To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Mielec: usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 192784 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151062 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, faks 017 5820576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w nw. zakładach położonych w Mielcu: 1.1. Oczyszczalnia Ścieków, ul. Kilińskiego 94 - .Całkowita powierzchnia wynosi 330 m2 , w tym 87 m2 zajmuje korytarz o specyficznej strukturze. W części administracyjnej sprzątaniu podlegają tylko 4 pomieszczenia biurowe. Pozostałe to: Laboratorium, Dyspozytornia, pokój socjalny, sanitariat. W pomieszczeniach dla załogi myciu podlegają 2 sanitariaty, kuchnia, 2 prysznice z których korzystają pracownicy pracujący na 3 zmiany, suszarnia odzieży brudnej, szatnia . W całości powierzchni przeznaczonej do sprzątania, 210 m2 zajmują ściany wyłożone płytkami ceramicznymi. Do sprzątania pomieszczeń w Oczyszczalni Ścieków powinny być stosowane środki o zwiększonej skuteczności czyszczącej, dezynfekującej i neutralizującej zapachy; 1.2. Zakład Dróg Miejskich, ul. Korczaka - pow. 207,3 m2 ; 1.3. Zakład Usług Komunalnych, ul. Korczaka - pow. 210 m2; 1.4. Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Wolności 29 - pow. 680 m2 ( w tym 31 m2 raz w tygodniu ) i 16 m2 powierzchnie szklane ( w tym 7 m2 na wysokości 2,3 m); 1.5. Cmentarz Komunalny, ul. Królowej Jadwigi 64 - pow. 204 m2 . .2. Utrzymanie czystości i porządku w budynkach polegające na: 2.1 sprzątaniu pomieszczeń: biurowych, socjalnych, cmentarnych, laboratoryjnych, korytarzy - ciągów komunikacyjnych, sal i sanitariatów codziennie od poniedziałku do piątku polegające na: - zamiataniu posadzek , odkurzanie wykładzin, - zmywaniu powierzchni PCV i posadzek , - ścieraniu kurzu z mebli biurowych, spod mebli, parapetów, luster, obrazów, sprzętu biurowego, podłóg, kaloryferów, boazerii, poręczy przyschodowych, taboretów, foteli, krzeseł, - utrzymaniu w czystości listew przypodłogowych, - myciu ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - myciu drzwi (wszystkich), - utrzymaniu w czystości gniazdek elektrycznych, komputerowych , - opróżnianiu koszy na śmieci i wykładanie ich czystymi workami jednorazowymi, - codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych wraz z dezynfekcją. 2.2 myciu okien 1 raz na kwartał - ( mycie od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ramami okiennymi, parapetami ) pranie firan i czyszczenie wertikali każdorazowo przy myciu okien czyli 1 raz na kwartał wraz ze zdejmowaniem i zawieszaniem. 2.3 W pomieszczeniach Laboratorium ZWiK dodatkowo na mikrobiologii: Mycie i dezynfekcja ścian w pracowni - 1x na miesiąc Mycie i dezynfekcja szklanych boksów /pow.3 m wysokości/ - 1raz na miesiąc Mycie i dezynfekcja podłóg 1 x dziennie sprzętem przeznaczonym wyłącznie dla tej pracowni, dezynfekcja płynem PUROSEPT AF, Mycie i dezynfekcja okien wewnątrz pracowni - 1 x na miesiąc Mycie i dezynfekcja wyposażenia pracowni zewnętrzne powierzchnie- 1 x na miesiąc 2.4. W pracowni fizykochemicznej w Laboratorium ZWiK dodatkowo: Mycie szklanych półek z odczynnikami chemicznymi - 1 x na tydzień Mycie dygestorium i łaźni wodnych odkamienianie - 1 x na tydzień Mycie wyposażenia laboratorium powierzchnie zewnętrzne 1 x na tydzień Mycie podłóg i dezynfekcja 1x dziennie 3. Wykonawca zabezpiecza środki czystości oraz sprzęt do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca zabezpieczy środki czystości do sanitariatów ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki zapachowe ) . Ręczniki papierowe, papier toaletowy będą sukcesywnie przekazywane dozorcy w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb w ciągu godzin pracy. Pojemniki na mydło w płynie będą uzupełniane codziennie przez Wykonawcę. 5. W celu zapewnienia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie oświetlone z dostępem do wody dla pracowników wykonujących usługę. 6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15 30 do 21 00 wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość mycia okien w godzinach pracy Zamawiającego po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę pracy pracowników. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikłą za szkody wyrządzone przez pracowników podczas realizacji usługi. 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Zamawiający umożliwi Wykonawcy - przed złożeniem oferty i ustaleniem ceny - przeprowadzenie wizji objętych niniejszą Specyfikacją obiektów. Wykonawca - przed dokonaniem wizji obiektu- zobowiązany będzie do uzyskania upoważnienia dla dokonania tej czynności od Kierowników poszczególnych zakładów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48554,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52029,00
Oferta z najniższą ceną: 52029,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147584,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego dla boiska piłkarskiego w Trześni (postępowanie powtórzone)
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- 390/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy wskazanych przez ZGN stanowiących inne formy aktywności plenerowych.
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ I OTOCZENIA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU
- Usługi sprzątania i stałego utrzymanie czystości w obiektach Oddziału TVP S.A. w likwidacji w Bydgoszczy oraz w redakcji TVP S.A. w likwidacji Oddział w Bydgoszczy w Toruniu przy ul. Kopernika 4
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.