eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn. Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Starogard Gdański: Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn. Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las
Numer ogłoszenia: 247389 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. , Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5300799, faks 58 5300799.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starylas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Edukacja ekologiczna mieszkańców regionu południowego projektu pn. Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są Usługi - świadczenie działań promocyjno informacyjnych (dalej: Public Relation/PR), związane z promocją udziału Unii Europejskiej w charakterze donatora Przedsięwzięcia Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las zarejestrowanego pod numerem POIS.02.01.00-00-005/09. Prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych będzie wykonywane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz aktualnymi Zasadami i Wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno-promocyjnych odnoszących się do przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności. Przedmiot zamówienia jest powiązany z postępowaniem przetargowym dotyczącym zaprojektowania i wykonania robót budowlanych polegających na budowie instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, z możliwością biologicznego suszenia wraz z budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o.o., w miejscowości Stary Las, gm. Starogard Gdański. Jest to rozszerzenie zakresu rzeczowego projektu wynikające z Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz.U. 2012 poz. 1052). Cel i zakres zamówienia Głównym celem zamówienia jest edukacja ekologiczna jak największej liczby mieszkańców Regionu Południowego podlegającego pod RIPOK Stary Las oraz pogłębienie ich wiedzy na temat ekologii i prawidłowej segregacji w istniejącym systemie zbiórki odpadów. Edukacja ekologiczna odbędzie się w dwóch zakresach.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5, 79.95.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1- przeprowadzenie dwóch kampanii promocyjnych o wartości minimum 50.000 zł brutto każda, dla części 2- przeprowadzenie min. 3 imprez plenerowych (festynów) dla minimum 100 osób,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: dla części 1: - Grafikiem komputerowym - osobą odpowiedzialną za tworzenie i przygotowywanie materiałów i publikacji reklamowych, legitymującą się znajomością: a) programów komputerowych jak np: Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, QuarkXpress, Corel Draw, InDesign (lub równoważnych do wymienionych) b) podstawowych narzedzi webmasterskich, Znajomość HTML, CSS, Javascript - Kierownikiem Projektu - osobą legitymującą się: a) znajomością oprogramowania Microsoft Office lub równoważnego i MS Project lub równoważnego, b) znajomością zasad i procedur stosowanych przy zarządzaniu projektami, c) co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych w mediach lub w zarządzaniu projektami promocyjnymi; Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania jednej osoby spełniającej łącznie wymogi określone dla kierownika projektu i grafika komputerowego. dla części 2: - Kierownikiem projektu - osobą legitymującą się: a) znajomością oprogramowania Microsoft Office lub równoważnego i MS Project lub równoważnego, b) znajomością zasad i procedur stosowanych przy zarządzaniu projektami, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w mediach lub w zarządzaniu projektami promocyjnymi;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2) w przypadku pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy. 3) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych. 4) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 5) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 6) zmiana może dotyczyć zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego lub zmiany ceny jednostkowej określonej w ofercie przetargowej w związku ze zmianą stawki podatku VAT. Zmiana taka może być dokonana po wejściu w życie Rozporządzenia regulującego zmianę stawek VAT. Powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starylas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007- 2013, Fundusz Spójności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kampania edukacyjna na terenie regionu południowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o. o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I obejmuje: a) opracowanie koncepcji efektywnej kampanii edukacyjnej na terenie regionu południowego obejmującego RIPOK Stary Las w oparciu o prowadzone na terenie szkół lub Zakładu lekcje pokazowe z wykorzystaniem materiałów promocyjnych opisanych poniżej wraz z opracowaniem mierników jakości edukacji i ankiet, na podstawie których prowadzono by pomiar jakości kampanii. Ponadto koncepcja ma uwzględniać zaprojektowanie i wykonanie przez Wykonawcę kampanii medialnej wspierającej działania kampanii edukacyjnej zaprojektowanej przez Wykonawcę i realizowanej przez pracowników Zamawiającego. Kampania medialna ma zakładać publikację zaproszeń na festyny gminne wplecione w cykl 20 artykułów sponsorowanych/zainicjowanych na temat selektywnej zbiórki odpadów i gospodarki odpadami na terenie regionu południowego województwa pomorskiego w 2 różnych tytułach prasy regionalnej (obejmującej wszystkie z gmin na terenie których będzie realizowana kampania edukacyjna) bądź w większej liczbie tytułów prasy lokalnej (której łączny zakres terytorialny pokrywa się z powyższym) o wielkości zajmującej standardowy rozmiar A5 (wielkość czcionki, ilość znaków, szata graficzna - do uzgodnienia z Zamawiającym). Terminy prowadzenia kampanii medialnej mają być powiązane z wyjazdami pracowników Zamawiającego do szkół/przyjazdami szkół na teren Zakładu oraz z organizowanymi w zakresie II festynami w Gminach i uwzględniona w koncepcji kampanii edukacyjnej- ok 60 wyjazdów do szkół/ przyjazdów ze szkół. W ramach kampanii medialnej Wykonawca zaktualizuje stronę internetową projektu (funkcjonalna i szybka strona główna + do 10 podstron, w tym galeria zdjęć z realizacji projektu oraz formularz kontaktowy) i będzie ją prowadził w trakcie trwania niniejszego zamówienia, w szczególności prowadząc galerię zdjęć projektu oraz umożliwiając pracownikom Spółki umieszczanie artykułów i innych informacji. Za treść umieszczaną na stronie odpowiada Zamawiający. Strona projektu musi zawierać informacje na temat finansowania, Unii Europejskiej, gospodarki odpadami w województwie pomorskim i na terenie południowego regionu gospodarki odpadami i inne informacje sporządzone przez Zamawiającego. Nowy layout strony musi zostać przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zarys kampanii edukacyjnej wygląda następująco: Kampania odbędzie się na zasadzie wyjazdów do wybranych przez gminę Szkół lub ich przyjazdu na teren Zakładu. W przypadku przyjazdu do Zakładu gmina musi zapewnić dojazd na teren Zakładu. Listę szkół i planowane terminy wyjazdów poda Zamawiający. Kampania wsparta będzie przez kampanię medialną czyli wydanie ulotek, broszur, itp. skierowaną do wszystkich mieszkańców regionu, poprzez umieszczenie artykułów w prasie oraz przekazanie ulotek do gmin w celu rozprowadzenia wśród mieszkańców. W wyniku opracowania powyższego Zamawiający otrzyma od Wykonawcy nieograniczone w czasie i przestrzeni prawa autorskie do wszystkich projektów przygotowanych w celu realizacji przedmiotu zamówienia. b) opracowanie materiałów promocyjnych tj. 1) torby ekologiczne o wymiarach 38x 41 cm, materiał: drelich, krótkie ucho, gramatura 180g/m2- ilość 5.000, 2) broszurę w formacie A5, papier kredowy min. 150 g/m2., druk w pełnym kolorze, objętość min. 8 stron, ilość 13.000, 3) ogłoszenie prasowe w lokalnych gazetach w każdej z gmin (min. 40 ogłoszeń), 4) gadżety reklamowe: - śrubokręt - 700 szt., - długopisy ekologiczne metalowe - 1000 szt., - piłka antystresowa - 2000 szt., - zestaw do manicure - 1000 szt., - czapki - 1000 szt., - piórnik dla dzieci - 1000 szt. papierowy stojak w kształcie śmietnika: format po złożeniu ok 105x180mm, po rozłożeniu 105x 395mm, karton 300g, druk 4+1 CMYK/P, folia matowa 1+0, koło obrotowe z wykrojonymi ząbkami, średnica koła 105mm, druk 4+4 CMYK, folia matowa 1+1, szerokość podstawy stojaczka po rozłożeniu:35mm, sztancowanie obrysu, znitowanie kółka z ludzikiem z nitem o średnicy 13mm, grubość 1mm, projekt sporządzony przez Wykonawcę- 5000szt Wykonawca kampanii edukacji ekologicznej wykona scenariusz i nakręci według niego nie krótszy niż 10-minutowy film z rozbudowy Zakładu, na temat nowo powstającej instalacji oraz aktualnego funkcjonowania Zakładu. Film po montażu i akceptacji dostarczy do Zamawiającego na 100 płytach DVD. Dostawa może nastąpić w 2 etapach, przy czym I etap nie może nastąpić później niż do dnia 30.04.2015. Etap I może obejmować całość danego asortymentu lub jego połowę, musi zawierać film, o którym mowa powyżej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja festynów dla regionu południowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie festynu ekologicznego w 2 wersjach. W ramach wersji pierwszej, organizowanej dla 19 gmin (powiat starogardzki: Bobowo, Lubichowo, Kaliska, Osiek, Osieczna, Skarszewy, Miasto Skórcz, Skórcz, Smętowo Graniczne, Miasto Starogard Gdański, Starogard Gdański, Zblewo powiat kościerski: Karsin, Liniewo, Nowa Karczma, Stara Kiszewa, gmina Kościerzyna, miasto Kościerzyna, powiat gdański: Przywidz), wykonawca zapewni: zabezpieczenie imprezy, scenę i nagłośnienie, rozdawanie odpowiedniej ilości ulotek (minimum 100 szt.), ciepły posiłek (grochówka lub bigos) dla ok. 100 uczestników, praktyczną edukację mieszkańców na stoisku zakładu utylizacji, uwzględni pokaz ptaków, które płoszą ptactwo na terenie Zakładu (atrakcję zapewnia Zakład, program festynu powinien uwzględniać około 30 minut na tą atrakcję; Wykonawca powinien uzyskać zgodę Powiatowego Lekarza Weterynarii na przeprowadzenie pokazu i pokryć koszty nadzoru lekarza weterynarii (szacowane około 45,50 zł/godzinę według stawek w 2014 roku oraz 0,8358 zł za 1 km dojazdu)), konkurs wiedzy ekologicznej o odpadach, konkurs na hasło/wiersz ekologiczny, możliwość występów lokalnego zespołu /lokalnych zespołów (30 minut-60 minut); koszty wynagrodzenia zespołów pokrywać będzie Gmina; w przypadku braku zapewnienia zespołu przez daną Gminę wykonawca usunie ten punkt z programu w festynie możliwość emisji filmu opracowanego w ramach zakresu I i innych filmów dostarczonych przez Zamawiającego np. w trakcie przygotowywania zespołów do wystąpienia (łącznie 10 do 30 minut) możliwość rozstawienia przez Zamawiającego stoiska edukacyjnego plakaty na wydarzenie/ 20 szt. na każde wydarzenie, w każdym miejscu, gdzie odbędzie się planowany event, w miejscu szczegółowo uzgodnionym z Gminą powstanie tablica pamiątkowa na temat prawidłowej segregacji odpadów. Treść tablicy zostanie uzgodniona z Zamawiającym, projekt i postawienie tablicy leży w gestii Wykonawcy festynu. Tablica o wymiarach 1,5 m szerokości i 1 m wysokości powinna zawierać logotypy unijne oraz Zamawiającego, wraz z informacją o tytule projektu: Racjonalizacja gospodarki odpadami poprzez budowę Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las oraz informacją o selektywnej zbiórce odpadów. W ramach wersji drugiej organizowanej dla 14 gmin (Smętowo Graniczne, Karsin, Osiek, Skarszewy, Lubichowo, Osieczna, Miasto Skórcz, Miasto Kościerzyna, Liniewo, Skórcz, Miasto Starogard Gdański, Starogard Gdański, Nowa Karczma, Stara Kiszewa) wykonawca zapewni wszystkie działania opisane dla wersji pierwszej festynu i dodatkowo co najmniej 4 z poniższych atrakcji: 1. zbiórkę odpadów w zamian za sadzonki - 5 kg makulatury, 2 kg PET lub 7 kg szkła= 1 sadzonka drzewka/ kwiat doniczkowy, (w takim przypadku bezpłatny odbiór odpadów w Zakładzie zapewnia Zamawiający, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić rośliny w liczbie nie mniejszej niż 150/festyn oraz transport zebranych odpadów do Zakładu), 2. kącik, w którym będzie można malować prace, następnie ogłoszenie wyników na scenie, 3. konkurs dla dzieci zrób coś z odpadów, 4. konkurs gry na instrumencie wykonanym z odpadów, 5. pokaz mody recyklingowej, 6. występy młodych artystów bez użycia prądu, 7. eko-gotowanie, 8. przygotowane przez profesjonalnego animatora konkursy ekologiczne i quizy z nagrodami, 9. bieg ekologiczny lub rajd rowerowy, podczas którego będą zbierane odpady, 10. akcję sprzątania świata, 11. teatr o tematyce ekologicznej, 12. punkt Ciśnienie na życie (pomiar ciśnienia tętniczego krwi), 13. stoiska firm powiązanych z gospodarką odpadami i ekologią 14. lub inne działania ekologiczne zaproponowane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego Dodatkowe wymogi dla Zakresu II: Festyny powinny odbywać się zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w terminach przedstawionych przez Wykonawcę, preferowane są weekendy. W uzasadnionych przypadkach terminy mogą się pokrywać. Informację o planowanych terminach realizacji imprez Wykonawca powinien zawrzeć w raporcie wstępnym. Wykonawca zapewni ubezpieczenie OC organizatora imprez. Na każdym festynie przeprowadzić ankietę wśród uczestników na temat organizowanych akcji oraz przekazanych treści, zapewnić dystrybucję ulotek lub broszur o charakterze edukacyjnym przez hostessę maskotkę oraz sporządzić dokumentację fotograficzną z przebiegu imprezy. Do oferty należy załączyć ramowy harmonogram imprezy. Wykonawca będzie prowadził działania edukacyjne i promujące projekt zgodnie z aktualnymi wytycznymi, zawartymi w zasadach promocji dla Beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2013. Wykonawca będzie odpowiedzialny za informowanie o tym, że wszystkie działania podjęte w ramach Projektu są współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Oznacza to, że wszystkie publikacje, w tym ogłoszenia i artykuły prasowe, jak i również informacje przekazywane podczas konferencji, muszą podkreślać rolę Unii Europejskiej we współfinansowaniu Projektu ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013. Wykonawca zapewni podczas festynu występ gwiazdy wieczoru w klimacie muzyki Disco Polo oraz prowadzącego zapowiadającego występy artystów, przeprowadzającego konkursy na scenie, animującego zabawę. Nagrody dla animatora zapewnia Wykonawca. Zaplecze techniczne leży po stronie Wykonawcy. Zaplecze sanitarne zależy od ilości osób biorących udział w festynie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie kabin, rozstawienie oraz zabranie ich po festynie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas trwania imprezy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.