Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-11
Mielec: usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 151062 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, faks 017 5820576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w nw. zakładach położonych w Mielcu: 1.1. Oczyszczalnia Ścieków, ul. Kilińskiego 94 - .Całkowita powierzchnia wynosi 330 m2 , w tym 87 m2 zajmuje korytarz o specyficznej strukturze. W części administracyjnej sprzątaniu podlegają tylko 4 pomieszczenia biurowe. Pozostałe to: Laboratorium, Dyspozytornia, pokój socjalny, sanitariat. W pomieszczeniach dla załogi myciu podlegają 2 sanitariaty, kuchnia, 2 prysznice z których korzystają pracownicy pracujący na 3 zmiany, suszarnia odzieży brudnej, szatnia . W całości powierzchni przeznaczonej do sprzątania, 210 m2 zajmują ściany wyłożone płytkami ceramicznymi. Do sprzątania pomieszczeń w Oczyszczalni Ścieków powinny być stosowane środki o zwiększonej skuteczności czyszczącej, dezynfekującej i neutralizującej zapachy; 1.2. Zakład Dróg Miejskich, ul. Korczaka - pow. 207,3 m2 ; 1.3. Zakład Usług Komunalnych, ul. Korczaka - pow. 210 m2; 1.4. Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Wolności 29 - pow. 680 m2 ( w tym 31 m2 raz w tygodniu ) i 16 m2 powierzchnie szklane ( w tym 7 m2 na wysokości 2,3 m); 1.5. Cmentarz Komunalny, ul. Królowej Jadwigi 64 - pow. 204 m2 . .2. Utrzymanie czystości i porządku w budynkach polegające na: 2.1 sprzątaniu pomieszczeń: biurowych, socjalnych, cmentarnych, laboratoryjnych, korytarzy - ciągów komunikacyjnych, sal i sanitariatów codziennie od poniedziałku do piątku polegające na: - zamiataniu posadzek , odkurzanie wykładzin, - zmywaniu powierzchni PCV i posadzek , - ścieraniu kurzu z mebli biurowych, spod mebli, parapetów, luster, obrazów, sprzętu biurowego, podłóg, kaloryferów, boazerii, poręczy przyschodowych, taboretów, foteli, krzeseł, - utrzymaniu w czystości listew przypodłogowych, - myciu ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - myciu drzwi (wszystkich), - utrzymaniu w czystości gniazdek elektrycznych, komputerowych , - opróżnianiu koszy na śmieci i wykładanie ich czystymi workami jednorazowymi, - codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych wraz z dezynfekcją. 2.2 myciu okien 1 raz na kwartał - ( mycie od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ramami okiennymi, parapetami ) pranie firan i czyszczenie wertikali każdorazowo przy myciu okien czyli 1 raz na kwartał wraz ze zdejmowaniem i zawieszaniem. 2.3 W pomieszczeniach Laboratorium ZWiK dodatkowo na mikrobiologii: Mycie i dezynfekcja ścian w pracowni - 1x na miesiąc Mycie i dezynfekcja szklanych boksów /pow.3 m wysokości/ - 1raz na miesiąc Mycie i dezynfekcja podłóg 1 x dziennie sprzętem przeznaczonym wyłącznie dla tej pracowni, dezynfekcja płynem PUROSEPT AF, Mycie i dezynfekcja okien wewnątrz pracowni - 1 x na miesiąc Mycie i dezynfekcja wyposażenia pracowni zewnętrzne powierzchnie- 1 x na miesiąc 2.4. W pracowni fizykochemicznej w Laboratorium ZWiK dodatkowo: Mycie szklanych półek z odczynnikami chemicznymi - 1 x na tydzień Mycie dygestorium i łaźni wodnych odkamienianie - 1 x na tydzień Mycie wyposażenia laboratorium powierzchnie zewnętrzne 1 x na tydzień Mycie podłóg i dezynfekcja 1x dziennie 3. Wykonawca zabezpiecza środki czystości oraz sprzęt do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca zabezpieczy środki czystości do sanitariatów ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki zapachowe ) . Ręczniki papierowe, papier toaletowy będą sukcesywnie przekazywane dozorcy w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb w ciągu godzin pracy. Pojemniki na mydło w płynie będą uzupełniane codziennie przez Wykonawcę. 5. W celu zapewnienia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie oświetlone z dostępem do wody dla pracowników wykonujących usługę. 6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15 30 do 21 00 wg dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość mycia okien w godzinach pracy Zamawiającego po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę pracy pracowników. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikłą za szkody wyrządzone przez pracowników podczas realizacji usługi. 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Zamawiający umożliwi Wykonawcy - przed złożeniem oferty i ustaleniem ceny - przeprowadzenie wizji objętych niniejszą Specyfikacją obiektów. Wykonawca - przed dokonaniem wizji obiektu- zobowiązany będzie do uzyskania upoważnienia dla dokonania tej czynności od Kierowników poszczególnych zakładów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgk.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, pokój nr 206 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- 45.24 Sprzedaż i dostawa pieczywa do Kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Budowa budynku na potrzeby usług w transporcie drogowym przy ul. Szarych Szeregów w Mielcu
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: DRÓB
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: Wędliny i Mięso
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków.
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w wybranych pomieszczeń Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- 420/2024 Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania zieleni na placach zabaw, siłowniach plenerowych, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.