepuszczającą cieczy i gazów, obcych zapachów, komora wewnętrzna ma umożliwić łatwość mycia i dezynfekcji, kontener musi być szczelnie zamykany od zewnątrz, bez możliwości dostępu osób trzecich).1.4.Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia (kart przekazania odpadów) na podstawie wystawionego dokumentu handlowego przy przewozie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. III, zgodnie z przepisami w tej materii.1.5.Podane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianom. Płatność za ilość faktycznie odebranych unieszkodliwionych odpadów.1.6.Dokładna ilość odbieranych odpadów zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru przez Wykonawcę, przyjęto że:beczka 60 l - 54 kg odpadów, beczka 120 l - 96 kg odpadów,chleb według faktycznej wagi (zwarzone przez kierownika stołówki).1.7.Wykonawca może wystawić fakturę VAT za rzeczywistą ilość odebranych odpadów w danym miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru odpadów przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela JW. 4352) na dokumentach handlowych, oraz karcie przekazania odpadu (dokumenty dołączone do faktury).1.8. Cena powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadów (w tym koszt załadunku, transportu, unieszkodliwienia odpadów, dostarczenia i dezynfekcji pojemników, etc.). 1.9. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg, jakość, terminowe wykonanie zamówienia oraz należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej, niż 50% wartości zamówienia podstawowego opisanego wyżej, którego przedmiotem będzie usługa, polegająca na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. Zamawiający udzieli zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki temu samemu Wykonawcy, który wykonał zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli udowodni ten fakt składając w ofercie przetargowej następujące dokumenty:1.Decyzję właściwego organu inspekcji weterynaryjnej na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na utylizacji produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat 3, (zgodnie z art. 24 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33). (zgodnie z art.6.1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2014r. poz. 1539, z 2015r. poz. 266, 470). 2.Zezwolenie na zbieranie odpadów, lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, lub pozwolenie zintegrowane, lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpisu do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz. 21). 3.Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów (zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia o odpadach Dz. U. z 2013r. poz. 21). W przypadku, gdy Wykonawca nie może sam utylizować odpadów: 1.Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3 (zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069-2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774-2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33).(zgodnie z art.6.1 pkt 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2014r. poz. 1539, z 2015r. poz. 266, 470). Ponadto, w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który nie może sam utylizować odpadów - zobowiązany jest on przedstawić aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku bądź utylizacji - najpóźniej 3 dni przed terminem podpisania umowy, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od podpisania umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: w treści takiego zobowiązania winien znaleźć się zapis, że Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, jest świadomy tego, ze odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zestawienie cenowe (załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga! Z załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, a także, że ma zezwolenie właściwego organu na odbiór i zbieranie oraz utylizację, jeżeli ta działalność jest prowadzona łącznie z działalnością z transportem odpadów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin odbioru odpadów od zawiadomienia (min.1 dzień, max. 7 dni) - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4352, ul. Nowowiejska 20,11-500 Giżycko, budynek-sztabu, kancelaria nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek-sztabu, kancelaria jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.