To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-16
Zgierz: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE PORADNICTWA ORAZ USŁUG SZKOLENIOWYCH
Numer ogłoszenia: 192594 - 2013; data zamieszczenia: 16.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157294 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu, ul. Długa 56, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7164213, faks 42 7166590.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta Zgierza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE PORADNICTWA ORAZ USŁUG SZKOLENIOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług doradczo-warsztatowych dla uczestników projektu Jestem potrzebny, chcę być potrzebny współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z ustalonym programem i harmonogramem zajęć. 2.Szkolenia przeznaczone są dla osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu, osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, a także pracujących, będących w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3.Celem szkoleń jest wzrost potencjału społeczno-zawodowego uczestników projektu przyczyniający się do powrotu na rynek pracy i do życia społecznego. 4.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku 26.1.a do SIWZ na stronie internetowej MOPS bip.mopszgierz.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Jestem potrzebny, chcę być potrzebny współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konrad Schroeder, ul. Tokarzewskiego 43 m. 3, 91-842 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27964,03
Oferta z najniższą ceną: 27964,03 / Oferta z najwyższą ceną: 47495,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Terapia psychologiczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGO CONSULTING Dorota Szykulska-Paprocka, ul. św. Franciszka z Asyżu 10E, 93-485 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39024,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30400,00
Oferta z najniższą ceną: 30400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Indywidualne konsultacje z psychologiem dziecięcym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7800,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Indywidualne konsultacje z logopedą
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7800,00
Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Warsztaty komputerowo- internetowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14040,00
Oferta z najniższą ceną: 14040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40093,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Prelekcja nt. prawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5280,00
Oferta z najniższą ceną: 5280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21450,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy zestawów do badań, barwników, asortymentu jedno- i wielorazowego użytku na potrzeby ZDL i Pododdziału Urologii oraz odczynników do badań z zakresu serologii grup krwi
- NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANERÓW ORAZ ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- usługa cateringu konferencji w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez (...)
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja programów profilaktyczno-edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Radzymin w 2024 roku.
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Usługa realizacji turnusu terapeutycznego dla dzieci z zaburzeniami posttraumatycznymi w wieku od 5 do 8 lat oraz ich rodzin adopcyjnych.
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* w podziale na części
- Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej oraz pracowników obsługi klientów Oddziału ZUS w Lublinie
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.