eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym zlecanych przezKMP w Świnoujściu, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KPP w w Policach, KPP w Pyrzycach, KPP w Stargardzie Szczecińskim i inne jednostki Policji za pośrednictwem właściwej miejscowo jednostki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-11

Szczecin: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym zlecanych przez: KMP w Świnoujściu, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KPP w w Policach, KPP w Pyrzycach, KPP w Stargardzie Szczecińskim i inne jednostki Policji za pośrednictwem właściwej miejscowo jednostki
Numer ogłoszenia: 1903 - 2016; data zamieszczenia: 11.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177711 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym zlecanych przez: KMP w Świnoujściu, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KPP w w Policach, KPP w Pyrzycach, KPP w Stargardzie Szczecińskim i inne jednostki Policji za pośrednictwem właściwej miejscowo jednostki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym zlecanych przez: KMP w Świnoujściu, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KPP w w Policach, KPP w Pyrzycach, KPP w Stargardzie Szczecińskim i inne jednostki Policji za pośrednictwem właściwej miejscowo jednostki. 2. Wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w załącznikach nr 6.1 - 6.7 do siwz dla każdej części zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego: Przez usługę przechowywania należy rozumieć przyjęcie pojazdu lub części samochodowych i: 1. w przypadku pojazdu uszkodzonego zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, dalszym uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika. 2. w przypadku pojazdu nieuszkodzonego zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienia ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur. 3. w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. Realizacja każdej usługi obejmuje: 1. protokolarne przyjęcie pojazdu lub części samochodowych nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika całodobowo, przez wszystkie dni kalendarzowe w okresie trwania umowy, 2. w przypadku pojazdu uszkodzonego, zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika, 3. w przypadku pojazdu nieuszkodzonego, zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienie ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur, 4. w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia pojazdu i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru, 5. umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych, 6. zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz, 7. wydanie pojazdu lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego, 8. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za powierzone mienie. Ilość usług określona dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przed zawarciem umowy aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej wraz z wnioskiem, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. Z polisy ubezpieczeniowej lub wniosku jednoznacznie musi wynikać jaka działalność została zgłoszona i objęta ubezpieczeniem. Jeżeli fakt opłacenia składki nie wynika z przedstawionej polisy należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie wpłaty. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy ważnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia. W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu bez wezwania, wznowione i opłacone ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Teren parkingu wydzielony na parkingu Wykonawcy, przeznaczony wyłącznie dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję musi: - być odpowiednio zabezpieczony tj.: ogrodzony (ogrodzenie nie może być przesuwne, o wysokości minimum 150 cm), - mieć oświetlenie o zasięgu zapewniającym widoczność w porze nocnej wydzielonego dla Policji terenu parkingu, - mieć utwardzoną i nienasiąkliwą nawierzchnie stanowisk postojowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, - być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście poprzez zamykaną bramę wjazdową o wysokości min. ogrodzenia, zawieszoną nad ziemią w odległości uniemożliwiającej przejście osoby trzeciej oraz o szerokości pozwalającej na wjazd pojazdu holującego wraz z pojazdem holowanym, - być całodobowo strzeżony przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i przy pomocy ochrony osobowej. Ponadto, parking musi posiadać: - zamykane pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub zaginięciem - do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie co najmniej : dla KMP w Świnoujściu, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Myśliborzu, KPP w Stargardzie Szczecińskim 10 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie dla KPP w Kołobrzegu 8 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 4 stanowiska jednocześnie dla KPP w Policach 8 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 2 stanowiska jednocześnie dla KPP w Pyrzycach 5 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 3 stanowiska jednocześnie Parking powinien znajdować się w odległości nie większej niż 30 km licząc od siedziby jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego). Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: KPP w Kołobrzegu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trans Hol Adam Molis, Zbowidowców 16, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18300,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: KPP w Myśliborzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Blacharsko Lakierniczy Mechanika Pojazdow Andrzej Palicki, Gorzowska 9, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25609,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31050,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: KPP w Pyrzycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Holowanie Radek Radosław Woźnicki, Strachocin 50, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6949,50

  • Oferta z najniższą ceną: 6949,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6949,50

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: KPP w Stargardzie Szczecińskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Holowanie Radek Radosław Woźnicki, Strachocin 50, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54058,50

  • Oferta z najniższą ceną: 54058,50 / Oferta z najwyższą ceną: 54058,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.