eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › NA ZLECENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ W TRAKCIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTUAKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-9/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-16

Konin: NA ZLECENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ W TRAKCIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: AKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-9/2012)
Numer ogłoszenia: 108753 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie , ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2453095, faks 63 2422229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA ZLECENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ W TRAKCIE WARSZTATÓW I SZKOLEŃ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: AKADEMIA KOBIET SUKCESU W RAMACH POKL 6.1.1. (ZP-9/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usługi gastronomicznej w trakcie warsztatów i szkoleń uczestników projektu: Akademia Kobiet Sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1. realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie. 2.2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi polegającej na zapewnieniu uczestnikom warsztatów i szkoleń: 2.2.1 Serwisu kawowego dostarczanego dwukrotnie: - przed rozpoczęciem szkoleń tj. godziną 8.30, na który składa się: - kawa rozpuszczalna (podana w formie sypkiej + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 2 kawy/osobę - herbata (podana w ekspresowych saszetkach + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 2 herbaty/osobę), - dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier oraz serwetki papierowe (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), - woda mineralna (250 ml na osobę), - minimum trzy rodzaje kruchych ciasteczek (łącznie 150 g na osobę), - minimum dwa rodzaje ciasta pieczonego (łącznie 250 g na osobę), - soki 100% (250 ml na osobę), - wraz z obiadem na godz. 13.15, na który składa się: - kawa rozpuszczalna (podana w formie sypkiej + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 1 kawa/osobę ), - herbata (podana w ekspresowych saszetkach + woda wrząca w samowarze do samodzielnego zaparzenia według uznania proporcjonalnie do liczby uczestników przy założeniu średnio 1 herbata/osobę), - dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier oraz serwetki papierowe (w ilości proporcjonalnej do liczby uczestników), Serwis kawowy powinien być podany na ceramice, z zastrzeżeniem, że odbiór naczyń następuje po zakończeniu szkolenia. Soki powinny być podane w opakowaniu jednorazowym. Zamawiający ustala, że 1 kawa to 4 gramy kawy sypkiej. 2.2.2. Zestawu obiadowego podawanego w formie porcjowanej (1 zestaw na 1 osobę) dostarczanego na godzinę 13.15: zgodnie z jadłospisem: Zestaw 1 Filet z kurczaka smażony panierowany (150g), frytki (150g), sałatka z czerwonej kapusty (150g), sok 100% czarna porzeczka (250ml) Zestaw 2 Pieczeń wieprzowa duszona (150g), kluski śląskie (150g) z sosem (25g), surówka z kapusty pekińskiej z majonezem (150g), sok 100% jabłko (250ml) Zestaw 3 Kotlet devolay (150g), ziemniaki tłuczone (250g), surówka z marchwi i jabłek (150g), sok 100% pomarańcza (250ml) Zestaw 4 Potrawka z kurczaka (150g), ryż na sypko(150g), gotowane warzywa (150g), sok 100% pomarańcza (250ml) Zestaw 5 Filet rybny smażony panierowany (170g), frytki (150g), ogórek konserwowy (100g), sok 100% jabłko (250ml) Zestaw 6 Filet z kurczaka smażony panierowany (150g), ziemniaki tłuczone (250g), surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150g), sok 100% grejpfrut (250ml) Dla zagwarantowania urozmaiconego menu zestawy obiadowe powinny być serwowane naprzemiennie. Posiłek dla każdego uczestnika projektu powinien być podany na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym (pudełko styropianowe, zamykane, trójdzielne) z kompletem sztućców jednorazowych, 2 serwetkami papierowymi 2 warstwowymi oraz sokiem w opakowaniu jednorazowym. 2.2.3 Zamawiający planuje maksymalnie 188 dni szkoleniowych, tj.: - 40 dni szkoleniowe warsztatów aktywizująco-motywujących (realizacja w 8 grupach szkoleniowych po 5 dni szkoleniowych/grupę), - 24 dni szkoleniowe warsztatów poszukiwania pracy (realizacja w 8 grupach szkoleniowych po 3 dni szkoleniowe/grupę), - 124 dni szkoleń zawodowych (realizacja w 8 grupach szkoleniowych, od 11 do 27 dni szkoleniowych/grupę). Przy czym istnieje możliwość realizacji warsztatów i szkoleń w 6 grupach szkoleniowych jednocześnie. Liczba osób na każdym szkoleniu nie przekroczy 15. Maksymalna liczba zestawów kawowych to 2200 i zestawów obiadowych to 2200 - w tym suma zestawów dowożonych do Turku nie będzie większa niż 250 szt. zestawów kawowych i 250 szt. zestawów obiadowych. 2.2.4 Miejsca odbywania się szkoleń: miasto Konin oraz miasto Turek. Realizację warsztatów i szkoleń Zamawiający planuje w okresie od czerwca 2012 r. do grudnia 2012 r. na podstawie harmonogramu, stanowiącego Załącznik nr 1 do umowy, zawierającego informacje dot. adresów sal szkoleniowych, liczby uczestników oraz godzin planowanych przerw kawowych i obiadowych. Harmonogram może ulec zmianie. Na tydzień przed rozpoczęciem poszczególnych szkoleń Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowany harmonogram. 2.2.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do: - zmiany liczby zamawianych zestawów obiadowych oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy do godz. 9.00 tego samego dnia, - odwołania zamówionych zestawów kawowych i obiadowych oraz powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy najpóźniej z jednodniowym wyprzedzeniem, jednak nie później niż do godz. 15.00. 2.2.6 Wyżywienie ma być dostarczane z zachowaniem warunków sanitarnych, na miejsce odbywania się szkolenia, dla faktycznie uczestniczących w danym dniu szkolenia osób. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. Ustawy z dn. 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) 2.2.7 Zapłata będzie następować za faktyczną liczbę wydanych, ale nie przekraczającą liczbę zamówionych, zestawów kawowych i obiadowych, na podstawie faktury wystawionej po realizacji cyklu szkoleń, nie rzadziej niż raz na miesiąc..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 1 usługę gastronomiczną świadczoną poza swoja siedzibą, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonał część tej usługi, której wartość wyniosła minimum 45.000 zł. brutto. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. 14.3 Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji, gdy: a) zmiana jest dla niego korzystna, b) w przypadku konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron, c) w przypadku wystąpienia sytuacji od stron niezależnej, niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a wprowadzenie zmiany jest konieczne dla prawidłowej realizacji umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, III piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POKL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.