eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Remont elewacji budynku 12/14 - w tym cz. I Remont i wymiana tynków oraz cz. II Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-04

Mikołów: Remont elewacji budynku 12/14 - w tym cz. I Remont i wymiana tynków oraz cz. II Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 189544 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mikołowie , ul. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2262705, faks 032 2262705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.sr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mikolow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku 12/14 - w tym cz. I Remont i wymiana tynków oraz cz. II Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji budynku 12/14 - w tym cz. I Remont i wymiana tynków oraz cz. II Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej Opis robót wg słownika CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera dokumentacja projektowa. Dokumentacja ta odnosi się do robót w budynku 12 i 14. W ramach niniejszego postępowania przewiduje się realizację robót w odpowiednich częściach budynku 12 i 14..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie realizacji robót takiego samego rodzaju w dalszych częściach obiektu przy ul. Wyszyńskiego 12/14 i Wyszyńskiego 4.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100) w przypadku składania oferty do części I zamówienia i/lub wnieść wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100) w przypadku składania oferty do części II zamówienia. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 18 czerwca 2014r. do godz. 7:45). Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek zamawiającego (np. przelewem) na konto podane w punkcie I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: Prez.1310/14 15 R. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli środki z wpłaty wadium powiększą odpowiednio saldo rachunku zamawiającego przed upływem terminu wniesienia wadium tj.: najpóźniej dnia 18 czerwca 2014r. o godz. 7:45. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 18 czerwca 2014r. do godz. 7:45) w siedzibie zamawiającego, adres jak w pkt. I SIWZ w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Mikołowie (pokój nr 41). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót tynkarskich, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień (umowy), w którego skład wchodziły roboty tynkarskie o wartości robót tynkarskich nie mniejszej niż 20.000,00 złotych brutto z jednej umowy, W zakresie konserwacji okien i drzwi, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówień (umowy), polegających na renowacji elementów stolarki drewnianej o wartości każdego zamówienia wraz z VAT nie niższej niż 2 tysiące złotych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie robót tynkarskich, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: A. posiadającymi - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. takimi, które są aktualnie wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (co najmniej jedna osoba), b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (co najmniej jedna osoba), albo inne uprawnienia, umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane projektowe w tych specjalnościach, W zakresie robót stolarskich, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: Kierownikiem robót - mistrzem w rozumieniu przepisów ustawy o rzemiośle (tekst jednolity Dz.U.02.112.979 z późn zmianami) - w dziedzinie stolarstwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Jakość - 0.1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany umowy, w stosunku do treści załączonego wzoru umowy i w stosunku do treści złożonej oferty w następujących sytuacjach: 1. Wystąpienia potrzeby zmian ważnych z punktu widzenia interesu Zamawiającego - dotyczących sposobu wykonania umowy, albo zmiany jej zakresu i terminów wykonania; 2. Wystąpienia potrzeby zmian, które trudno było przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia lub zawierania umowy, w tym w szczególności określonych w art. 67 ust. 5 PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do odbioru w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 41 (II piętro), w dniach urzędowania Sądu, w godz. od 08:00 do godz. 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 07:45, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. w siedzibie Sądu Rejonowego w Mikołowie przy ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14 w pokoju nr 41 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont i wymiana tynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne. Obejmuje wymianę tynku budynku 14 oraz wymianę lub naprawę tynku odpowiednich części elewacji budynku 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Jakość - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja stolarki okiennej i drzwiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa a jego zakres - przedmiar robót. Część opisowa projektu odnosi się do robót w budynku 12 i 14. W ramach niniejszego postępowania przewiduje się realizację robót wyłącznie w zakresie budynku 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Jakość - 0.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.