eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › NA ZLECENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ W TRAKCIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTUAKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-9/2012)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Konin: NA ZLECENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ W TRAKCIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: AKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-9/2012)
Numer ogłoszenia: 190998 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108753 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ZLECENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ W TRAKCIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: AKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-9/2012).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usługi gastronomicznej w trakcie warsztatów i szkoleń uczestników projektu: Akademia Kobiet Sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1. realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie. 2.2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi polegającej na zapewnieniu uczestnikom warsztatów i szkoleń: 2.2.1 Serwisu kawowego dostarczanego dwukrotnie: - przed rozpoczęciem szkoleń tj. godziną 8.30, na który składa się: - kawa rozpuszczalna (podana w formie sypkiej + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 2 kawy/osobę - herbata (podana w ekspresowych saszetkach + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 2 herbaty/osobę), - dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier oraz serwetki papierowe (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), - woda mineralna (250 ml na osobę), - minimum trzy rodzaje kruchych ciasteczek (łącznie 150 g na osobę), - minimum dwa rodzaje ciasta pieczonego (łącznie 250 g na osobę), - soki 100% (250 ml na osobę), - wraz z obiadem na godz. 13.15, na który składa się: - kawa rozpuszczalna (podana w formie sypkiej + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 1 kawa/osobę ), - herbata (podana w ekspresowych saszetkach + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 1 herbata/osobę), - dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier oraz serwetki papierowe (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), Serwis kawowy powinien być podany na ceramice, z zastrzeżeniem, że odbiór naczyń następuje po zakończeniu szkolenia. Soki powinny być podane w opakowaniu jednorazowym. Zamawiający ustala, że 1 kawa to 4 gramy kawy sypkiej. 2.2.2. Zestawu obiadowego podawanego w formie porcjowanej (1 zestaw na 1 osobę) dostarczanego na godzinę 13.15: zgodnie z jadłospisem: Zestaw 1 Filet z kurczaka smażony panierowany (150g), frytki (150g), sałatka z czerwonej kapusty (150g), sok 100% czarna porzeczka (250ml) Zestaw 2 Pieczeń wieprzowa duszona (150g), kluski śląskie (150g) z sosem (25g), surówka z kapusty pekińskiej z majonezem (150g), sok 100% jabłko (250ml) Zestaw 3 Kotlet devolay (150g), ziemniaki tłuczone (250g), surówka z marchwi i jabłek (150g), sok 100% pomarańcza (250ml) Zestaw 4 Potrawka z kurczaka (150g), ryż na sypko(150g), gotowane warzywa (150g), sok 100% pomarańcza (250ml) Zestaw 5 Filet rybny smażony panierowany (170g), frytki (150g), ogórek konserwowy (100g), sok 100% jabłko (250ml) Zestaw 6 Filet z kurczaka smażony panierowany (150g), ziemniaki tłuczone (250g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150g), sok 100% grejpfrut (250ml) Dla zagwarantowania urozmaiconego menu zestawy obiadowe powinny być serwowane naprzemiennie. Posiłek dla każdego uczestnika projektu powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (pudełko styropianowe, zamykane, trójdzielne) z kompletem sztućców jednorazowych, 2 serwetkami papierowymi 2 warstwowymi oraz sokiem w opakowaniu jednorazowym. 2.2.3 Zamawiający planuje maksymalnie 188 dni szkoleniowych, tj.: - 40 dni szkoleniowe warsztatów aktywizująco-motywujących (realizacja w 8 grupach szkoleniowych po 5 dni szkoleniowych/grupę), - 24 dni szkoleniowe warsztatów poszukiwania pracy (realizacja w 8 grupach szkoleniowych po 3 dni szkoleniowe/grupę), - 124 dni szkoleń zawodowych (realizacja w 8 grupach szkoleniowych, od 11 do 27 dni szkoleniowych/grupę). Przy czym istnieje możliwość realizacji warsztatów i szkoleń w 6 grupach szkoleniowych jednocześnie. Liczba osób na każdym szkoleniu nie przekroczy 15. Maksymalna liczba zestawów kawowych to 2200 i zestawów obiadowych to 2200 - w tym suma zestawów dowożonych do Turku nie będzie większa niż 250 szt. zestawów kawowych i 250 szt. zestawów obiadowych. 2.2.4 Miejsca odbywania się szkoleń: miasto Konin oraz miasto Turek. Realizację warsztatów i szkoleń Zamawiający planuje w okresie od czerwca 2012 r. do grudnia 2012 r. na podstawie harmonogramu, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, zawierającego informacje dot. adresów sal szkoleniowych, liczby uczestników oraz godzin planowanych przerw kawowych i obiadowych. Harmonogram może ulec zmianie. Na tydzień przed rozpoczęciem poszczególnych szkoleń Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowany harmonogram. 2.2.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - zmiany liczby zamawianych zestawów obiadowych oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy do godz. 9.00 tego samego dnia, - odwołania zamówionych zestawów kawowych i obiadowych oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem, jednak nie później niż do godz. 15.00. 2.2.6 Wyżywienie ma być dostarczane z zachowaniem warunków sanitarnych, na miejsce odbywania się szkolenia, dla faktycznie uczestniczących w danym dniu szkolenia osób. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. Ustawy z dn. 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) 2.2.7 Zapłata będzie następować za faktyczną liczbę wydanych, ale nie przekraczającą liczbę zamówionych, zestawów kawowych i obiadowych, na podstawie faktury wystawionej po realizacji cyklu szkoleń, nie rzadziej niż raz na miesiąc.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy WITYNG Sp. z o.o.,, ul. Mikorzyn 1a, 62-561 Ślesin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85747,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71901,06

  • Oferta z najniższą ceną: 71901,06 / Oferta z najwyższą ceną: 72363,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.