Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Gdańsk: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla UCK.
Numer ogłoszenia: 178885 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla UCK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, na okres 24 miesięcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.00.00.00-5, 38.43.71.00-8, 38.43.61.60-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 1324,00 zł a w przypadku ofert częściowych : Część 1- 330,00 zł Część 2 -66,00 zł Część 3- 72,00 zł Część 4 -77,00 zł Część 5 -30,00 zł Część 6 - 4,00 zł Część 7- 11,00 zł Część 8 - 289,00 zł Część 9 - 299,00 zł Część 10 - 24,00 zł Część 11 - 101,00 zł Część 12 - 12,00 zł Część 13 - 9,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zmówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu laboratoryjnego o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż : Część 1- 6600,00 zł Część 2 -1320,00 zł Część 3- 1430,00 zł Część 4 -1540,00 zł Część 5 - 600,00 zł Część 6 - 69,00 zł Część 7- 210,00 zł Część 8 - 5780,00 zł Część 9 - 5970,00 zł Część 10 - 480,00 zł Część 11 - 2020,00 zł Część 12 - 240,00 zł Część 13 - 180,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, wielkość dostaw stanowi sumę dostaw ustalonych dla poszczególnych części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenie znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; b. próbek oferowanego towaru będącego przedmiotem zamówienia - sposób przygotowania i złożenia próbek został opisany w rozdz. X.12 niniejszej SIWZ c. Instrukcji używania wyrobu medycznego zaoferowanego w ramach części 1, 2, 5, 10; d. Katalogu (prospektu) z zaznaczonym zaoferowanym asortymentem w ramach części 1-13. Katalog ma potwierdzać spełnianie wymagań opisanych w tabeli wymagań bezwzględnych dotyczących przedmiotowej części. e. Certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności dotyczącą zaoferowanego asortymentu w ramach części 1 -13.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) Nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 10 o okres nie dłuższy niż 3 miesięcy. 2) Obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy; 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, poprzez zmianę ceny brutto asortymentu będącego przedmiotem umowy; 4) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany / udoskonalony w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku 80-952 przy ul. Dębinki 7, bud.9, pok. 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku 80- 952 przy ul. Dębinki 7, bud. nr 9 - I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eza plastikowa z rączką, jednorazowego użytku sterylna: 1 ?l - 50 000 szt. 10 ?l - 100 000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymazówka z trzonkiem drewnianym o średnicy 2mm długości 130-150mm, wacik bawełniany o średnicy 5mm, niesterylna, bez probówki w ilości: op/100szt - 2000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka nakrywkowe o wym. 24x24 mm o grubości 0,17 mm (op. 1000 szt) - 20 op. Szkiełka nakrywkowe o wym. 24x32 mm o grubości 0,17 mm (op. 1000 szt) - 160 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka laboratoryjna szklana, okrągłodenna o poj. 5 ml (10x100 mm) - 900 szt Probówka laboratoryjna szklana, okrągłodenna o poj. 12-11 ml (16x100x0,8 mm) - 8 100 szt Probówka laboratoryjna stożkowa o poj. 15 ml (165x112x1 mm) z podziałką, wirownicza ze szkła sodowo-wapniowego - 800 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówka stożkowa z polipropylenu o pojemności 5 ml z podziałką co 0,5ml z korkiem bezbarwna op./200 szt - 2 szt Probówka o pojemności 5ml typu starter kit z podziałką co 0,5ml z korkiem op./400 szt - 1 szt. Końcówki bezbarwna o pojemności 100-5000?l do pipet automatycznych typu Research Eppendorf op./500 szt - 2 szt Końcówki o pojemności 0,1 ml do pipet automatycznych typu Multipette Plus Eppendorf, niesterylne op./100 szt - 3 szt Końcówki o pojemności 0,5 ml do pipet automatycznych typu Multipette Plus Eppendorf, niesterylne op./100 szt - 1 szt Końcówki o pojemności 1 ml do pipet automatycznych typu Multipette Plus Eppendorf, niesterylne op./100 szt - 1 szt Końcówki o pojemności 2,5 ml do pipet automatycznych typu Multipette Plus Eppendorf, niesterylne op./100 szt - 1szt Końcówki o pojemności 5 ml do pipet automatycznych typu Multipette Plus Eppendorf, niesterylne op./100 szt - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw przechowywania z zatrzaskiwaną pokrywką na 96 probówek o pojemności 0,5 ml, 1,5 ml i 2,0 ml wykonany z polipropylenu o wymiarach 246 x 121 x 50 mm (+/- 5mm do wszystkich wymiarów) - 3 szt Statyw z dwoma uchwytami 80-miejscowy przeznaczony na probówki o poj. 1,5 i 2 ml wykonany z polipropyleny o wymiarach 225x 65 x 28 mm (+/- 5mm do wszystkich wymiarów) -2 szt Statyw na 21 probówek 50 ml (o średnicy 3mm) wykonany z polipropylenu o wymiarach zewnętrznych 246 x 104 x 64 mm (+/- 5mm do wszystkich wymiarów) - 2 szt Statyw na 60 probówek 15 ml (o średnicy 16 mm) wykonany z polipropylenu o wymiarach zewnętrznych 246 x 104 x 64 mm (+/- 5mm do wszystkich rozmiarów) - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.61.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki 96 dołkowe do PCR z pełnymi bocznymi ramkami, rekomendowana do PCR w małych objętościach, ramka czarna, dołki białe do zastosowań fluorescencyjnych - 2 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butelka do hodowli komórek 50 ml z polistyrenu z czerwoną zakrętką, białym nadrukowanym polem do opisu, skośna szyjka z korkiem sterylna -szt. 3 000 2) Probówka do mrożenia w ciekłym azocie o pojemności 1,6 ml z białym korkiem zaopatrzonym wewnętrznie w silikonową uszczelkę, sterylna, niepyrogenna, nie cytotoksyczna o średnicy 1,1cm i wysokości 4,6 cm - szt. 5 000 3) Probówka do mrożenia w ciekłym azocie o pojemności 1,8 ml z czerwonym korkiem zewnętrznym, sterylna, niepyrogenna, nie cytotoksyczna o średnicy 1,1cm i wysokości 4,7 cm -szt 5 000 4) Płatki kodujące do probówek do mrożenia w ciekłym azocie - mix kolorów (koniecznie fioletowy i niebieski) - szt. 10 000 5) Końcówki bezbarwne 0,2-10 ?l o długości 46 mm, długość do pierwszego kołnierza 33 mm, pakowane po 1000 szt, pasujące do pudełek na końcówki firmy Sarstedt - szt 30 000 6) Końcówki bezbarwne typu Eppendorf o pojemności 1 - 200 ?l o długości 51 mm, długość do pierwszego kołnierza 34 mm, pakowane po 500 szt, pasujące do pudełek na końcówki firmy Sarstedt oraz Eppendorf - szt. 50 000 7) Końcówki bezbarwne typu Eppendorf o pojemności 100 - 1000 ?l o długości 72 mm, długość do pierwszego kołnierza 64 mm, pakowane po 250 szt, pasujące do pudełek na końcówki firmy Sarstedt - szt 30 000 8) Naczynko do PCR typu Multiply o pojemności 0,2 ml w łańcuszkach po 8 szt, bez wieczek neutralne - szt 1 000 9) Korki do probówek do PCR 0,2 ml w łańcuszkach po 8 szt, bezbarwne, płaskie - szt 1 000 10) Naczynie typu Multiply o pojemności 0,2 ml bez połączenia wolne od DNA, RNAz, sterylne, pakowane po 250 szt - szt 1 250 11) Naczynie reakcyjne z polipropylenu o pojemności 1,5 ml ze skalą i matowym polem do opisu o wymiarach 39/10,8 mm - szt 10 000 12) Probówka z polipropylenu typu Eppendorf o pojemności 2,0 ml neutralna ze skalą i matowym polem do opisu o wymiarach 40/ 10,8 mm - szt 3 000 13) Mikroprobówka z polipropylenu z bezpiecznym zamknięciem typu Safe-Seal o pojemności 1,5 ml neutralna ze skalą o wymiarach 39/ 10,8 mm - szt 1 500 14) Mikroprobówka z polipropylenu z bezpiecznym zamknięciem typu Safe-Seal o pojemności 2,0 ml neutralna okrągłodenna o wymiarach 40/ 10,8 mm - szt 500 15) Końcówki do pipet automatycznych typu Gilson o pojemności 5 ml długości 102 mm, długość do kołnierza 64 mm, pakowane po 250 szt - szt 500 16) Pojemnik do transportu materiałów biologicznych wyposażony w 4 statywy na 50 szt probówek do 17 mm, utrzymujący stałą temperaturę podczas przenoszenia próbek z piankowym wkładem, centralnym zamkiem z możliwością mocowania pasów w transporcie drogowym, wymienną pokrywą ułatwiającą identyfikację próbek i przenoszenie o wymiarach zbliżonych do 400 x 450 mm - szt 1 17) Probówka z polipropylenu o pojemności 2,5 ml z podziałką, dnem stożkowym wpuszczonym w stojącą podstawę probówki o wymiarach 75 x 13 mm, odporne na głębokie mrożenie i wirowanie do 4500xg, 10 min, pakowane po 1000 szt - szt 5 000 18) Korki do probówek o pojemności 2,5 ml (poz. 17) do archiwizacji z możliwością umieszczenie znacznika w nim, wciskane, wewnętrzne z przeźroczystego, błękitnego HD-PE, pakowane po 5000 szt - szt 5 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butelka jałowa bez filtra z polistyrenu z polietylenowym korkiem do hodowli komórkowej o pojemności 25 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 3 000 2) Probówka okrągłodenna z polistyrenu z polietylenowym korkiem jałowa o wymiarach 110 x 16 mm o pojemności 10 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 5 000 3) Probówka stożkowa z polistyrenu z polietylenowym korkiem jałowa o wymiarach 110 x 16 mm o pojemności 11 ml z polem lub bez pola do opisu - szt 3 500 4) Skraper do mechanicznego usuwania tkanek o długości 23 cm - szt 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pipeta automatyczna jednokanałowa typu Research Plus o zmiennej pojemności 500 - 5000 ?l - szt 1 2) Pipeta automatyczna jednokanałowa typu Research Plus o zmiennej pojemności 20 - 200 ?l - szt 1 3) Pipeta automatyczna jednokanałowa typu Research Plus o zmiennej pojemności 100 - 1000 ?l - szt 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynka do hodowli komórkowej, jałowe, polistyrenowe o pow. hodowlanej 25 cm2 z korkiem bez filtra -szt 3 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pojemnik do barwnienia o pojemności 80 ml, niebieski szt 3 2) Pojemnik do barwnienia o pojemności 80 ml, żółty szt 2 3) Pojemnik do barwnienia o pojemności 80 ml, różowy szt 12 4) Statyw na szkiełka mikroskopowe, szary szt 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Probówka typu Falcon o poj. 15ml (17 x 120mm) wykonana z polipropylenu z białym polem do opisu, stożkodenne, zakrętka z podwójnym gwintem szt 1 000 2) Probówka typu Falcon o poj. 50ml (30 x 115mm) wykonana z polipropylenu z białym polem do opisu, stożkodenne, zakrętka z podwójnym gwintem szt 1 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi transportu materiałów egzaminacyjnych na terenie województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
- Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku - etap I
- Remont drogi wojewódzkiej nr 524 na odcinku Brachlewo - Licze, ODCINEK 3A od KM 3+785 do KM 5+020,40 oraz ODCINEK 3B_2 od KM 5+600 do KM 7+100
- Dostawa odczynników dla Pracowni Koagulologii Laboratorium Centralnego wraz z dzierżawą systemu do badań koagulologicznych dla UCK.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo projektu FLEvolution dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Zawarcie umowy ramowej na usługę wywozu i utylizacji odpadów medycznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa części zużywalnych i chromatograficznych, 13/ZP/2024
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- BZP.261.8.2024 Dostawa spektrofotometru UV-VIS wraz z termoreaktorem do mineralizacji dla Instytutu Budownictwa PW Filii w Płocku
- Sprzedaż i dostarczenie wirówek wraz z wyposażeniem
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.