Numer ogłoszenia: 19248 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 247389 - 2014 data 28.11.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o., Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5300799, fax. 58 5300799.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zał 1. 1).
- W ogłoszeniu jest: I obejmuje: a) opracowanie koncepcji efektywnej kampanii edukacyjnej na terenie regionu południowego obejmującego RIPOK Stary Las w oparciu o prowadzone na terenie szkół lub Zakładu lekcje pokazowe z wykorzystaniem materiałów promocyjnych opisanych poniżej wraz z opracowaniem mierników jakości edukacji i ankiet, na podstawie których prowadzono by pomiar jakości kampanii. Ponadto koncepcja ma uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę kampanii medialnej wspierającej działania kampanii edukacyjnej zaprojektowanej przez Wykonawcę i realizowanej przez pracowników Zamawiającego. Kampania medialna ma zakładać publikację zaproszeń na festyny gminne wplecione w cykl 20 artykułów sponsorowanych/zainicjowanych na temat selektywnej zbiórki odpadów i gospodarki odpadami na terenie regionu południowego województwa pomorskiego w 2 różnych tytułach prasy regionalnej (obejmującej wszystkie z gmin na terenie których będzie realizowana kampania edukacyjna) bądź w większej liczbie tytułów prasy lokalnej (której łączny zakres terytorialny pokrywa się z powyższym) o wielkości zajmującej standardowy rozmiar A5 (wielkość czcionki, ilość znaków, szata graficzna - do uzgodnienia z Zamawiającym). Terminy prowadzenia kampanii medialnej mają być powiązane z wyjazdami pracowników Zamawiającego do szkół/przyjazdami szkół na teren Zakładu oraz z organizowanymi w zakresie II festynami w Gminach i uwzględniona w koncepcji kampanii edukacyjnej- ok 60 wyjazdów do szkół/ przyjazdów ze szkół. W ramach kampanii medialnej Wykonawca zaktualizuje stronę internetową projektu (funkcjonalna i szybka strona główna + do 10 podstron, w tym galeria zdjęć z realizacji projektu oraz formularz kontaktowy) i będzie ją prowadził w trakcie trwania niniejszego zamówienia, w szczególności prowadząc galerię zdjęć projektu oraz umożliwiając pracownikom Spółki umieszczanie artykułów i innych informacji. Za treść umieszczaną na stronie odpowiada Zamawiający. Strona projektu musi zawierać informacje na temat finansowania, Unii Europejskiej, gospodarki odpadami w województwie pomorskim i na terenie południowego regionu gospodarki odpadami i inne informacje sporządzone przez Zamawiającego. Nowy layout strony musi zostać przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zarys kampanii edukacyjnej wygląda następująco: Kampania odbędzie się na zasadzie wyjazdów do wybranych przez gminę Szkół lub ich przyjazdu na teren Zakładu. W przypadku przyjazdu do Zakładu gmina musi zapewnić dojazd na teren Zakładu. Listę szkół i planowane terminy wyjazdów poda Zamawiający. Kampania wsparta będzie przez kampanię medialną czyli wydanie ulotek, broszur, itp. skierowaną do wszystkich mieszkańców regionu, poprzez umieszczenie artykułów w prasie oraz przekazanie ulotek do gmin w celu rozprowadzenia wśród mieszkańców. W wyniku opracowania powyższego Zamawiający otrzyma od Wykonawcy nieograniczone w czasie i przestrzeni prawa autorskie do wszystkich projektów przygotowanych w celu realizacji przedmiotu zamówienia. b) opracowanie materiałów promocyjnych tj. 1) torby ekologiczne o wymiarach 38x 41 cm, materiał: drelich, krótkie ucho, gramatura 180g/m2- ilość 5.000, 2) broszurę w formacie A5, papier kredowy min. 150 g/m2., druk w pełnym kolorze, objętość min. 8 stron, ilość 13.000, 3) ogłoszenie prasowe w lokalnych gazetach w każdej z gmin (min. 40 ogłoszeń), 4) gadżety reklamowe: - śrubokręt - 700 szt., - długopisy ekologiczne metalowe - 1000 szt., - piłka antystresowa - 2000 szt., - zestaw do manicure - 1000 szt., - czapki - 1000 szt., - piórnik dla dzieci - 1000 szt. papierowy stojak w kształcie śmietnika: format po złożeniu ok 105x180mm, po rozłożeniu 105x 395mm, karton 300g, druk 4+1 CMYK/P, folia matowa 1+0, koło obrotowe z wykrojonymi ząbkami, średnica koła 105mm, druk 4+4 CMYK, folia matowa 1+1, szerokość podstawy stojaczka po rozłożeniu:35mm, sztancowanie obrysu, znitowanie kółka z ludzikiem z nitem o średnicy 13mm, grubość 1mm, projekt sporządzony przez Wykonawcę- 5000szt Wykonawca kampanii edukacji ekologicznej wykona scenariusz i nakręci według niego nie krótszy niż 10-minutowy film z rozbudowy Zakładu, na temat nowo powstającej instalacji oraz aktualnego funkcjonowania Zakładu. Film po montażu i akceptacji dostarczy do Zamawiającego na 100 płytach DVD. Dostawa może nastąpić w 2 etapach, przy czym I etap nie może nastąpić później niż do dnia 30.04.2015. Etap I może obejmować całość danego asortymentu lub jego połowę, musi zawierać film, o którym mowa powyżej...
- W ogłoszeniu powinno być: I obejmuje: a) opracowanie koncepcji efektywnej kampanii edukacyjnej na terenie regionu południowego obejmującego RIPOK Stary Las w oparciu o prowadzone na terenie szkół lub Zakładu lekcje pokazowe z wykorzystaniem materiałów promocyjnych opisanych poniżej wraz z opracowaniem mierników jakości edukacji i ankiet, na podstawie których prowadzono by pomiar jakości kampanii. Ponadto koncepcja ma uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę kampanii medialnej wspierającej działania kampanii edukacyjnej zaprojektowanej przez Wykonawcę i realizowanej przez pracowników Zamawiającego. Kampania medialna ma zakładać publikację zaproszeń na festyny gminne wplecione w cykl 20 artykułów sponsorowanych/zainicjowanych na temat selektywnej zbiórki odpadów i gospodarki odpadami na terenie regionu południowego województwa pomorskiego w 2 różnych tytułach prasy regionalnej (obejmującej wszystkie z gmin na terenie których będzie realizowana kampania edukacyjna) bądź w większej liczbie tytułów prasy lokalnej (której łączny zakres terytorialny pokrywa się z powyższym) o wielkości zajmującej standardowy rozmiar A5 (wielkość czcionki, ilość znaków, szata graficzna - do uzgodnienia z Zamawiającym). Terminy prowadzenia kampanii medialnej mają być powiązane z wyjazdami pracowników Zamawiającego do szkół/przyjazdami szkół na teren Zakładu oraz z organizowanymi w zakresie II festynami w Gminach i uwzględniona w koncepcji kampanii edukacyjnej- ok 60 wyjazdów do szkół/ przyjazdów ze szkół. W ramach kampanii medialnej Wykonawca zaktualizuje stronę internetową projektu (funkcjonalna i szybka strona główna + do 10 podstron, w tym galeria zdjęć z realizacji projektu oraz formularz kontaktowy) i będzie ją prowadził w trakcie trwania niniejszego zamówienia, w szczególności prowadząc galerię zdjęć projektu oraz umożliwiając pracownikom Spółki umieszczanie artykułów i innych informacji. Za treść umieszczaną na stronie odpowiada Zamawiający. Strona projektu musi zawierać informacje na temat finansowania, Unii Europejskiej, gospodarki odpadami w województwie pomorskim i na terenie południowego regionu gospodarki odpadami i inne informacje sporządzone przez Zamawiającego. Nowy layout strony musi zostać przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zarys kampanii edukacyjnej wygląda następująco: Kampania odbędzie się na zasadzie wyjazdów do wybranych przez gminę Szkół lub ich przyjazdu na teren Zakładu. W przypadku przyjazdu do Zakładu gmina musi zapewnić dojazd na teren Zakładu. Listę szkół i planowane terminy wyjazdów poda Zamawiający. Kampania wsparta będzie przez kampanię medialną czyli wydanie ulotek, broszur, itp. skierowaną do wszystkich mieszkańców regionu, poprzez umieszczenie artykułów w prasie oraz przekazanie ulotek do gmin w celu rozprowadzenia wśród mieszkańców. W wyniku opracowania powyższego Zamawiający otrzyma od Wykonawcy nieograniczone w czasie i przestrzeni prawa autorskie do wszystkich projektów przygotowanych w celu realizacji przedmiotu zamówienia. b) opracowanie materiałów promocyjnych tj. 1) torby ekologiczne o wymiarach 38x 41 cm, materiał: drelich, krótkie ucho, gramatura 180g/m2- ilość 5.000,torba w kolorze czarnym z zielonym nadrukiem (kolor podobny do kolory logotypu Zamawiającego), druk jednostronny broszurę w formacie A5, papier ekologiczny min. 150 g/m2., druk w pełnym kolorze, objętość min. 8 stron, ilość 13.000, ogłoszenie prasowe: - zaproszenia na festyn- 20 szt.- Wykonawca zapewni , aby dane zaproszenie ukazało się co najmniej na terenie gminy w której odbywać się będzie dany festyn, - cykl 3 artykułów podsumowujących festyny oraz 4 artykułów o gospodarce odpadami - wykonawca zapewni by wszystkie artykuły ukazały się w prasie zapewniający dostęp do wszystkich mieszkańców regionu. gadżety reklamowe: - komplet śrubokrętów - w kształcie długopisu z klipem, zawierający minimum 6 wymiennych końcówek, końcówki mocowane za pomocą magnesu, logo wygrawerowane na powierzchni, materiał: metal, wymiary: dowolne, kolor: czarny lub biały (żeby dobrze było widać grawer), ilość 700 szt. - długopisy ekologiczne - długopis ekologiczny wykonany z kartonu, plastiku po recyklingu oraz drewna, lub z samego drewna bądź makulatury, logo zrobione za pomocą nadruku lub graweru, materiał: papier, tworzywo lub drewno. ilość 1000 szt. - piłka antystresowa - piłeczka wypełniona drobnymi granulkami, logotyp umieszczony na piłeczce, średnica - 5 cm, kolor zielony z logiem Zamawiającego w kolorze czarnym, ilość 2000 szt, - zestaw do manicure - ze stali nierdzewnej: nożyczki, cążki, pilnik i narzędzie do czyszczenia paznokci w aluminiowym etui, na którym ma znaleźć się grawer, ilość 1000 szt. - czapka z daszkiem - 225 g/m2, 100% bawełna, 6-panelowa, miękki materiał, wywietrzniki, daszek (8-krotnie stębnowany), pasek z tego samego materiału z zapięciem na klamerkę, czapka w kolorze białym lub czarnym z zielonym logotypem Zamawiającego umieszczonym na przodzie czapki w środkowej jego części, ilość 1000 szt. - piórnik dla dzieci - drewniany piórnik, wyposażony w dwanaście drewnianych kredek, linijkę, gumkę oraz temperówkę, logo na pudełku w kolorze czarnym, materiał: drewno. ilość- 1000 szt. papierowy stojak w kształcie śmietnika: format po złożeniu ok 105x180mm, po rozłożeniu 105x 395mm, karton 300g, druk 4+1 CMYK/P, folia matowa 1+0, koło obrotowe z wykrojonymi ząbkami, średnica koła 105mm, druk 4+4 CMYK, folia matowa 1+1, szerokość podstawy stojaczka po rozłożeniu:35mm, sztancowanie obrysu, znitowanie kółka z pojemnikiem nitem o średnicy 13mm, grubość 1mm, projekt sporządzony przez Wykonawcę- 5000szt Wykonawca kampanii edukacji ekologicznej wykona scenariusz i nakręci według niego nie krótszy niż 10-minutowy film z rozbudowy Zakładu, na temat nowo powstającej instalacji oraz aktualnego funkcjonowania Zakładu. Film po montażu i akceptacji dostarczy do Zamawiającego na 100 płytach DVD. Film ma być realizowany podczas trwania całej inwestycji jednak nie później niż do dnia 15.05.2015r. Ponadto do oferty należy dołączyć przykładowe realizacje filmowe w ilości nie mniejszej niż 1 jednak nie większej niż 3. Dostawa może nastąpić w 2 etapach, przy czym I etap nie może nastąpić później niż do dnia 30.04.2015. Etap I może obejmować całość danego asortymentu lub jego połowę, musi zawierać film oraz ulotki o których mowa powyżej. Realizacja etapu II nie może nastąpić później niż do dnia 30.06.2015..
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
- "Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb - ul. Zachodnia - I etap (od ul. Zbożowej do ul. Bohaterów Getta)"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.