eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla UCK.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-03

Numer ogłoszenia: 188139 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 178885 - 2014 data 20.08.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.7).
  • W ogłoszeniu jest: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13..
  • W ogłoszeniu powinno być: Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
  • W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1324,00 zł a w przypadku ofert częściowych : Część 1- 330,00 zł Część 2 -66,00 zł Część 3- 72,00 zł Część 4 -77,00 zł Część 5 -30,00 zł Część 6 - 4,00 zł Część 7- 11,00 zł Część 8 - 289,00 zł Część 9 - 299,00 zł Część 10 - 24,00 zł Część 11 - 101,00 zł Część 12 - 12,00 zł Część 13 - 9,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zmówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP..
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1324,00 zł a w przypadku ofert częściowych : Część 1- 330,00 zł Część 2 -66,00 zł Część 3- 72,00 zł Część 4 -77,00 zł Część 5 -30,00 zł Część 6 - 4,00 zł Część 7- 11,00 zł Część 8 - 289,00 zł Część 9a - 169,00 zł, Część 9b - 130,00 zł, Część 10 - 24,00 zł Część 11 - 101,00 zł Część 12 - 12,00 zł Część 13 - 9,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zmówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
  • W ogłoszeniu jest: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu laboratoryjnego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż : Część 1- 6600,00 zł Część 2 -1320,00 zł Część 3- 1430,00 zł Część 4 -1540,00 zł Część 5 - 600,00 zł Część 6 - 69,00 zł Część 7- 210,00 zł Część 8 - 5780,00 zł Część 9 - 5970,00 zł Część 10 - 480,00 zł Część 11 - 2020,00 zł Część 12 - 240,00 zł Część 13 - 180,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wielkość dostaw stanowi sumę dostaw ustalonych dla poszczególnych części..
  • W ogłoszeniu powinno być: III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu laboratoryjnego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż : Część 1- 6600,00 zł Część 2 -1320,00 zł Część 3- 1430,00 zł Część 4 -1540,00 zł Część 5 - 600,00 zł Część 6 - 69,00 zł Część 7- 210,00 zł Część 8 - 5780,00 zł Część 9a - 3 380,00 zł, Część 9b - 2 582,00 zł Część 10 - 480,00 zł Część 11 - 2020,00 zł Część 12 - 240,00 zł Część 13 - 180,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wielkość dostaw stanowi sumę dostaw ustalonych dla poszczególnych części..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku 80- 952 przy ul. Dębinki 7, bud. nr 9 - I piętro...
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku 80- 952 przy ul. Dębinki 7, bud. nr 9 - I piętro...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: CZĘŚĆ 9.
  • W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butelka jałowa bez filtra z polistyrenu z polietylenowym korkiem do hodowli komórkowej o pojemności 25 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 3 000 2) Probówka okrągłodenna z polistyrenu z polietylenowym korkiem jałowa o wymiarach 110 x 16 mm o pojemności 10 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 5 000 3) Probówka stożkowa z polistyrenu z polietylenowym korkiem jałowa o wymiarach 110 x 16 mm o pojemności 11 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 3 500 4) Skraper do mechanicznego usuwania tkanek o długości 23 cm - szt 1 000. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..
  • W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 9a Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butelka jałowa bez filtra z polistyrenu z polietylenowym korkiem do hodowli komórkowej o pojemności 25 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 3 000 4) Skraper do mechanicznego usuwania tkanek o długości 23 cm - szt 1 000. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 9 b 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:2) Probówka okrągłodenna z polistyrenu z polietylenowym korkiem jałowa o wymiarach 110 x 16 mm o pojemności 10 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 5 000 3) Probówka stożkowa z polistyrenu z polietylenowym korkiem jałowa o wymiarach 110 x 16 mm o pojemności 11 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 3 500 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.