eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › PRZEBUDOWA KĄPIELISKA MOSiR W BUKOWNIE - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-27

Bukowno: PRZEBUDOWA KĄPIELISKA MOSiR W BUKOWNIE - etap II
Numer ogłoszenia: 190850 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie , ul. Spacerowa 1, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 0-32 6421-104, faks 0-32 6421-104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA KĄPIELISKA MOSiR W BUKOWNIE - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia określają: Projekt budowlany, SIWZ oraz przedmiar robót. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1. Zakres robót będzie obejmował: a) Budowę niecki basenu sportowego o wym. 16x50m i głębokości od 1,5 do 3,9m. Ściany szczytowe basenu wyniesione 30 cm ponad poziom lustra wody wyposażone w uchwyty lin torowych. Dłuższe ściany basenu wyposażone są w rynny przelewowe. Wejście do basenu za pomocą sześciu drabinek niszowych z poręczami ze stali nierdzewnej. Drabinki zlokalizowano na ścianach bocznych, po trzy na każdą stronę. Zestawienie powierzchni i objętość niecki: - powierzchnia zabudowy 853,4m2 - powierzchnia lustra wody 800,0m2 - objętość wody ~1820 m3 Ze względu na konieczność poprawy parametrów geotechnicznych rozluźnionych piasków, a także mając na uwadze uzyskanie jednorodnych warunków posadowienia basenu, niezbędne jest wzmocnienie podłoża gruntowego w obrębie ścian oporowych części głębokiej nowoprojektowanego basenu. Niecka basenu stanowi szczelną konstrukcję składającą się z trzech zasadniczych elementów o charakterze konstrukcyjnym: - ścian obwodowych zrealizowanych jako żelbetowe ściany oporowe, - odpowiednio zakotwionych ścian bocznych z rynnami przelewowymi wykonanymi ze stali nierdzewnej, - żelbetowej płyty dennej. Dno oraz ściany basenu do poziomu stopnia spoczynkowego wykonane są jako szczelne konstrukcje betonowe. Dookoła basenu na poziomie stopnia spoczynkowego, na głębokości 1,2m (licząc od lustra wody) ukształtowana jest półka (żebro) służące jako wzmocnienie konstrukcji oraz podstawa do mocowania ściany i rynny przelewowej wykonanych ze stali nierdzewnej. b) Budowę wieży skoków do wody Wieża skoków do wody zaprojektowana w konstrukcji stalowej posiada trzy platformy, dwie na wysokości 3m i jedną na wysokości 5m (licząc od poziomu lustra wody). Platformy dolne wysunięte są poza obrys ścian basenu o wartość 1,25m, górna platforma w stosunku do dolnych o wartość 0,75m. Komunikację na wieży umożliwiają schody drabiniaste o szerokości 0,8m. Wysokość stopnia 25cm, posunięcie 20cm. Platformy oraz schody wyposażone są w balustrady o wys. 1,1m i rozstawie szczeblin pionowych max 12cm. Balustrady wykonane ze stali nierdzewnej 1.4404. Pokrycie platform oraz stopnie schodów zaprojektowano z blachy żeberkowej (łezkowej) gr. 4mm, również ze stali nierdzewnej. c) Budowę budynku obsługi. Budynek obsługi znajduje się na zamkniętym terenie kąpieliska MOSiR. Będzie on użytkowany okresowo w miesiącach od połowy czerwca do połowy września. Mieści się w nim punkt sprzedaży biletów wraz z węzłem sanitarnym dla pracowników obsługi oraz ubikacje dla użytkowników kąpieliska. Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, zaprojektowany w technologii tradycyjnej, murowanej. Wymiary budynku w rzucie poziomym 6,73x7,93m, a jego wysokość mierzona na kalenicy dachu wynosi 5,20 m. Geometria dachu - dach wielospadowy o kącie pochylenia połaci 30° i kalenicy prostopadłej do frontu działki. Zestawienie powierzchni i kubatury ogółem dla budynku gospodarczego: - powierzchnia zabudowy 53,37m2 - powierzchnia użytkowa 37,29m2 - kubatura ~ 215m3.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto-tysięcy-złotych-00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 18.08.2015 r. do godz. 11.00. Wadium w pieniądzu musi być wniesione na konto Zamawiającego w Bank Pekao S.A. nr 17 1240 2294 1111 0010 2191 0466 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa kąpieliska MOSiR w Bukownie - II etap. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa wadium w siedzibie Zamawiającego - w kasie, a do oferty załącza kserokopię.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt1 Ustawy Pzp. Przy dokonywaniu oceny Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegającej na budowie lub przebudowie basenu z niecką ze stali nierdzewnej o powierzchni lustra wody min. 700 m2. Ocena spełnienia tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza pn. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat (stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) i dokumentów potwierdzających , że wymienione w formularzu roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy dokonywaniu oceny Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg Załącznika Nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał się osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje w tym: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierowników robót w branżach: - elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacji sanitarnych w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. Inwestor dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę dozoru w przypadku posiadania więcej niż jednego z w/w uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). Przy dokonywaniu oceny Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg Załącznika Nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał się osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje w tym: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) kierowników robót w branżach: - elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacji sanitarnych w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych. Inwestor dopuszcza łączenie funkcji przez jedną osobę dozoru w przypadku posiadania więcej niż jednego z w/w uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku będzie przeprowadzona na podstawie analizy formularza: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). Przy dokonywaniu oceny Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3.000.000,00 zł.(słownie:-trzy-miliony-złotych-00/100). Przy dokonywaniu oceny Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty według Załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Kalkulacja kosztów z uwzględnieniem zapisów Rozdz. XII pkt 2. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez osoby inne niż wskazane do reprezentacji Wykonawcy we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające tzw. lidera do reprezentowania wszystkich Wykonawców. 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6) Oświadczenie o dysponowaniu osobą uprawnioną do zatwierdzania postępowań w trakcje aukcji elektronicznej wraz z adresem e-mail, na który będzie przesłane zaproszenie do wzięcia udziału w aukcji, danymi osoby uprawnionej przez Wykonawcę do składania podpisu elektronicznego (dane powinny odpowiadać danym z podpisu elektronicznego) oraz wzorem podpisu elektronicznego weryfikowanego z pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, w przypadku Wykonawcy, który dysponuje podpisem elektronicznym wystawionym przez zagraniczny podmiot certyfikujący. 7) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
https://aukcje.uzp.gov.pl

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=7170
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie ul. Spacerowa 1 32-332 Bukowno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Bukowno; Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie 32-332 Bukowno, ul. Spacerowa 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.