eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Nieszawka › WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Wielka Nieszawka: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA
Numer ogłoszenia: 190852 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Nieszawka , ul. Toruńska 12, 87-165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6781212, 6781093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO DRÓG GMINNYCH GMINY WIELKA NIESZAWKA CZĘŚĆ I: 1. Cierpiszewo, dz. nr 2114/17, 561/8, 561/5, 563 w Cierpicach, 2. ul. Dobra i Przy Lesie, dz. nr 43/11, 389/3, 42/2, 2064/12, 388/8, 40/10, 37/1, 43/10, 44/2, 46/2, 390/5, 47/5, 48/5, 43/9, 389/6, 42/5 w Cierpicach, 3. ul. Kłosowa, dz. nr 79/3, 86/6, 86/7 w Cierpicach, 4. ul. Leśna, dz. nr 170, 172/25, 172/11, 572, 592, 172/10, 173/1, 573 w Cierpicach, 5. ul. Sosnowa, dz. nr 100/42, 100/35, 100/46, 100/45 w Cierpicach. CZĘŚĆ II: 1. ul. Rzemieślnicza, dz. nr 264 w Małej Nieszawce, 2. ul. Topolowa, dz. nr 11/4 w Małej Nieszawce, 3. ul. Leśna, dz. nr 240, 247/1 w Małej Nieszawce. CZĘŚĆ III: 1. ul. Przemysłowa, dz. nr 363/26, 366, 367/3, 210 w Wielkiej Nieszawce, 2. ul. Przemysłowa II, dz. nr 370/27, 370/50, 363/43, 371, 208, 612 w Wielkiej Nieszawce, 3. ul. Sarnia, dz. nr 162/2, 157, 185/4, 156, 160/5 w Wielkiej Nieszawce, 4. ul. Wierzbowa, dz. nr 228/7, 228/8, 356, 185/5, 105/2 w Wielkiej Nieszawce..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 5.000,00 zł Część II: 3.000,00 zł Część III: 4.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł (brutto) - każde, których przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, CZĘŚĆ II: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (brutto) - każde, których przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, CZĘŚĆ III: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto) - każde, których przedmiotem były roboty budowlane w zakresie budowy oświetlenia ulicznego, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania robót oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika robót na budowie oświetlenia ulicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 250.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 250.000,00 zł (brutto). CZĘŚĆ II: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 150.000,00 zł (brutto). CZĘŚĆ III: Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 200.000,00 zł (brutto), b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia do kwoty nie niższej niż 200.000,00 zł (brutto).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki zmian zostały określone w projekcie umowy § 15. 4. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres przedmiotu zamówienia określony w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielkanieszawka.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, Wielka Nieszawka, 87-165 Cierpice, pokój nr 2 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego: 1. Cierpiszewo, dz. nr 2114/17, 561/8, 561/5, 563 w Cierpicach, 2. ul. Dobra i Przy Lesie, dz. nr 43/11, 389/3, 42/2, 2064/12, 388/8, 40/10, 37/1, 43/10, 44/2, 46/2, 390/5, 47/5, 48/5, 43/9, 389/6, 42/5 w Cierpicach, 3. ul. Kłosowa, dz. nr 79/3, 86/6, 86/7 w Cierpicach, 4. ul. Leśna, dz. nr 170, 172/25, 172/11, 572, 592, 172/10, 173/1, 573 w Cierpicach, 5. ul. Sosnowa, dz. nr 100/42, 100/35, 100/46, 100/45 w Cierpicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Cierpiszewo, dz. nr 2114/17, 561/8, 561/5, 563 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Rozdzielnica typy S - 3 - Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 2. ul. Dobra i Przy Lesie, dz. nr 43/11, 389/3, 42/2, 2064/12, 388/8, 40/10, 37/1, 43/10, 44/2, 46/2, 390/5, 47/5, 48/5, 43/9, 389/6, 42/5 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 3. ul. Kłosowa, dz. nr 79/3, 86/6, 86/7 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 4. ul. Leśna, dz. nr 170, 172/25, 172/11, 572, 592, 172/10, 173/1, 573 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 5. ul. Sosnowa, dz. nr 100/42, 100/35, 100/46, 100/45 w Cierpicach: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego: 1. ul. Rzemieślnicza, dz. nr 264 w Małej Nieszawce, 2. ul. Topolowa, dz. nr 11/4 w Małej Nieszawce, 3. ul. Leśna, dz. nr 240, 247/1 w Małej Nieszawce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1. ul. Rzemieślnicza, dz. nr 264 w Małej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Rozdzielnica typy S - 3 - Instalacja zabezpieczenia S 301 6 A - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 2. ul. Topolowa, dz. nr 11/4 w Małej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 3. ul. Leśna, dz. nr 240, 247/1 w Małej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgników ocynk. - Montaż skrzynek bezpiecznikowych - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie oświetlenia ulicznego: 1. ul. Przemysłowa, dz. nr 363/26, 366, 367/3, 210 w Wielkiej Nieszawce, 2. ul. Przemysłowa II, dz. nr 370/27, 370/50, 363/43, 371, 208, 612 w Wielkiej Nieszawce, 3. ul. Sarnia, dz. nr 162/2, 157, 185/4, 156, 160/5 w Wielkiej Nieszawce, 4. ul. Wierzbowa, dz. nr 228/7, 228/8, 356, 185/5, 105/2 w Wielkiej Nieszawce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1. ul. Przemysłowa, dz. nr 363/26, 366, 367/3, 210 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 2. ul. Przemysłowa II, dz. nr 370/27, 370/50, 363/43, 371, 208, 612 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgnika ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Obsługa geodezyjna 3. ul. Sarnia, dz. nr 162/2, 157, 185/4, 156, 160/5 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgników ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Montaż rury stalowej fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Rozdzielnica typy S - 3 - Instalacja zabezpieczenia S 301 10 A - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna 4. ul. Wierzbowa, dz. nr 228/7, 228/8, 356, 185/5, 105/2 w Wielkiej Nieszawce: - Ustawienie słupów oświetleniowych - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 6 mm2 - Ułożenie kabli typu YKY 5 x 4 mm2 - Montaż opraw typu LED 18- 20 W - Instalacja przewodu YDY 3 x 1.5 mm2 - Montaż wysięgników ocynk. - Montaż skrzynki bezpiecznikowej - Instalacja zabezpieczenia DO2 4 A - Ułożenie folii PCV 200 x 0.05 kol. niebieski - Montaż rur typu AROT DVK fi 50 - Montaż rur typu AROT SRS fi 50 - Wykonanie przecisku AROT SRS fi 50 - Montaż uziomu Fe/Zn fi 16 - Montaż ustoju dla słupa typu B - 120 - Instalacja opasek kablowych - Montaż szafki oświetlenia - Obsługa geodezyjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.